קול ישראל מיקרופון מקרופון
צילום: יח"צ

ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט עומד מאחורי הקמפיין עבור 'זכותי'. רבקה כץ, משנה למנכ"ל שפ"מ: "רק תבואו עם הרעיונות המשוגעים - אנחנו שותפים״
כתבי אייס | (19)

בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של 'קול ישראל' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת 'זכותי', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.

המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.

זהר מידב, מבעלי חברת 'זכותי': "אנחנו ב'זכותי' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ".

רבקה כץ - משנה למנכ"ל שפ"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים".

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    זכותי זחותי (ל"ת)
    דניאלה 29/08/2019 01:41
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אבי 25/08/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    זכותי לא לשמוע הרבה פרסומות
  • 14.
    שגיא 19/04/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    די אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנו
  • 13.
    זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)
    ליאת :) 12/11/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    דוד 18/05/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    זכותי זה המתחרה של לבנת פורן??
  • 11.
    ששי 11/05/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    פרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבור
  • 10.
    זכותי 09/05/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    זכותי לשקט ברדיו
  • 9.
    גלית 09/05/2014 08:37
    הגב לתגובה זו
    קול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרון
  • 8.
    דנה 18/03/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    עבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...
  • 7.
    שי 13/03/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    18 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקט
  • 6.
    הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)
    ערן 13/03/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אמנון 13/03/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    זכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7
  • 4.
    טוקבקים מפרגנים 12/03/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    כנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...
  • גיא 13/03/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעות
  • 3.
    פרסומאי 12/03/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    אשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.
  • תומר 13/03/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    זה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוך
  • 2.
    היחיד שבאמת יודע 11/03/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    אה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........
  • 1.
    באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)
    יקיר 11/03/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
  • אלירן 13/03/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    ידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותר
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקו

האם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?

בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.

פריים טיים ועוד

ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.