מבריק: הטלפון הציבורי בניו-יורק הפך למכונת זמן - ומחזיר מתקשרים ל-1993
The Most Powerful Arm Ever Invented from Most Powerful Arm on Vimeo.
רוצים לראות איך עשו את זה?The Making of The Most Powerful Arm Ever Invented from Most Powerful Arm on Vimeo.
לשדרג את הדמיון פעם, ילדים היו משחקים שעות בקוביות לגו ומדמיינים עולם שלם, כיום בעידן הדיגיטלי הלגו קצת נזנח לטובת המשחקים הדיגיטליים. מה עושים? משדרגים ומתקדמים! תכירו את האפליקציה החדשה של לגו בטכנולוגית Augmented Reality, הילד בונה טירה מלגו מסתכל עליה דרך האפליקציה ועולם שלם של הרפתקאות ומשחק, אבירים ונסיכות נפתח סביב הטירה שלו. רוצה לשחרר את הנסיכה במשחק? אין בעיה, תוסיף גרם מדרגות למגדל הלגו והנסיכה תוכל להימלט :) לחייג לשנת 1993 כדי לחוות איך הייתה ניו יורק בשנת 1993, שנה קריטית בתהליך השינוי שעברה העיר. יצא המוזיאון החדש של ניו יורק בפרויקט של מיוחד, כל טלפון ציבורי במנהטן משחזר חתיכת היסטוריה משנת 1993 שקרתה באזור שלו. כדי לחוות את זה - צריך פשוט לשוטט בעיר ולחייג 1-855-FOR-1993 מכל טלפון ציבורי במנהטן, 5000 טלפונים - 5000 סיפורים שונים! לאתר:- 1.קופקופי 11/04/2013 16:36הגב לתגובה זובדיגיטאל באזז.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
