כבר לא 'פרוינדסטר': סוכנות המיתוג תצא לדרך חדשה תחת השם Awesome

לדברי מעין פרוינד, המנכ"ל והבעלים: "היום, שהסוכנות גדלה והתפתחה הגיע הזמן להחליף לה את השם לכזה שקצת יותר מרמז על מי שעובד פה"
משה בנימין | (7)

סוכנות המיתוג והאינטראקטיב 'פרוינדסטר' שהחלה את דרכה לפני 3 שנים, ממתגת את עצמה מחדש תחת השם:Awesome.

לדברי מעין פרוינד, המנכ"ל והבעלים של הסוכנות: "כשרק התחלתי הייתי לבד וחיפשתי שם זמני, אבל היום, שהסוכנות גדלה והתפתחה הגיע הזמן להחליף לה את השם לכזה שקצת יותר מרמז על מי שעובד פה".

יואב גתי, מנהל הקריאטיב, שהצטרף לסוכנות ב-2012: "אני מאוד אוהב את השם פרוינדסטר, ואם יום אחד נקים דוכן לגפילטע פיש יכול להיות שזה יהיה השם שלו, אבל סוכנות מיתוג צריכה שם קצת יותר צעיר ומגניב. וכשלא מצאנו כזה, החלטנו ללכת על awesome", אומר גתי. "אנחנו באמת מאמינים ש- Awesome design can save the world, מוסיף פרוינד "ובשביל זה אנחנו קמים בבוקר".

פרוינדסטר/Awesome נוסדה לפני שלוש שנים על ידי מעין פרוינד (33), יוצא מקאן אריקסון, וכיום מועסקים בה 8 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחותיה של הסוכנות נמנים כאל, זאפ גרופ, מפעל הפיס, טבע, HOODIES, חוליו, ויולה גרופ, מטומי, פריון ועוד.

לאתר החברה - לחצו כאן

כאמור, אתמול (יום א') נודע כי סוכנות המיתוג הצעירה תלווה את רשת האופנה HOODIES במהלך התקשורתי הנרחב ביותר שלה מאז הקמתה. רשת האופנה שמתמחה בגזרת הלבשת הבייסיק והקזו'אל גייסה לשורותיה את בר רפאלי ורד אורבך, סולן להקת RED BAND, כפרזנטורים של הרשת עבור הקמפיין לשנת 2014. פרוינדסטר שמעתה והלאה תיקרא Awesome נבחרה על ידי הרשת וגברה בדרך על לא מעט משרדי פרסום גדולים וותיקים שלטשו עיניים לתקציב הפרסום.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    חנוך רוזן 09/02/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    בתי הקברות מלאים בפרסומאים פטפטנים שזכו בקושי ל-12 דקות תהילה והתפיידו, אחרי שלקוח עוגן אחד עזב. והשם שבחרתם שאי אפשר לכתוב אותו בעברית - רע. "בגלל שלא מצאנו שם צעיר ומגניב.. הלכנו על השם הנוכחי" - תשובה של מנהל קריאייטיב.. מביך.
  • 6.
    חבל שהשם לא אומר כלום ונשחק עד דק כבר ב 2010 (ל"ת)
    ניר 05/02/2014 07:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    על הפנים (ל"ת)
    03/02/2014 20:19
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מערי3ה 03/02/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    לגמרי Awesome!
  • 3.
    מפרגן. אחלה מיתוג, אחלה אתר, אחלה גישה. (ל"ת)
    בדר"כ אני חרא בנאדם 03/02/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מישו 03/02/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    מי עיצב?
  • 1.
    ג׳יזס 03/02/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.