בדרך לבליסה הגדולה: 4 תקציבים חדשים למשרד שגיא-ניצן שיווק ויחסי ציבור
תקציב, וצי'יפס בצד: משרד שגיא-ניצן שיווק ויחסי ציבור, שהוקם בשנה האחרונה, קיבל לידיו 4 תקציבי יח"צ חדשים. התיקים שייכים לרשת רשת הבורגר BBB, לרשת מלונות הבוטיק ATLAS, לתערוכות ה'בטחוניות' COMBAT ו-SECURITY ISRAEL ולמרפאת מדיסנור.
תאכלו: Burgus Burger Bar - BBB היא רשת מסעדות בורגר בסגנון דיינר אמריקאי שפועלת בישראל כ-10 שנים ומונה 18 סניפים במקומות שונים בארץ.
תנוחו: רשת ATLAS נמצאת בבעלותם של דני ליפמן ולסלי אדלר ומונה 10 מלונות בוטיק, שכל אחד מהם מביא קונספט בפני עצמו. הרשת, שנמצאת בתהליך צמיחה, תפתח 2 סניפים חדשים בקרוב.
תצפו: תערוכות COMBAT ו- SECURITY ISRAEL הן התכנסויות מקצועיות שמדי שנה משמשות את אנשי מערכת הביטחון בארץ ובעולם למטרות היכרות עם אמצעי לחימה חדשים והצטיידות לקראת משברים ומצבי חירום.
- 6.ירון 06/06/2012 15:04הגב לתגובה זועל ידי אותו אדם. בחייכם, זה כל כך שקוף.
- 5.בהצלחה רבה לגילי ניצן ולשותפתו (ל"ת)חנן זיסו 06/06/2012 09:12הגב לתגובה זו
- 4.מרשים (ל"ת). 05/06/2012 18:16הגב לתגובה זו
- 3.אור 05/06/2012 16:07הגב לתגובה זוכל הכבוד להם! עלו והצליחו.
- 2.בהחלט תנוחו! (ל"ת)אחת שמבינה 05/06/2012 15:49הגב לתגובה זו
- 1.שלהבת 05/06/2012 13:50הגב לתגובה זובהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה לא שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי. הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה על רכישת ידיעות אחרונות בהולד והלכה למעשה ביטול. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, כנראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, תוביל לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. הוא כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב - עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד כסף שלו על ערוץ חדשות. ולכן, המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10,000 שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15,000 שקל לשנה עד שנתיים, ו-20,000 שקל למעלה משנתיים.
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עובדים נדרשים לפנות עד סוף השבוע למשאבי אנוש, והוועד ממליץ לשקול את ההצעה בשל חוסר ודאות עתידי. יש כאן טריק - עובד שלא יפרוש מרצון יכול למצוא את עצמו מפוטר בהמשך. דרהי מצפה להגיע להיקף גדול של מפוטרים מרצון.
