כבר לא 'פרוינדסטר': סוכנות המיתוג תצא לדרך חדשה תחת השם Awesome
סוכנות המיתוג והאינטראקטיב 'פרוינדסטר' שהחלה את דרכה לפני 3 שנים, ממתגת את עצמה מחדש תחת השם:Awesome.
לדברי מעין פרוינד, המנכ"ל והבעלים של הסוכנות: "כשרק התחלתי הייתי לבד וחיפשתי שם זמני, אבל היום, שהסוכנות גדלה והתפתחה הגיע הזמן להחליף לה את השם לכזה שקצת יותר מרמז על מי שעובד פה".
יואב גתי, מנהל הקריאטיב, שהצטרף לסוכנות ב-2012: "אני מאוד אוהב את השם פרוינדסטר, ואם יום אחד נקים דוכן לגפילטע פיש יכול להיות שזה יהיה השם שלו, אבל סוכנות מיתוג צריכה שם קצת יותר צעיר ומגניב. וכשלא מצאנו כזה, החלטנו ללכת על awesome", אומר גתי. "אנחנו באמת מאמינים ש- Awesome design can save the world, מוסיף פרוינד "ובשביל זה אנחנו קמים בבוקר".
פרוינדסטר/Awesome נוסדה לפני שלוש שנים על ידי מעין פרוינד (33), יוצא מקאן אריקסון, וכיום מועסקים בה 8 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחותיה של הסוכנות נמנים כאל, זאפ גרופ, מפעל הפיס, טבע, HOODIES, חוליו, ויולה גרופ, מטומי, פריון ועוד.
לאתר החברה -
כאמור, אתמול (יום א') נודע כי סוכנות המיתוג הצעירה תלווה את רשת האופנה HOODIES במהלך התקשורתי הנרחב ביותר שלה מאז הקמתה. רשת האופנה שמתמחה בגזרת הלבשת הבייסיק והקזו'אל גייסה לשורותיה את בר רפאלי ורד אורבך, סולן להקת RED BAND, כפרזנטורים של הרשת עבור הקמפיין לשנת 2014. פרוינדסטר שמעתה והלאה תיקרא Awesome נבחרה על ידי הרשת וגברה בדרך על לא מעט משרדי פרסום גדולים וותיקים שלטשו עיניים לתקציב הפרסום.
- 7.חנוך רוזן 09/02/2014 16:57הגב לתגובה זובתי הקברות מלאים בפרסומאים פטפטנים שזכו בקושי ל-12 דקות תהילה והתפיידו, אחרי שלקוח עוגן אחד עזב. והשם שבחרתם שאי אפשר לכתוב אותו בעברית - רע. "בגלל שלא מצאנו שם צעיר ומגניב.. הלכנו על השם הנוכחי" - תשובה של מנהל קריאייטיב.. מביך.
- 6.חבל שהשם לא אומר כלום ונשחק עד דק כבר ב 2010 (ל"ת)ניר 05/02/2014 07:43הגב לתגובה זו
- 5.על הפנים (ל"ת)03/02/2014 20:19הגב לתגובה זו
- 4.מערי3ה 03/02/2014 16:22הגב לתגובה זולגמרי Awesome!
- 3.מפרגן. אחלה מיתוג, אחלה אתר, אחלה גישה. (ל"ת)בדר"כ אני חרא בנאדם 03/02/2014 14:00הגב לתגובה זו
- 2.מישו 03/02/2014 12:49הגב לתגובה זומי עיצב?
- 1.ג׳יזס 03/02/2014 11:18הגב לתגובה זומזל טוב
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
