למה לשלם ביטוח רכב כמוהו? מהלך מדיה חכם ממקאן - באנר לפי הסצינה

מקאן דיגיטל יוצאים במהלך חדש תחת הקונספט של "ביטוח מותאם באופן אישי". הצופים במאגר סרטים וואלה VOD יזכו לפרסומת אישית לפי הסצנות
משה בנימין | (7)
נושאים בכתבה AIG מקאן דיגיטל

מהלך מדיה חדש של מקאן דיגיטל שולח פרסומות אישיות של ה"למה" של AIG (ערן זרחוביץ'), לצופים בסרטים מתוך המאגר של וואלה VOD. תחת הקונספט של "ביטוח מותאם באופן אישי" - המודעות יופיעו בסצינות מסוימות על בסיס קישור תוכני בין הסצנה והסרט לבאנר.

בישראל, על פי נתוני משרד הפרסום, מעל 1.5 מיליון גולשים צופים בווידאו באינטרנט והוא הפורמט הדיגיטלי הצומח בעולם. עד היום, עיקר הפרסום בווידאו כלל פרירולים ומידרולים. במקאן דיגיטל מציינים כי מדובר בכלי חדש שפותח לטובת המהלך המאפשר להציע מסרים ייעודיים שמבוססים על תוכן הוידאו.

כך למשל, מופיעה בקמפיין תמונת סצנה מתוך הסרט "אוסטין פאוארס", שעליה מופיע באנר עם הכיתוב "אתה לא נלחם בד"ר איוול, אז למה שתשלם ביטוח חיים כמוהו?", או תמונה מסרט בכיכובו של שחקן האקשן ג'ייסון סטיית'ם עם הכיתוב "אתה לא עושה מרוצי רחוב, אז למה שתשלם על ביטוח רכב כמוהו?" מקאן ו-AIG יעלו ברשת עשרות מסרים ייעודיים עם סצנות אהובות נוספות בתוכן וידאו ברחבי הרשת.

אלאב הורביץ, סמנכ"לית לקוחות במקאן דיגיטל: "כלי הפרסום באינטרנט בשנים האחרונות מדמים לנו את מה שאנו כבר מכירים לרוב: באנרים, פרירולים, מעברונים ועוד. חשבנו כיצד ניתן לחדש בתחום ולהגיע לגולש בדרך שהוא לא יצפה לה. באמצעות הכלי החדש שפיתחנו, פרסום פרסונלי מבוסס תוכן וידאו, אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו פתח חדש להגיע לצרכנים שלהם".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    כל כך איזוטרי (ל"ת)
    רמי 16/03/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מפרגנת 15/03/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא צופה בוואלה vod, זה טוב לפרסים, רע למפרסם
  • 5.
    חכם??? 14/03/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    חוזרים להוריד סרטים במקום מעשה הטרור של מקאן באמצע הסרטון
  • 4.
    חכם חלם 14/03/2014 00:41
    הגב לתגובה זו
    לייק
  • 3.
    זה יפה! (ל"ת)
    בלומי 13/03/2014 17:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    13/03/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    להפריע ככה בגסות לתוכן?
  • 1.
    ג׳יזס 13/03/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    בחלה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״