למה לשלם ביטוח רכב כמוהו? מהלך מדיה חכם ממקאן - באנר לפי הסצינה
מהלך מדיה חדש של מקאן דיגיטל שולח פרסומות אישיות של ה"למה" של AIG (ערן זרחוביץ'), לצופים בסרטים מתוך המאגר של וואלה VOD. תחת הקונספט של "ביטוח מותאם באופן אישי" - המודעות יופיעו בסצינות מסוימות על בסיס קישור תוכני בין הסצנה והסרט לבאנר.
בישראל, על פי נתוני משרד הפרסום, מעל 1.5 מיליון גולשים צופים בווידאו באינטרנט והוא הפורמט הדיגיטלי הצומח בעולם. עד היום, עיקר הפרסום בווידאו כלל פרירולים ומידרולים. במקאן דיגיטל מציינים כי מדובר בכלי חדש שפותח לטובת המהלך המאפשר להציע מסרים ייעודיים שמבוססים על תוכן הוידאו.
כך למשל, מופיעה בקמפיין תמונת סצנה מתוך הסרט "אוסטין פאוארס", שעליה מופיע באנר עם הכיתוב "אתה לא נלחם בד"ר איוול, אז למה שתשלם ביטוח חיים כמוהו?", או תמונה מסרט בכיכובו של שחקן האקשן ג'ייסון סטיית'ם עם הכיתוב "אתה לא עושה מרוצי רחוב, אז למה שתשלם על ביטוח רכב כמוהו?" מקאן ו-AIG יעלו ברשת עשרות מסרים ייעודיים עם סצנות אהובות נוספות בתוכן וידאו ברחבי הרשת.
אלאב הורביץ, סמנכ"לית לקוחות במקאן דיגיטל: "כלי הפרסום באינטרנט בשנים האחרונות מדמים לנו את מה שאנו כבר מכירים לרוב: באנרים, פרירולים, מעברונים ועוד. חשבנו כיצד ניתן לחדש בתחום ולהגיע לגולש בדרך שהוא לא יצפה לה. באמצעות הכלי החדש שפיתחנו, פרסום פרסונלי מבוסס תוכן וידאו, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו פתח חדש להגיע לצרכנים שלהם".
- 7.כל כך איזוטרי (ל"ת)רמי 16/03/2014 10:12הגב לתגובה זו
- 6.מפרגנת 15/03/2014 22:01הגב לתגובה זואף אחד לא צופה בוואלה vod, זה טוב לפרסים, רע למפרסם
- 5.חכם??? 14/03/2014 13:04הגב לתגובה זוחוזרים להוריד סרטים במקום מעשה הטרור של מקאן באמצע הסרטון
- 4.חכם חלם 14/03/2014 00:41הגב לתגובה זולייק
- 3.זה יפה! (ל"ת)בלומי 13/03/2014 17:10הגב לתגובה זו
- 2.13/03/2014 16:49הגב לתגובה זולהפריע ככה בגסות לתוכן?
- 1.ג׳יזס 13/03/2014 16:27הגב לתגובה זובחלה