המקבץ: 'המוצצים' הולכים עם 'זאביק דרור'; יקב 'פסגות' ל'מרום תקשורת'
סיכום התזוזות השבועי בשוק היח"צ כולל הפעם את זאביק דרור, מרום תקשורת ומשרד היח"צ של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק.
זאביק דרור יחסי ציבור קיבל לידיו את הטיפול ברשת החנויות מוצצים - הרשת למוצרי תינוקות וילדים, החל מתקופת ההיריון ועד שלבי ההתפתחות השונים של הילד. לרשת שהוקמה בשנת 1969 בבאר שבע, פרישת חנויות ארצית של 12 סניפים, מהצפון ועד אילת.
משרד יחסי הציבור מרום תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של יקב פסגות. ליקב אשר הוקם בשנת 2003, ומאז גדל בהתמדה, הכרה בינלאומית וזכייה בפרסים רבים. היקב הוא אחד המעוטרים והמצליחים בישראל. בבציר 2012 הגיע ייצור הבקבוקים ביקב לכ-200,000 בקבוקים בשנה, כאשר למעלה מ- 60% מהם מיוצא לעשרות מדינות בעולם. בנוסף, יטפל מרום תקשורת במרכז המבקרים של מטה בנימין.
מרום תקשורת הוא ממשרדי היח"צ הגדולים שפועלים בירושלים. בין לקוחותיו נמנים: אלרוב שדרות ממילא, עיריית ירושלים, רשת מסעדות פרנג'ליקו, מיתחם התחנה הראשונה ועוד.
משרד האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של מירב פרסי צדוק ויוסי קוצ'יק ילווה את המוסד לבטיחות ולגיהות. אחד היעדים המרכזיים של המשרד הוא מיצוב המוסד לבטיחות ולגיהות כמרכז הלאומי לקידום הבטיחות והבריאות בתעסוקה ובקהילה במעגל החיים השלם.
- 1.איציק 26/12/2013 21:50הגב לתגובה זותמשיכו תמשיכו איתם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
