הסרטונים ששווים מיליוני צפיות: "הרבה לקוחות לא מבינים את ההשפעה של זה"
כשגנגם סטייל עשה היסטוריה כקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב ב-2012 ובכלל, הצליחה הפרודיה הישראלית שלו גמבה סטייל לרשום כמעט 30 מיליון צפיות והפכה לסרטון הנצפה ביותר אי-פעם בישראל.
מאחורי הסרטון עומדת חברת
1. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
היו לי שניים משמעותיים: הראשון הוא האקזיט על מקושרים לאתר וואלה לפי שווי של 14 מליון שקל. זה היה רגע מרגש עבורי לחתום על עסקה כזו בגיל כל כך צעיר, ובעיקר כי השקענו 40 אלף שקל בתחילת הדרך, מה שהפך את זה לממש מיוחד. ההישג השני הוא בכך שיצרנו את 'הגמבה סטייל' בשרוטונים, סרטון שהפך להיות הנצפה בישראל עם יותר מ-30 מליון צפיות בפחות משנה.
"הגרסה" הישראלית, עם 30 מיליון צפיות
הגרסה המקורית, עם 1.6 מיליארד צפיות
2. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
השקעה בתחום המסעדנות. אין ספק שמדובר בתחום מסוכן למדי, אבל לומדים מטעויות בעסקים, וטוב שחוויתי גם את זה.
3. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
הייתי מדריך בקייטנה.
4. אם לא היית עוסק במדיה חברתית, בטוח היית:
נדל"ן זה תחום שמאוד מעניין אותי כבר מספר שנים ואני מאמין שאכנס לתחום בעתיד.
5. מי פתח לך דלת?
האמת היא שמעט מאד. התקדמתי למרות לא מעט ספקנות והרבה טריקות דלתות. אבל אחד שאזכור לטובה הוא ערן ארדן, הבעלים והמנכ"ל של grey, משרד אינטראקטיב שגם הדביק לי לימים את השם במה שלי "מקושחר".
6. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר:
להנות כל יום ממה שאני עושה בעסקים שלי.
7. כשהיית קטן מה רצית להיות כשתהיה גדול?
כדורסלן מקצועי ולא עו"ד. עד היום אני משחק כדורסל בהוד השרון. זה נותן לי את הרצון תמיד לנצח.
8. באיזה בית גדלת?
בית חם ואוהב עם בישולים של אימא שעזרו לי להצליח.
9. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
סדרת אנימציה לטלוויזיה, ולייצא את 'שרוטונים' לחו"ל, מהלך שכבר התחלנו לפני זמן מה. יש לנו ערוץ ביוטיוב שפתחנו לחו"ל, מחפשים לקוחות לעבוד איתם, רוצים לגדול בכיוון הזה.
10. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
לחנך את השוק ולגרום למנהלי השיווק לצאת למהלכים מבוססי תוכן במדיה החברתית/יוטיובית, במקום לעוד מהלך מסורתי כזה או אחר. 'שרטונים' קיימת 6 שנים ולפני 3 שנים שינינו את המודל וזה היה תהליך של חינוך אנשים להשתמש בתכנים ביוטיוב בצורה שונה. גם היום יש הרבה מאד לקוחות שמהססים, שלא מבינים את האפקטיביות של זה, ואלה לאו דווקא המבוגרים שבהם.
11. איך עושים את זה?
אחד הדברים החשובים זה לייצר מצב שהתובנות השיווקיות והמסרים של הלקוח ידברו בשפה של התוכן. במקרה של 'סטילה' (פארודיה על 'הישרדות', נ.ת) למשל, הבקבוקון מעמיד להדחה את תופעות הלוואי, עקצוץ אדמומיות וכו'. הצופים מאד אינטליגנטים והם מבינים שזה תוכן שיווקי, אבל בגלל זה צריך לשים להם את זה בפרצוף, ולהגיד - יש כאן תוכן שיווקי אבל זה לא יפריע לכם לקבל את התוכן שאתם אוהבים ונהנים ממנו.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
'הישרטות', עם פרסומת "סטילה"
12. זה לא מעצבן את הצופים?
לפרק הזה למשל היו חצי מיליון צפיות, אז זה אומר שלצופים זה לא מפריע. אני אומר ללקוחות שיש לי את ערוץ הטלוויזיה הכי גדול באינטרנט. תחשבי על זה שבטלוויזיה יש 8 דקות של פרסומות באמצע פרק? כאן יש 15 שניות שלא מפריעות לתוכן, והצופה גם משתף את זה. מבחינת המפרסם יש כאן את האפקטיביות הכי גדולה.
13. פרגן למתחרים
יש לא מעט שמצליחים לעשות עבודה יפה במדיה החברתית: נוי אלוש מצליח מכל נאום להוציא להיט, ניר וגלי מייצרים תוכן עם טאצ' ייחודי, וכמובן רועי כפרי וכל חבורתו...
זכו לפרגון. סרטון 'על האש' של ניר וגלי
14. מה המשפט שאתה אומר הכי הרבה בעבודה?
זה ויראלי.
15. מה הדבר הבא בפרסום במדיה חברתית?
תוכן, תוכן ושוב תוכן. רק ככה אנשים מצליחים לספוג שיווק בצורה אפקטיבית.
- 13.אהרון 03/08/2013 21:39הגב לתגובה זוערוץ יו טיוב שהם פתחו לחול חח
- 12.נראה כבן אדם שחצן.. בעע (ל"ת)מיטל 24/07/2013 00:57הגב לתגובה זו
- 11.עבודה מדהימה (ל"ת)שלומית 26/06/2013 08:43הגב לתגובה זו
- 10.ניר וגלי זה גאונות!!! (ל"ת)דניאלה 25/06/2013 16:52הגב לתגובה זו
- 9.תמשיך להצליח ולהפתיע בחור מוכשר (ל"ת)איתי פז 24/06/2013 10:29הגב לתגובה זו
- 8.חיימוביץ 24/06/2013 08:54הגב לתגובה זוחבר ואלוף..
- 7.בר דויד 23/06/2013 22:29הגב לתגובה זובהצלחה אחינו
- 6.כל הכבוד שחר! עלה והצלח! (ל"ת)דור 23/06/2013 16:58הגב לתגובה זו
- 5.אודי 23/06/2013 14:35הגב לתגובה זוובהצלחה!
- 4.לא מתלהבת מאנשים מתלהבים. אבל שיהיה בהצלחה. (ל"ת)קלרה 23/06/2013 14:33הגב לתגובה זו
- 3.עבודה מעולה (ל"ת)ערן 23/06/2013 14:24הגב לתגובה זו
- 2.הוא בזוגיות עם גבר או אישה? מי יודע??? (ל"ת)מתעניין 23/06/2013 14:13הגב לתגובה זו
- עם אישה יאהבל !!! (ל"ת)איציק 26/06/2013 19:36הגב לתגובה זו
- שמעון 23/06/2013 14:52הגב לתגובה זוכל הכבוד! תותח!
- 1.שירן 23/06/2013 13:26הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
