מבט
צילום: צילום מסך ערוץ 1
רייטינג

שמחה במסדרונות רשות השידור: 'מבט' קיבלה 6.9% - ועקפה את 'חדשות 10'

זה הערב השני ש'מבט' רושמת נתוני צפייה יוצאי דופן מבחינתה. 'חדשות 10' קיבלה 6.5%, ערוץ 2 עם 21.7%. 2 פרקי 'סברי מרנן' הניבו 25.6% ו-22.3%
אלכסנדר כץ | (10)

מהדורת החדשות של ערוץ 1 גונבת את ההצגה השבוע, לאחר שגם אמש (יום ב') רשמה נתון גבוה יחסית והפעם גם עקפה את מהדורת החדשות של ערוץ 10. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מבט (ערוץ 1) בהגשתם של מירב מילר ואמיר איבגי, קיבלה 6.9% מול 6.5% למהדורת החדשות של ערוץ 10. 'חדשות 2' רשמה 21.7%.

גם ביום ראשון רשמה 'מבט' הצלחה. היא אמנם קיבלה אותו רייטינג כמו 'חדשות 10' - 6.6%, אולם מספר משקי הבית שצפו ב'מבט' היה גבוה יותר - 113.5 אלף מול 112.3 אלף.

ניתן ליחס חלק מההצלחה של 'מבט', למשדרי אליפות העולם באתלטיקה קלה שמתקיימים בימים אלו במוסקווה, ומשודרים בערוץ 1 ובשלוחת ה-HD שלו - אפיק 511. אתמול רשמו השידורים שלפני ואחרי 'מבט', כ-4.5%, וביום שלפני כן, כ-6%.

פריצה לבית האח הגדול (קשת, ערוץ 2) הניבה 25%, אולם היא לא תיספר רשמית על ידי הוועדה למדרוג משום שהיא קצרה מ-20 דקות. 2 פרקים של סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) הניבו 25.6% ו-22.3%. מנגד, ערוץ 10 מחזיר את 'המיליונר הסודי' שזכתה ל-8.8% בלבד, ו'פרופיל 64' (ערוץ 10) עם 4.9%.

שידור 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 14.7%, שידור חוזר של 'פולישוק' (קשת, ערוץ 2) עם 8.7%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 4.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: הקיץ ממשיך לתת את אותותיו עם נתוני צפייה נמוכים יחסית של רצועת השידור שלפני החדשות. 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) חד ספרתית עם 9.6%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון 4.9% בלבד.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    אין על מבט. אוהב את הכתבים והקצב (ל"ת)
    צופה 13/08/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יוני 13/08/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    לסגור את ערוץ 10 מיד ולא את ערוץ 1.
  • 8.
    גיל 13/08/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    לא מודדים את הHD ,ערוץ 1 גבוה ב3% ממה שכתוב. הם פראיירים שהם לא מתלוננים.
  • 7.
    דנה 13/08/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    זה לכל המלעיזים ורוצים לסגור את רשו השידור
  • 6.
    שימחי 13/08/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    רקוב
  • 5.
    אבי 13/08/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    סובלני כלפי יהודים,מחבלים אצלם אסירים,גלעד שליט חייל היחיד במדינה,לערבים מותר הכל כי הכיבוש אשם,ערוץ פשוט גועלי!
  • 4.
    לסגור את ערוץ 10 מיד (ל"ת)
    ניר 13/08/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אביב המבין 13/08/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    לפני כחודשיים הם התחילו במתכונת חדשה. מתחילים ב 2 דקות תקציר הכתבות במהדורה. 2 דקות כותרות. יוצאים לפרסומות ( 10 דקות) אבל תחילה 2 דקות תקציר הכתבות שיהיו בעוד 10 דקות כשנחזור מהפרסומות. חזרנו מהפרסומות. 2 דקות קדימון לכתבות בעוד 10 דקות. כלומר 15-20 הדקות הראשונות של המהדורה מבוזבזות על תשדירים עצמיים. אז עוברים לעדוץ 2. אבל הם אבי אבות הטמאה 20 שניות אחרי היציאה של 10 לפרסומות יוצאים גם. אז עוברים ל 1 להם אין פרסומות. עד שזוכרים לחזור ל 10 מתברר שכבר ראינו את מה שהם משדרים. אז חושרים ל 1 הם כבר ממש קדימה החדשות. רפי גינת: כבר ניסו את השיטה הזו הקירשנבאום את לונדון וירדו ממנה כי גילו שאין מספיק עוגן בשיטה הזו. פעם אהבתי את החדשות אבל השיטה שלך דפוקה! בהצלחה כי היא חשובה לכולנו.
  • 2.
    צאמפ 13/08/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהצופים של שאר הרשתות נמצאים בחו"ל הכל ברוח טובה נפרגן לכם בהצלחה !!!
  • 1.
    אבי 13/08/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    זה הפאנץ' של כל העניין, רגעי השיא בדיוק לפני9 בערב
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.