צילום: Getty images Israel

המקבץ: 'המוצצים' הולכים עם 'זאביק דרור'; יקב 'פסגות' ל'מרום תקשורת'

מרום תקשורת יארחו אתכם במרכז המבקרים של מטה בנימין, מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק יטפלו במוסד לבטיחות ולגיהות וזאביק דרור עושה בייביסיטינג
כתבי אייס | (1)

סיכום התזוזות השבועי בשוק היח"צ כולל הפעם את זאביק דרור, מרום תקשורת ומשרד היח"צ של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק.

זאביק דרור יחסי ציבור קיבל לידיו את הטיפול ברשת החנויות מוצצים - הרשת למוצרי תינוקות וילדים, החל מתקופת ההיריון ועד שלבי ההתפתחות השונים של הילד. לרשת שהוקמה בשנת 1969 בבאר שבע, פרישת חנויות ארצית של 12 סניפים, מהצפון ועד אילת.

משרד יחסי הציבור מרום תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של יקב פסגות. ליקב אשר הוקם בשנת 2003, ומאז גדל בהתמדה, הכרה בינלאומית וזכייה בפרסים רבים. היקב הוא אחד המעוטרים והמצליחים בישראל. בבציר 2012 הגיע ייצור הבקבוקים ביקב לכ-200,000 בקבוקים בשנה, כאשר למעלה מ- 60% מהם מיוצא לעשרות מדינות בעולם. בנוסף, יטפל מרום תקשורת במרכז המבקרים של מטה בנימין.

מרום תקשורת הוא ממשרדי היח"צ הגדולים שפועלים בירושלים. בין לקוחותיו נמנים: אלרוב שדרות ממילא, עיריית ירושלים, רשת מסעדות פרנג'ליקו, מיתחם התחנה הראשונה ועוד.

משרד האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק ילווה את המוסד לבטיחות ולגיהות. אחד היעדים המרכזיים של המשרד הוא מיצוב המוסד לבטיחות ולגיהות כמרכז הלאומי לקידום הבטיחות והבריאות בתעסוקה ובקהילה במעגל החיים השלם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איציק 26/12/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו תמשיכו איתם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.