TOP5

מבריק: הטלפון הציבורי בניו-יורק הפך למכונת זמן - ומחזיר מתקשרים ל-1993

כדי לתת לניו-יורקרים טעימה של נוסטלגיה מ-1993 גויסו הטלפונים הציבוריים בדרך מקסימה. עוד במדור: מדובבים סרטים אילמים באמצעות גוגל כרום
משה קרסיק | (1)
מדור ה-TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים מסביב לעולם. השבוע במדור: מבחן דרכים סקסי של רנו קליאו, איך פורצים את חומת האדישות כלפי מחלת ניוון שרירים, משדרגים את הדמיון עם LEGO, חוזרים בזמן ל-1993 בניו יורק ומדובבים בקולכם סרטים אילמים עם גוגל כרום. . להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן va va voom - מבחן דרכים שמקבל תפנית סקסית אחרי שגיליתם מה קורה כשלוחצים ברחוב על כפתור "Add Drama" - אתם מוזמנים לגלות מה קורה כשלוחצים ברנו קליאו על כפתור "va va voom" וזו הגרסה לנשים: הזרוע העוצמתית ביותר שהומצאה אי פעם לכאורה זו עוד עצומה לטובת חולים שסובלים מניוון שרירים, הנושא כמובן חשוב, אבל איך מצליחים לפרוץ את חומת האדישות? ילד אשר חולה במחלה, פונה אליך כדי שתוסיף את השם שלך לעצומה. את השם שלך הוא יכתוב בעזרת זרוע ביונית, עם פונט שמבוסס על הכתב יד שלו (מאחר והוא איבד את היכולת לכתוב) לאחר שהשם שלך ייכתב פיזית על הדף של העצומה, הוא יצולם והתמונה תופיע אצלך על הקיר בפייסבוק. העצומה המרשימה עם כל השמות, תישלח לראש ממשלת אוסטרליה כדי שיקצה כספים לטובת מחקר של המחלה.

The Most Powerful Arm Ever Invented from Most Powerful Arm on Vimeo.

רוצים לראות איך עשו את זה?

The Making of The Most Powerful Arm Ever Invented from Most Powerful Arm on Vimeo.

לשדרג את הדמיון פעם, ילדים היו משחקים שעות בקוביות לגו ומדמיינים עולם שלם, כיום בעידן הדיגיטלי הלגו קצת נזנח לטובת המשחקים הדיגיטליים. מה עושים? משדרגים ומתקדמים! תכירו את האפליקציה החדשה של לגו בטכנולוגית Augmented Reality, הילד בונה טירה מלגו מסתכל עליה דרך האפליקציה ועולם שלם של הרפתקאות ומשחק, אבירים ונסיכות נפתח סביב הטירה שלו. רוצה לשחרר את הנסיכה במשחק? אין בעיה, תוסיף גרם מדרגות למגדל הלגו והנסיכה תוכל להימלט :) לחייג לשנת 1993 כדי לחוות איך הייתה ניו יורק בשנת 1993, שנה קריטית בתהליך השינוי שעברה העיר. יצא המוזיאון החדש של ניו יורק בפרויקט של מיוחד, כל טלפון ציבורי במנהטן משחזר חתיכת היסטוריה משנת 1993 שקרתה באזור שלו. כדי לחוות את זה - צריך פשוט לשוטט בעיר ולחייג 1-855-FOR-1993 מכל טלפון ציבורי במנהטן, 5000 טלפונים - 5000 סיפורים שונים! לאתר: לחצו כאן Read My Lips לגוגל כרום יש פונקציה נחמדה שמאפשרת להקריא את מילות החיפוש במקום להקליד אותן. כדי לקדם ולהמחיש את הפונקציה הזו, הם הזמינו את הגולשים ליצור קטעים של סרטים אילמים באמצעות הקול. הגולש בוחר קטע "מדובב אותו" איך שהוא רוצה ובזמן אמת - הקול שלו הופך לכתוביות בתוך העלילה של הסרט וכמובן בסוף הוא מוזמן לשתף את היצירה שלו. הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן IPG

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קופקופי 11/04/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    בדיגיטאל באזז.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״