גולדן דראם 2013: 4 זכיות נוספות למקאן והלילה הגדול של ניר רפואה
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם 2013 נחתמה בסוף השבוע האחרון עם בשורות טובות נוספות עבור משרדי הפרסום מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל. לאחר היבול המרשים, ביומה
ניר רפואה, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל, וכיום האיש שמוביל את תחום החדשנות של רשת מקאן במזרח אירופה, יכול לסמן לעצמו את גולדן דראם 2013 כאחד מרגעי השיא בקריירה שלו. מקאן אריקסון רומניה ו-MRM גרפו יחד 8 זכיות. בנוסף זכה מקאן אריקסון רומניה בתואר סוכנות השנה לאחר שהשיג את הניקוד הגבוה ביותר בשקלול הסופי - 150 נקודות.
מעבר ל-2 הפרסים מהיום הראשון של התחרות, מקאן דיגיטל ישראל זכה ב-2 פרסי כסף נוספים. בקטגוריית הסרטים זכה מקאן אריקסון בכסף עבור הסרטון של הונדה - NOT HONDA. בקטגוריית החדשנות זכה הקמפיין של שורשים בפרס כסף נוסף ושיתוף הפעולה בין מקאן רומניה למקאן ישראל עבור הקמפיין להבצפר זכה בכסף בקטגוריית הדיירקט. בקטגוריית העיתונות/מודעות זכה הקמפיין של מקאן אריקסון עבור מנטוס בפרס הזהב.
NOT HONDA
מודעות מנטוס
כאמור, מקאן רומניה, יחד עם ניר רפואה הוכתרה כסוכנות השנה. המשרד הצליח לגרוף את פרס הגראנד פרי בקטגורייה הנחשבת מכולן - האינטגרייטד. המהלך הזוכה, שהעניק למשרד ניקוד רב שהוביל אותו לתואר סוכנות השנה, הוא זה שהשתתפה בו דנה בלום סרטורי -
בסופו של דבר חולקו בתחרות השנה 54 פרסי כסף, 30 פרסי זהב ו-14 פרסי גראנד פרי. לתחרות הוגשו 1395 עבודות מ-26 מדינות, כך שמדובר ב-7% בלבד מהעבודות שהצליחו לזכות בפרס. בהתחשב בעובדה שיש חפיפה בין זוכי הגראנד פרי לשאר הזכיות מדובר אף בשיעור נמוך יותר של עבודות שזכו. למרות הירידה המדווחת בהגשות, מ-1,438 ב-2012 ל-1,395 ב-2013, היקף העבודות המוגשות מישראל דווקא רשם עלייה קטנה מ-26 ב-2012 ל-28 ב-2013.
מתוך הפסטיבל: גולדן דראם 2013
ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן ישראל: "הקריאייטיב המעולה בכל אחד מהמהלכים מדבר בעד עצמו, אני גאה מאד בהישגים שלנו, אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה הפורה מצד הלקוחות שלנו מסייע בידנו למקסם את הפוטנציאל הפרסומי הטמון במותגיהם בדרכים יצירתיות ופורצות דרך".
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי התייחס לזכייה של משרדו ואמר: "הזכייה ב-3 הפרסים בפסטיבל ה-GOLDEN DRUM, ובפרט בפרס ה- Grand Prix משמחת אותנו מאוד. אנחנו גאים בצוות הקריאטיבי שלנו, ויותר מכל בלקוח יוצא דופן, שהלך איתנו יד ביד במהלך הלא שגרתי הזה, שהישגיו העיקריים ניכרו בעיקר בעלייה במכירות".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- 4.ריצ'י מתחיל לקצור את הפרות (ל"ת)שירי 13/10/2013 17:19הגב לתגובה זו
- 3.נרי 13/10/2013 17:15הגב לתגובה זותאמינו לי
- 2.כל הכבוד ריצ'י (ל"ת)גילי 13/10/2013 15:24הגב לתגובה זו
- 1.מרדכי שלו 13/10/2013 14:59הגב לתגובה זוזה רק ההתחלה של הזכיות בראשות ניר רפואה יהיו עוד... המון גביעים בארון ב..ה..צ..ל..ח..ה !
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
