פרסום ראשון

לאחר 7 שנים ב-dsay: סמנכ"ל המדיה תימור בר און פורשת מתפקידה

בר-און, אחת מהטאלנטים של תחום הסחר במדיה לוקחת הפסקה זמנית מפעילות לאחר 11 שנות קריירה. "עוזבת על מנת לנוח ולצבור כוחות חדשים"
משה בנימין | (26)

למרות אפרוריותו של תחום הסחר במדיה הוא כולל בתוכו מספר שמות של טאלנטים מוערכים בענף. אחת מהם היא תימור בר און ששימשה ב-7 השנים האחרונות כסמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום dsay אינטראקטיב, ופורשת כעת מתפקידה - כפי שנודע לאייס.

בסך הכל מסכמת בר און (37) 11 שנים בענף הפרסום, בהן הפכה לדמות מוכרת בקרב אתרי האינטרנט בישראל, שכן שלטה בחלק מתקציבי הפרסום של המפרסמים הגדולים במשק. במהלך השנה החולפת מונתה בר-און לשמש כיו"ר הועדה למדרוג באינטרנט (שפוזרה והתפרקה לפני כחודשיים) לאחר פרישתו מהתפקיד של גיא שמחון (עם מינויו לסמנכ"ל סחר ב-TMF).

לפני כשנתיים שורבב שמה של בר-און לסכסוך המתוקשר בין מדיה-קום של אדלר חומסקי ו-dsay אינטראקטיב על רקע פירוק מיזם המדיה המשותף של 2 משרדי הפרסום. בתביעה שהגיש אז dsay כנגד מדיה קום נטען כי, רן בר און, מנכ"ל מדיה קום הציע לבר-און, לעבור לחברתו (מדיה קום). בר-און גילתה ל-dsay את דבר ההצעה, וזו נאלצה לשפר באופן משמעותי את תנאיה של העובדת, על מנת שלא תחבור לחברה המתחרה.

ב-dsay דרשו בזמנו כי, אדלר חומסקי יחויב בסכום הכספי הנובע משיפור תנאי העסקתה של בר און, שניכפו עליה, בסכום של 687,000 שקלים, לפיצויי קיום והסתמכות של המיזם המשותף בסכום של 325,000 ולמתן חשבונות של רווחי הנתבעות שצמחו כתוצאה בשימוש בסודותיה המסחריים.

תימור בר-און אמרה לאייס: "לאחר 11 שנים בתחום הפרסום מתוכן 7 שנים בd-say, אני עוזבת את תפקידי בחברה, על מנת לנוח ולצבור כוחות חדשים ועל מנת לשקול הלאה את צעדי בתחום. אני מודה לאנשים היקרים ב- d-say על הדרך שהלכנו יחד וכן לכל הלקוחות והספקים עמם עבדתי על העבודה הברוכה

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 24.
    גל 18/12/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    אוהבת אותך מאמי שלי
  • 23.
    אוסי :) 18/12/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    אין עליך!
  • 22.
    שיהיה לך המון הצלחה!! (ל"ת)
    לירון 18/12/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    איה 18/12/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    היא אחת הנשים היותר מקצועיות שקיימות בתחום! מעבר להכל היא בן אדם שזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על רוב האנשים בתעשייה המון בהצלחה ושובי במהרה
  • 20.
    בהצלחה דארלינג (ל"ת)
    אביטל 18/12/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    יוסי 17/12/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    לאור מה שאני שומע הרבה לאחרונה מהלקוחות שלהם, דיסיי בבעיות קשות - יחס עם לקוחות, שירות, תוצאות. הצעד הזה רק מחזק את הדרך שלהם לסגירת הבאסטה (זה באמת מתנהל שם כמו שוק)
  • 18.
    תמיר 17/12/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    תחזרי בבקשה!!!כל הלקוחות ילכו אחרייך איך את עושה לי את זה...
  • 17.
    גלית 17/12/2013 01:54
    הגב לתגובה זו
    תימור יקרתי, את נכס, בחורה אמינה,לוחמנית היה לי העונג לעבוד מולך ובטוחה שנעבוד יחדיו בעתיד. יש המון מה ללמוד ממך, את תותחית! יישר כוח...
  • 16.
    אני 16/12/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    הבן אדם היחידי שהחזיק את החברה הזו.. איך תמיר נותן לה ללכת?
  • 15.
    Ding dong the BITCH is gone (ל"ת)
    אחד שמכיר מקרוב 16/12/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
  • אכן bitch גדולה מאוד.... (ל"ת)
    מכיר ממש נקרוב 18/12/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    תותחית!! את תצליחי בכל מקום שאליו תלכי..... (ל"ת)
    מה יהיה עם D-SAY? 16/12/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    את תותחית ולכל מקום שתלכי את תצליחי.... (ל"ת)
    16/12/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    פיידר 16/12/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה בהמשך תימי!
  • 11.
    תותחית על בהצלחה נששששמה... (ל"ת)
    יובל 16/12/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נו באמת 16/12/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    מי שמחליפה אותה הרבה יותר טובה
  • 9.
    תום 16/12/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    היה לי את העונג לעבוד איתה . אישה חכמה והכי חשוב ישרה . בהצלחה בהמשך .
  • 8.
    אשה מדהימה. שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    אורן 16/12/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יוסי 16/12/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    תחסרי לנו מאד
  • 6.
    חסוי 16/12/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    עכשיו אין לי יותר פרוטקציות ב-D-say... יום עצוב בהחלט.
  • 5.
    הלך על D-SAY 16/12/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    D-SAY משרד עלוב עם מנהלים מנותקים מהמציאות... היחידה שהצליחה לשמור על הדופק והחמצן של המשרד עוזבת, ואם הלקוחות שלהם חכמים - הם ילכו אחריה. תימור שיהיה לך בהצלחה!את באמת אחת מהמוצלחות והמקצועיות שבתחום.
  • אלברט2 18/12/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    אני מבין שאתה עשית יותר מהמשרד הזה בחייך העלובים. די-סאי הוא תופעה מדהימה בנוף הביצתי המקומי בו משרד עצמאי לחלוטין מחזיק מעמד (ותקציבים!) כל כך יפה וכ"כ הרבה זמן. הקרדיט על העניין הזה שייך - בוודאות - לעומד בראשו. תחזור לחור שלך
  • 4.
    אדי 16/12/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    המון הצלחה בהמשך
  • 3.
    אוהבים אותך תימור! (ל"ת)
    deWolf 16/12/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היא פנוייה? (ל"ת)
    הרווק 16/12/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    biz 16/12/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    מבינה עניין. אהובה על לקוחותיה. אל תישבי יותר מידיי זמן בבית כפרה
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.