מסי סטייל: 13.5% לברצלונה בליגת האלופות נגד פ.ס.ז' - בערוץ הספורט
2 פרקי הסדרה השנויה במחלוקת 'סברי מרנן', הובילו אמש (יום ג') את טבלת הרייטינג היומית, אבל עדיין לא מדובר בנתוני הצפייה שהסדרה קיבלה בעונתה הראשונה.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.8% ו-25.5% ב-2 הפרקים אתמול, עדיין עלייה מול ה-23.2% וה-24.6% שרשמה בשבוע שעבר, אז הושקה העונה השנייה, במהלך חול המועד פסח.
מנגד, הסיפור של הערב הוא משחק רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לפ.ס.ז'. המשחק ששודר בערוץ הספורט (ספורט 5 וספורט 5 HD), קיבל בסך הכל 13.5%, על פי נתוני צפייה לא רשמיים. מדובר על רייטינג גבוה עבור ערוץ נישה.
שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) רשם 4.2%, ו'מחוץ לחוק' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.2%.
שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 20.5%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניב 9.3%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 10.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שזכתה ב-13.9%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.5%, 'חדשות 10' קיבלה 9%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.9%.
- 2.אפילו השם של הסדרה הוא של קופים (ל"ת)xx 04/04/2013 12:07הגב לתגובה זו
- 1.האונה הימנית דואגת 03/04/2013 10:40הגב לתגובה זומה יהיה עם ערוץ 2?
- איש טוב 03/04/2013 12:00הגב לתגובה זואלכסנדרכץ, הרייטינג הממוצע של העונה הראשונה של סברי מרנן היה 23.2%, ואגב זאת לא בעיה גדולה לבדוק. אם בא לך לצייר את הסדרה הזאת כ"שנויה במחלוקת", או לקבוע ש"עדיין" סברי מרנן עולה מהשבוע שעבר, שיבושם לך. אבל לפחות בנתונים היבשים תדייק, כי זו העבודה שלך.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.