
JCDecaux נכנעת: מסירה את מודעות קמפיין "הילד השמן" שעלה בתל אביב
יממה לאחר שקמפיין המודעות להשמנת יתר בקרב ילדים עורר
- 7.אני 12/01/2014 15:25הגב לתגובה זושל ילדים שגם ככה מתמודדים עם בעיה קשה שהפתרון לה כמעט תמיד קשה מאד מאד . פשוט בושה
- 6.רפי 11/01/2014 12:23הגב לתגובה זוומה שעצוב שמי שעומד מאחורי זה חושב שהצליח לעשות באזז. ארץ נהדרת מיצתה את מה שיש להגיד על הקמפיין הזה
- 5.ת"אביבי 10/01/2014 00:58הגב לתגובה זומודעות, הושגה פה תוצאה הפוכה וקהל היעד יצא זה שנפגע מן הקמפיין, אז אל תשחקו אותה חכמים גדולים (1 אתה בסדר) הסתכלו בלינק מתחת איך יוצרים מודעות, קולעים למטרה ומצליחים לייצר השפעה http://adsoftheworld.com/media/print/vizo o_magazine_bullying_girl
- 4.אורי 09/01/2014 19:50הגב לתגובה זוקמפיין מזעזע וזה מה שהוא אמור להיות שכול בעל עודף משקל יקח לצומת ליבו
- 3.תוכניות הבישול 09/01/2014 17:16הגב לתגובה זומי שבאמת אכפת לו מהילד יפסיק לפסמם לו לאכול כל הזמן, תוכניות שפים, בישול, ועוד טמפלויזיה. אם איכפת לכם צאו להליכות בטבע ותפסיקו להאשים את המפרסמים שרק מביאים לתודעתכם את ההפקרות התזונתית שהגענו אליה בשם התרבות המודרנית והחגים והשבתות והסיבות למסיבות אוכל
- 2.שלומי 09/01/2014 16:58הגב לתגובה זובכל מדינה שיצא קמפיין נגד השמנת ילדים, המפרסמים וחברות המדיה חטפו אש מידיהם של יפי נפש ומתחסדים למיניהם שטענו שהם ורק הם יודעים מה טוב לקהל היעד. טוב נו, לפחות הקמפיין עשה מספיק רעש כדי להעלות את הנושא לדיון ציבורי. מקווה שההורים והילדים הפנימו את המסר ויפעלו לשינוי התופעה.
- 1.קמפיין מביך ומיותר (ל"ת)09/01/2014 16:47הגב לתגובה זו

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.