ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד
בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של 'קול ישראל' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת 'זכותי', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.
המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.
זהר מידב, מבעלי חברת 'זכותי': "אנחנו ב'זכותי' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ".
רבקה כץ - משנה למנכ"ל שפ"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים".
- "זכותי" מדווחת: עליה משמעותית בפניות בנושא פטור ממס מאז פרוץ משבר הקורונה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 16.זכותי זחותי (ל"ת)דניאלה 29/08/2019 01:41הגב לתגובה זו
- 15.אבי 25/08/2017 14:47הגב לתגובה זוזכותי לא לשמוע הרבה פרסומות
- 14.שגיא 19/04/2016 20:50הגב לתגובה זודי אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנו
- 13.זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)ליאת :) 12/11/2014 11:13הגב לתגובה זו
- 12.דוד 18/05/2014 14:31הגב לתגובה זוזכותי זה המתחרה של לבנת פורן??
- 11.ששי 11/05/2014 09:20הגב לתגובה זופרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבור
- 10.זכותי 09/05/2014 15:14הגב לתגובה זוזכותי לשקט ברדיו
- 9.גלית 09/05/2014 08:37הגב לתגובה זוקול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרון
- 8.דנה 18/03/2014 09:40הגב לתגובה זועבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...
- 7.שי 13/03/2014 16:01הגב לתגובה זו18 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקט
- 6.הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)ערן 13/03/2014 11:17הגב לתגובה זו
- 5.אמנון 13/03/2014 10:13הגב לתגובה זוזכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7
- 4.טוקבקים מפרגנים 12/03/2014 13:44הגב לתגובה זוכנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...
- גיא 13/03/2014 12:23הגב לתגובה זובשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעות
- 3.פרסומאי 12/03/2014 10:35הגב לתגובה זואשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.
- תומר 13/03/2014 12:24הגב לתגובה זוזה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוך
- 2.היחיד שבאמת יודע 11/03/2014 22:48הגב לתגובה זואה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........
- 1.באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)יקיר 11/03/2014 17:44הגב לתגובה זו
- אלירן 13/03/2014 12:26הגב לתגובה זוידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
