TV

זה חורף זה? גלידות שטראוס ו-Great Interactive במהלך חדש עם אנגלמאייר

חברת שטראוס יצאה במהלך פייסבוק ויוטיוב חדש לקידום מכירות הגלידות, דווקא בחורף. הקמפיין מבוסס על שפתו הוויזואלית הוייחודית של אנגלמאייר
משה בנימין | (4)

קמפיין חדש של גלידות שטראוס יצא לדרכו השבוע בגזרת האונליין. הקמפיין עולה בפייסבוק וביוטיוב באמצעות משרד הדיגיטל Great Interactive ומבוסס על השפה הוויזואלית הייחודית של האמן זאב אנגלמאייר.

בשטראוס הבינו שהחורף (הקצר) הישראלי אחראי לצניחה משמעותית בקצב מכירות הגלידה, והחליטו לצאת בקמפיין, דוקקא בעונה זו כדי לשנות את המגמה. אנגלמאייר גויס למהלך ועל בסיס עבודותיו נבנה סרט אנימציה מחויך ש"עוסק בסיבות השונות, ובחלקן אף משונות, בגינן ישראלים צורכים פחות גלידה בעונת החורף". כך לדברי החברה.

רז מסינג, סמנכ"ל קריאייטיב ב-GREAT: "קשה לקרוא לחורף בישראל חורף, ולכן אין סיבה שהישראלים לא ייהנו מגלידה גם בעונה זו. במטרה להעביר מסר זה בחרנו בזאב אנגלמאיר. השפה הויזואלית של אנגלמאיר, מעבר להיותה בולטת, משעשעת וצבעונית, מעבירה את המסר בצורה מושלמת".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    פלנר 16/01/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    מבחינה ויזאולית אין ספק, נעשתה עבודה מרשימה ושונה לגמרי מהמקובל. יחד עם זאת אין קשר בינה לבין גלידות שטראוס, ההרגשה מהצפייה בפרסומת הזאת גורמת לדחייה. מקווה שכמה שפחות נחשפו לפרסומת המזעזעת הזאת
  • 2.
    ד״ר לק 15/01/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    1. אין יותר גלידות שטראוס. יוניליוור רכשה את יתרת מניות שטראוס. 2. זה לא קמפיין, זה סרטון קטן לרשת. הגיע זמן לדייק בעיניינים האלו. 3. הקריינות הזו שאמורה לשדר ״הפוך על הפוך״ היא עילגת 4. אנגלמייר מוכשר מאוד
  • 1.
    עג 15/01/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    תחרות עם גלידות זולות יותר.
  • לפלדמן מחיר טוב וגלידה גרועה (ל"ת)
    15/01/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.