דובצקי.זקס.אוברוצקי
צילום: יח"צ

תקציבים חדשים במשרד דובצקי זקס אוברוצקי: 'קל גב', goodyear ורשת 'כיתן'

בימים האחרונים עלה המשרד בקמפיין טלוויזיה ראשון לכיתן. כמו כן קיבל המשרד את תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן 'נחמיה' הפרוסה ברחבי הארץ
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום דובצקי. זקס. אוברוצקי בבעלותם של יהודה זקס, יהודה דובצקי ואורי אוברוצקי מצרף לשורותיו 4 תקציבי פרסום חדשים: רשת כיתן, חברת קל-גב, צמיגי Good Year וחברת הנדל"ן נחמיה.

תקציב הפרסום של חברת קל-גב המתמחה בשוק תיקי ביה"ס נאמד בכ-600 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי מקאן אריקסון. התקציב כולל גם את מותג התיקים outdoor הפונה לקהל התיכוניסטים והסטודנטים.

תקציב מותג הצמיגים goodyear מוערך בכ-500 אלף שקלים וטופל בעבר על ידי דרורי שלומי. לאחר מכן נוהל באופן עצמאי עד להעברתו לדובצקי זקס אוברוצקי. תקציב הפרסום של חברת הבניה נחמיה מוערך אף הוא בכ-500 אלף שקלים. החברה תעלה באמצעות המשרד בקמפיין חדש לאחד מהקניונים שנמצאים ברשותה.

לדברי אורי אוברוצקי מבעלי המשרד: "המגמה היום אצלנו היא לתת רעיון גדול אשר מחובר ל-dna של הלקוח בתקציב מצומצם ובעלויות הפקה מינימאליות. הקו המנחה את המשרד הוא תוצאות מידיות עבור הלקוחות שלנו, כי בסופו של דבר, בתקופה כלכלית זו זה מה שמעניין את כולם. אין ספק שכאשר עושים עבודה טובה ללקוח זוכים בדרך גם בפרסים וגם בפרגון גדול מצד הלקוחות".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מתחרה שיודע לפרגן 25/06/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    נותנים את הנשמה עבור הלקוחות, מפרגן מכל הלב - בהצלחה רבה לכם
  • 4.
    מזל טוב ענק! מגיע לכם! (ל"ת)
    25/06/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירון 25/06/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    אחלה אנשים שעושים אחלה עבודה. מגיע להם.
  • 2.
    3 ליצנים (ל"ת)
    אחד שיודע 25/06/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
  • יש נימוק, הסבר, דברי גיבוי, או שזה סתם שיהוק? (ל"ת)
    לוליין 25/06/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מפרגן 25/06/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    משרד שדואג ללקוחות שלו. מניסיון. מברוק לכולם.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.