קאראט משיקה כלי תכנון וניתוח הרגלי מדיה; השקיעה במהלך 1.5 מיליון ש'
קאראט ישראל משיקה את ה-CCS - כלי תכנון וניתוח הרגלי מדיה ולייפסטייל המתקדם בעולם. CCS הוא מחקר כמותי רחב היקף שמנתח את מערכות היחסים שמנהל הצרכן עם מותגים, מוצרים וערוצי מדיה שונים, לתובנות יישומיות לטובת תכנון וגיבוש אסטרטגיית מדיה שנתית.
את הכלי פיתחה חברת האם של הקבוצה Dentsu Aegis Networks. בפיתוחו של הכלי והתאמתו לשוק הישראלי הושקעו 1.5 מיליון שקלים.
בין לקוחותיה בעולם של הקבוצה שעושים שימוש ב-CCS, נמצאות חברות כגון פייזר, ג'נרל מוטורס, קוקה קולה, פרוקטר אנד גמבל, מאטל, קלוגס ועוד.
בחברה טוענים כי מבדיקה שנערכה בלמעלה מ-30 שווקים, התגלה שהשימוש ב-CCS חוסך בין 10% ל-20% מעלויות הקמפיין, תוך שיפור משמעותי בתוצאותיו. 'קאראט ישראל' הוסיפה: "אנו גאים להיות בין השווקים שנבחרו על ידי הקבוצה להשקת כלי ייחודי זה. ההשקעה ב-CCS היא הבעת אמון בסניף הישראלי וככזו צפויה לייצר בידול אמיתי בינינו לבין חברות המדיה המתחרות".
- 1.אברהם אלוןיועץ שיווק 21/11/2013 10:56הגב לתגובה זוהייתי לאחרונה בסין לצורך ייעוץ לאחת החברות המובילות בתחום האלקטרוניקה, באחת הישיבות היו נציגים של משרד הפרסום שעשו שימו בכלי הזה. הייתי המום מהיכולות, אם בארץ יש כזה כלי ממליץ בחום לבדוק ולהתנסות אברהם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
