איגוד הפרסום: צוותי חשיבה יעסקו בתחרויות, הכשרת עובדים והוצאת מגזין
איגוד חברות הפרסום מתחיל לאותת על כיווני הפעולה בקדנציה של אמיר גיא כיושב ראש. על בסיס ההנהלה החדשה והצעירה שנבחרה בבחירות האחרונות, האיגוד מתחיל לתעל את האנרגיות לעשייה שעשויה להיטיב עם עתידו של הענף. במסגרת זו יקים האיגוד צוותי חשיבה לפיתוח פעילויות תחת קטגוריות שונות - כך נודע לאייס.
בין הנושאים השונים להם תוקדש תשומת לב ונמצאים במעלה סדר העדיפויות: פיתוח הכשרות, תחרויות בענף הפרסום והוצאת מגזין שבו תוצג סקירה תקופתית של חדשות הענף. יגאל בר און, מנכ"ל האיגוד: "הנהלת האיגוד החדשה המתאפיינת בנוכחות גדולה של הדור הצעיר בענף הפרסום, מביאה איתה רוח חדשה של עשייה".
הנהלת האיגוד בראשותם של היו"ר הנבחר, אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בר און הרכיבה בשיתוף חברי ההנהלה את צוותי חשיבה המדוברים. הצוות הראשון בראשותו של אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל ייקח על עצמו לבדוק את סוגיית פיתוח ההכשרות ושיתופי פעולה בענף.
הצוות השני בראשותם של ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, און גולדשטיין מנכ"ל לעומק התודעה ואופיר כהן מיוניברסל מקאן, יהיה זה שיבחן אפשרות להשקת מגזין פרסום חדש שישרת את התעשייה.
הצוות השלישי בהובלתם של יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, טל ריבן סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי ונדב פרסמן סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי מונה לעסוק באחת הסוגיות היותר טעונות של הענף: תחרויות הפרסום, קידום הקריאייטיב וחשיבות היצירתיות. לכל אחד מצוותי החשיבה יצטרפו אמיר גיא ויגאל בר און.
- 2.צודק במאה אחוזים (ל"ת)ל-1 18/11/2013 14:31הגב לתגובה זו
- 1.טרכטנבג של פרסומאים 18/11/2013 10:06הגב לתגובה זוולצחוק כל בדרך אל הבנק, כן זה מה שיציל את התעשיה ויעלה אותה על הנתיב הנכון. זה מה שישאיר אנשי קריאיטיב מעולים אחרי גיל 40, זה מה שייתן לכולנו בטחון תעסוקתי. איגוד מדושנים ודוחים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
