רייטינג

מסי סטייל: 13.5% לברצלונה בליגת האלופות נגד פ.ס.ז' - בערוץ הספורט

מנגד, לא מצליחה 'סברי מרנן' לשחזר את נתוני העונה הראשונה, ורשמה אמש בערוץ 2 ממוצע של כ-26% ב-2 הפרקים, עלייה ביחס להשקה בשבוע שעבר
אלכסנדרכץ | (3)

2 פרקי הסדרה השנויה במחלוקת 'סברי מרנן', הובילו אמש (יום ג') את טבלת הרייטינג היומית, אבל עדיין לא מדובר בנתוני הצפייה שהסדרה קיבלה בעונתה הראשונה.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'סברי מרנן' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 27.8% ו-25.5% ב-2 הפרקים אתמול, עדיין עלייה מול ה-23.2% וה-24.6% שרשמה בשבוע שעבר, אז הושקה העונה השנייה, במהלך חול המועד פסח.

מנגד, הסיפור של הערב הוא משחק רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לפ.ס.ז'. המשחק ששודר בערוץ הספורט (ספורט 5 וספורט 5 HD), קיבל בסך הכל 13.5%, על פי נתוני צפייה לא רשמיים. מדובר על רייטינג גבוה עבור ערוץ נישה.

שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) רשם 4.2%, ו'מחוץ לחוק' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.2%.

שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) קיבל 20.5%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניב 9.3%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 5.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.2%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 10.8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שזכתה ב-13.9%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.5%, 'חדשות 10' קיבלה 9%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.9%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אפילו השם של הסדרה הוא של קופים (ל"ת)
    xx 04/04/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    האונה הימנית דואגת 03/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה עם ערוץ 2?
  • איש טוב 03/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    אלכסנדרכץ, הרייטינג הממוצע של העונה הראשונה של סברי מרנן היה 23.2%, ואגב זאת לא בעיה גדולה לבדוק. אם בא לך לצייר את הסדרה הזאת כ"שנויה במחלוקת", או לקבוע ש"עדיין" סברי מרנן עולה מהשבוע שעבר, שיבושם לך. אבל לפחות בנתונים היבשים תדייק, כי זו העבודה שלך.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״