כנראה שיש לה את ה"אקס פקטור": בר רפאלי תרכוש 5% מרשת 'קרולינה למקה'

הסופר מודל מטפחת את הפרסונה העסקית שלה. החברה לא דיווחה האם רפאלי שילמה מכספה או שמדובר באחוזים במסגרת מהסכם הייצוג שלה
משה בנימין | (2)

הדוגמנית הבינלאומית ומגישת הטלוויזיה בר רפאלי מטפחת את הפרסונה העסקית שלה והופכת מפרזנטורית לשותפה. רפאלי שחתומה בהסכם ייצוג עם רשת המשקפיים קרולינה למקה(Carolina Lemke Berlin) תרכוש 5% ממניות החברה - כך הודיע היום (יום ג') יובל שני, מנכ"ל ושותף ברשת.

פרטי העסקה לא נחשפו, ולא ידוע האם המניות יועברו לרפאלי ללא תמורה כספית, כחלק מחוזה הייצוג של הדוגמנית עם הרשת, או שרפאלי שילמה תמורת חלקה בחברה. הרשת שנמצאת בבעלותם של יוסי ברנזון ואורן בר-גיל, המחזיקים גם ברשתות טופ טן והודיס, מונה 42 נקודות מכירה בישראל. הרשת נוסדה לפני כ-3 שנים ובעליה מצהירים על כוונתם לפתוח 20 סניפים נוספים במהלך השנה הקרובה.

יובל שני, מנכ"ל ושותף ברשת: "חברת Carolina Lemke Berlin שינתה את כללי המשחק בשוק המשקפיים בישראל וכיום מהווה מותג חזק ומוביל בעולם המשקפיים. אין לי ספק, כי נוביל את שוק המשקפיים למקומות יצירתיים ואופנתיים וכי שיתוף הפעולה עם בר רפאלי יוליד פרויקטים נוספים בהמשך. כניסתה של בר רפאלי כשותפה חדשה, מהווה נדבך משמעותי במהלך להגדיל את הפעילות החברה ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק המשקפיים בישראל".

כזכור, רפאלי נבחרה כפרזנטורית של הרשת בעונת הקיץ האחרונה וממשיכה ללוות את הרשת גם בעונה הנוכחית עם השקת קולקציית משקפי הראייה לחורף.

עוד יוזכר, כי לפני כחודש סיימה רפאלי את חוזה הייצוג הוותיק והמזוהה ביותר עמה - עבור רשת האופנה FOX. אחת הסיבות שצוינה ככזו שהובילה לסיום ההתקשרות בין רפאלי למותג לאחר 6 שנים היא אותה קרולינה למקה, ובכלל חשיפת היתר של רפאלי בתקשורת. מי שבעבר הייתה מזוהה בעיקר עם FOX (יחד עם נועם טור) העניקה את שירותיה למותגי אופנה אחרים כמו GAP, מותג ההלבשה התחתונה UNDER ME בבעלותה, תכניות טלוויזיה כדוגמת X פקטור ברשת ועוד, ובמותג האופנה של משפחת ויזל הוחלט שהגיע המועד להפריד כוחות ולצאת לדרך חדשה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עמית 26/11/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לבר שמשקיעה במותג ישראלי שמנסה להיות נאצי, כלומר גרמני, כלומר ברלינאי. הצילו
  • 1.
    לא שמה לירה. נתנו לה 5% שתהיה הפרזנטורית ובכל (ל"ת)
    שני 26/11/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״