הסרטונים ששווים מיליוני צפיות: "הרבה לקוחות לא מבינים את ההשפעה של זה"
כשגנגם סטייל עשה היסטוריה כקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב ב-2012 ובכלל, הצליחה הפרודיה הישראלית שלו גמבה סטייל לרשום כמעט 30 מיליון צפיות והפכה לסרטון הנצפה ביותר אי-פעם בישראל.
מאחורי הסרטון עומדת חברת
1. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
היו לי שניים משמעותיים: הראשון הוא האקזיט על מקושרים לאתר וואלה לפי שווי של 14 מליון שקל. זה היה רגע מרגש עבורי לחתום על עסקה כזו בגיל כל כך צעיר, ובעיקר כי השקענו 40 אלף שקל בתחילת הדרך, מה שהפך את זה לממש מיוחד. ההישג השני הוא בכך שיצרנו את 'הגמבה סטייל' בשרוטונים, סרטון שהפך להיות הנצפה בישראל עם יותר מ-30 מליון צפיות בפחות משנה.
"הגרסה" הישראלית, עם 30 מיליון צפיות
הגרסה המקורית, עם 1.6 מיליארד צפיות
2. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
השקעה בתחום המסעדנות. אין ספק שמדובר בתחום מסוכן למדי, אבל לומדים מטעויות בעסקים, וטוב שחוויתי גם את זה.
3. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
הייתי מדריך בקייטנה.
4. אם לא היית עוסק במדיה חברתית, בטוח היית:
נדל"ן זה תחום שמאוד מעניין אותי כבר מספר שנים ואני מאמין שאכנס לתחום בעתיד.
5. מי פתח לך דלת?
האמת היא שמעט מאד. התקדמתי למרות לא מעט ספקנות והרבה טריקות דלתות. אבל אחד שאזכור לטובה הוא ערן ארדן, הבעלים והמנכ"ל של grey, משרד אינטראקטיב שגם הדביק לי לימים את השם במה שלי "מקושחר".
6. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר:
להנות כל יום ממה שאני עושה בעסקים שלי.
7. כשהיית קטן מה רצית להיות כשתהיה גדול?
כדורסלן מקצועי ולא עו"ד. עד היום אני משחק כדורסל בהוד השרון. זה נותן לי את הרצון תמיד לנצח.
8. באיזה בית גדלת?
בית חם ואוהב עם בישולים של אימא שעזרו לי להצליח.
9. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
סדרת אנימציה לטלוויזיה, ולייצא את 'שרוטונים' לחו"ל, מהלך שכבר התחלנו לפני זמן מה. יש לנו ערוץ ביוטיוב שפתחנו לחו"ל, מחפשים לקוחות לעבוד איתם, רוצים לגדול בכיוון הזה.
10. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
לחנך את השוק ולגרום למנהלי השיווק לצאת למהלכים מבוססי תוכן במדיה החברתית/יוטיובית, במקום לעוד מהלך מסורתי כזה או אחר. 'שרטונים' קיימת 6 שנים ולפני 3 שנים שינינו את המודל וזה היה תהליך של חינוך אנשים להשתמש בתכנים ביוטיוב בצורה שונה. גם היום יש הרבה מאד לקוחות שמהססים, שלא מבינים את האפקטיביות של זה, ואלה לאו דווקא המבוגרים שבהם.
11. איך עושים את זה?
אחד הדברים החשובים זה לייצר מצב שהתובנות השיווקיות והמסרים של הלקוח ידברו בשפה של התוכן. במקרה של 'סטילה' (פארודיה על 'הישרדות', נ.ת) למשל, הבקבוקון מעמיד להדחה את תופעות הלוואי, עקצוץ אדמומיות וכו'. הצופים מאד אינטליגנטים והם מבינים שזה תוכן שיווקי, אבל בגלל זה צריך לשים להם את זה בפרצוף, ולהגיד - יש כאן תוכן שיווקי אבל זה לא יפריע לכם לקבל את התוכן שאתם אוהבים ונהנים ממנו.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
'הישרטות', עם פרסומת "סטילה"
12. זה לא מעצבן את הצופים?
לפרק הזה למשל היו חצי מיליון צפיות, אז זה אומר שלצופים זה לא מפריע. אני אומר ללקוחות שיש לי את ערוץ הטלוויזיה הכי גדול באינטרנט. תחשבי על זה שבטלוויזיה יש 8 דקות של פרסומות באמצע פרק? כאן יש 15 שניות שלא מפריעות לתוכן, והצופה גם משתף את זה. מבחינת המפרסם יש כאן את האפקטיביות הכי גדולה.
13. פרגן למתחרים
יש לא מעט שמצליחים לעשות עבודה יפה במדיה החברתית: נוי אלוש מצליח מכל נאום להוציא להיט, ניר וגלי מייצרים תוכן עם טאצ' ייחודי, וכמובן רועי כפרי וכל חבורתו...
זכו לפרגון. סרטון 'על האש' של ניר וגלי
14. מה המשפט שאתה אומר הכי הרבה בעבודה?
זה ויראלי.
15. מה הדבר הבא בפרסום במדיה חברתית?
תוכן, תוכן ושוב תוכן. רק ככה אנשים מצליחים לספוג שיווק בצורה אפקטיבית.
- 13.אהרון 03/08/2013 21:39הגב לתגובה זוערוץ יו טיוב שהם פתחו לחול חח
- 12.נראה כבן אדם שחצן.. בעע (ל"ת)מיטל 24/07/2013 00:57הגב לתגובה זו
- 11.עבודה מדהימה (ל"ת)שלומית 26/06/2013 08:43הגב לתגובה זו
- 10.ניר וגלי זה גאונות!!! (ל"ת)דניאלה 25/06/2013 16:52הגב לתגובה זו
- 9.תמשיך להצליח ולהפתיע בחור מוכשר (ל"ת)איתי פז 24/06/2013 10:29הגב לתגובה זו
- 8.חיימוביץ 24/06/2013 08:54הגב לתגובה זוחבר ואלוף..
- 7.בר דויד 23/06/2013 22:29הגב לתגובה זובהצלחה אחינו
- 6.כל הכבוד שחר! עלה והצלח! (ל"ת)דור 23/06/2013 16:58הגב לתגובה זו
- 5.אודי 23/06/2013 14:35הגב לתגובה זוובהצלחה!
- 4.לא מתלהבת מאנשים מתלהבים. אבל שיהיה בהצלחה. (ל"ת)קלרה 23/06/2013 14:33הגב לתגובה זו
- 3.עבודה מעולה (ל"ת)ערן 23/06/2013 14:24הגב לתגובה זו
- 2.הוא בזוגיות עם גבר או אישה? מי יודע??? (ל"ת)מתעניין 23/06/2013 14:13הגב לתגובה זו
- עם אישה יאהבל !!! (ל"ת)איציק 26/06/2013 19:36הגב לתגובה זו
- שמעון 23/06/2013 14:52הגב לתגובה זוכל הכבוד! תותח!
- 1.שירן 23/06/2013 13:26הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.