המקבץ חוזר - עם תקציבים חדשים: מי צירף את יקב קסטל, ולמי הגיע בי"ס רימון
יקב קסטל בחר במשרד זאביק דרור יחסי ציבור לטפל בדוברות ויחסי הציבור של היקב המשפחתי. יקב קסטל יטופל במחלקת מותגי הפרימיום במשרד של דרור, לצד מותגים כגון שאנל, ג'יבאנשי ועוד.
ל'זאביק דרור יחסי ציבור' היכרות עמוקה עם תחום היין והאלכוהול. המשרד מטפל בהווה במבשלת הגולן עם בירה בזלת, ביבואנית מותגי אלכוהול מ.אקרמן, ובעבר ביקבים יתיר ויקבי כרמל.
אריאל בן זקן, מבעלי יקב קסטל, מסר: "כיקב בעל ערכים מובהקים של איכות ומקצוענות, אנו גאים לצרף למשפחת קסטל פרטנר רציני ואיכותי כמשרדו של זאביק דרור, אשר יטפל בדוברות היקב וביחסי הציבור השוטפים של הפעילות שלנו".
ואילו משרד רוזנטל תקשורת צירף 5 לקוחות חדשים: בית הספר למוזיקה רימון, חברת אלפא טלקום, מרכז להורות באמצעות פונדקאות, תיכון מקצועי דב הוז ומשרד עורכי הדין גרינברג אפרתי ושות'.
- תקציב ניהול משפיעני הרשת של לוריאל ישראל - כ-15 מיליון ש'
- זאביק דרור מול דני לוי: יטפל ביח"צ של 'יאנגו' שתתחרה ב-Gett
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ל'רוזנטל תקשורת' לקוחות בתחומי שוק ההון, חברה, חינוך, בריאות, נדל"ן, מוניציפלי, משפט ותרבות.
- 2.אבישי 24/11/2013 11:19הגב לתגובה זולא נעים
- 1.ג.עמיחי 23/11/2013 22:02הגב לתגובה זוקיבל את מי?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
