לאחר 5 שנים: דוברת קבוצת HOT דנה אדמוני-רוזנטל פורשת מתפקידה
לאחר 5 שנים בתפקידה, הודיעה היום (יום ב') דנה אדמוני-רוזנטל, דוברת קבוצת HOT על פרישה מתפקידה.
אדמוני-רוזנטל שימשה בתפקיד הדוברת בשנים בהן הפכה HOT מחברת כבלים לקבוצת תקשורת המשווקת בנוסף שירותי אינטרנט וסלולר. בין המהלכים התקשורתיים שהובילה אדמוני-רוזנטל, ניתן למנות את: האינטרנט במהירות 100 מגה, "הכל כלול בטלוויזיה" ואת ההשקה התקשורתית של החברות הבנות, HOTnet ו- HOT mobile.
הרצל עוזר מנכ"ל ויו"ר HOT: "על רקע השינויים המשמעותיים שעברה הקבוצה, דנה ידעה לנווט את תחום התקשורת בכישרון, במקצועיות ותוך דבקות במטרה. לאחר 5 שנים דנה בחרה להמשיך לאתגר הבא. אני מכבד את ההחלטה, וכל שנותר לי הוא, לאחל לה הצלחה רבה, אין לי ספק כי תצליח".
דנה אדמוני-רוזנטל: "היו לי 5 שנים מאתגרות ומרתקות והזכות לעבוד עם צוות נפלא של מנהלים ועמיתים. HOT עברה כברת דרך משמעותית והייתה לי ההזדמנות לתרום את חלקי להתפתחות החברה ולצמוח בתוכה. עתה, אני חשה, כי הגיע הזמן להמשיך לתפקיד הבא".
- 2.26/12/2013 09:34הגב לתגובה זובעל שיעור קומה. הבינוניות הזאת היא בדיוק מה ש-HOT מייצגת
- 1.רן 24/12/2013 16:06הגב לתגובה זומאחל לה בהצלחה בהמשך הדרך ובשיפור יחסי האנוש...

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.