יח"צנו לאן// גם ל-Twentyfourseven יש קפסולה; וזאביק? מעדכן באינסטגרם
מותג האופנה Twentyfourseven מקבוצת רנואר הציג אתמול (יום ג') קולקציית קפסולה ייחודית בעיצוב תמר קרוון. הקולקצייה בשם ICONIC10, פרי שיתוף הפעולה בין קרוון לרשת כללה 10 פריטים בהדפסים אתניים ובצבעוניות עזה שעתידים להיות משווקים בסניפי Twentyfourseven במהדורה מוגבלת.
אתמול בערב (יום ג') התייצבו באולם האירועים אביגדור שלל סלבריטאיות, עיתונאים, בלוגריות וסטייליסטים, נשות חברה ואנשי עסקים למרות מזג האוויר החורפי. הדוגמנית חן יאני תפסה את עמדת ה-D.J ובנוסף גם הצטלמה לקולקציה.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
עדי יואל, מזאביק דרור, מנהלת תיק יחסי הציבור של טווניטי פור סבן מזה כשנה וחודשיים. קבוצת רנואר שמחזיקה בבעלותה את רשת טוונטי פור סבן מטופלת מזה כשנתיים וחצי על ידי משרד היח"צ.
היחצנית עדי יואל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
הבוס הגיע?
זאביק דרור נכח באירוע, סיפר לנו ש"הוא רגוע" ובמקביל העלה תמונות מהאירוע לעמוד האינסטגרם שלו.
זאביק דרור(צילום: סיגל נפתלי קסל)
הסלבס הגיעו?
באירוע השתתפו דאנה איבגי ההריונית, קרן מור, מוטי רייף, שירז טל, דפנה לוסטיג ומור סיבלר. מאקס פקטור היו נטע רד, תמר פרידמן וענבל ביבי. מהאח הגדול הגיע לירון זהבי. עוד הופיעו דוגמנית השנה נועם פרוסט, קארן דאנסקי, עירית שלג והזמרת של מפספסת אף אירוע יח"צ - עינת שרוף.
מחברת רנואר המחזיקה ברשת טוונטי פור סבן (Twentyfourseven) נכחו הבעלים אלי ברקוביץ, מנהל השיווק מישל תמיר, ע.מנהלת שיווק אפרת עזר מוסלי, המנהל הקריאטיבי של הרשת רון קהאן (רונקו) ומעצבות האביזרים הילה ורוני.
אלי ברקוביץ הבעלים ומישל תמיר מנהל השיווק (צילום: רפי דלויה)
היה צפוף?
הגיעו כ-200 איש, עם זאת המקום שאירח את האירוע מאוד גדול ומרווח.
מסיבת עיתונאים
סהר שלו מגלריה הארץ, ג'ו גרינבאום מטיים אאוט תל אביב, גיל זוהר ממגזין את, הדר טייג ממגזין ביג טיים, תמר מרקוביץ, וטל אלבלנסי עורכת אופנה במגזין גו סטייל, מלי זיידמן מסגנון, סיון דה לאו מאתר האופנה פאשן פורוורד, שחר רבן כתב אופנה וסטייליסט ב-Ynet, רואי פרסול ממקומון תל אביב ויוני שיין מאתר פרימדונה לאופנה.
בגזרת הבלוגרים: הגיעו מיכל פורטמן, קורין אברהם, שרונה גבריאל, אלעד זר, בתיה טולדנו, יאנה חייטוביץ, לילו שלו, רוני פורת זינר, רן כץ, שולמית אטיאס ושירה ברזילאי.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
בגזרת הסטייליסטים: סיגל גרוס סטייליסטית של מגזין לאישה , שני סבן ושירן כידר.
ומה היה שיא האירוע?
נראה שהאורחים הגיעו יותר רעבים לאכול מאשר לאופנה. צפיפות גבוהה נרשמה באזור הבופה.
בון אפטיט
גבינות אכותיות, קישים ומאפים וסלטים. ופירות לאלה שצריכים לשמור על המשקל.
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
דאנה איבגי ההריונית (צילום: רפי דלויה)
הבופה שאנשים לא עמדו בפניו (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ההסתערות (צילום: סיגל נפתלי קסל)
עינת שרוף וקרן מור (צילום: רפי דלויה)
דפנה לוסטיג (צילום: רפי דלויה)
דוגמנית השנה נועם פורסט (צילום: רפי דלויה)
רון קהאן (רונקו) מנהל קריאטייבי של קבוצת רנואר ומעצב ראשי של טוונטיפורסבן (צילום: רפי דלויה)
שירז טל (צילום: רפי דלויה)
אפרת עזר מוסלי רון קהאן והילה מעצבת אביזרים של טוונטי פור סבן (צילום: רפי דלויה)
חן יאני (צילום: רפי דלויה)
- 5.מומחיות בבזבוז כסף ללקוחות.... (ל"ת)רענן 12/12/2013 10:42הגב לתגובה זו
- 4.אחד שעבד איתה :) (ל"ת)עדי יואל יחצנית על!! 12/12/2013 00:59הגב לתגובה זו
- 3.חמוד הזאביק הזה (ל"ת)עמית 11/12/2013 19:44הגב לתגובה זו
- 2.גל 11/12/2013 17:49הגב לתגובה זומה הקטע של האנשים האלה שמנסים להיות מגניבים ויוצאים רע
- 1.דפנה לוסטיג ממש פח (ל"ת)דנה 11/12/2013 17:06הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
