
תקציבים חדשים במשרד דובצקי זקס אוברוצקי: 'קל גב', goodyear ורשת 'כיתן'
משרד הפרסום
תקציב הפרסום של חברת קל-גב המתמחה בשוק תיקי ביה"ס נאמד בכ-600 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי מקאן אריקסון. התקציב כולל גם את מותג התיקים outdoor הפונה לקהל התיכוניסטים והסטודנטים.
תקציב מותג הצמיגים goodyear מוערך בכ-500 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי דרורי שלומי. לאחר מכן נוהל באופן עצמאי עד להעברתו לדובצקי זקס אוברוצקי. תקציב הפרסום של חברת הבניה נחמיה מוערך אף הוא בכ-500 אלף שקלים. החברה תעלה באמצעות המשרד בקמפיין חדש לאחד מהקניונים שנמצאים ברשותה.
לדברי אורי אוברוצקי מבעלי המשרד: "המגמה היום אצלנו היא לתת רעיון גדול אשר מחובר ל-dna של הלקוח בתקציב מצומצם ובעלויות הפקה מינימאליות. הקו המנחה את המשרד הוא תוצאות מידיות עבור הלקוחות שלנו, כי בסופו של דבר, בתקופה כלכלית זו זה מה שמעניין את כולם. אין ספק שכאשר עושים עבודה טובה ללקוח זוכים בדרך גם בפרסים וגם בפרגון גדול מצד הלקוחות".
- 5.מתחרה שיודע לפרגן 25/06/2013 13:54הגב לתגובה זונותנים את הנשמה עבור הלקוחות, מפרגן מכל הלב - בהצלחה רבה לכם
- 4.מזל טוב ענק! מגיע לכם! (ל"ת)25/06/2013 12:04הגב לתגובה זו
- 3.ירון 25/06/2013 12:02הגב לתגובה זואחלה אנשים שעושים אחלה עבודה. מגיע להם.
- 2.3 ליצנים (ל"ת)אחד שיודע 25/06/2013 11:54הגב לתגובה זו
- יש נימוק, הסבר, דברי גיבוי, או שזה סתם שיהוק? (ל"ת)לוליין 25/06/2013 14:15הגב לתגובה זו
- 1.מפרגן 25/06/2013 11:47הגב לתגובה זומשרד שדואג ללקוחות שלו. מניסיון. מברוק לכולם.