בדרך לבליסה הגדולה: 4 תקציבים חדשים למשרד שגיא-ניצן שיווק ויחסי ציבור

כל התקציבים הגיעו למשרד בחודש האחרון. ביניהם נמצאים התיק של רשת הבורגר Burgus Burger Bar - BBB וזה של רשת מלונות הבוטיק ATLAS
דפנה פלס | (6)

תקציב, וצי'יפס בצד: משרד שגיא-ניצן שיווק ויחסי ציבור, שהוקם בשנה האחרונה, קיבל לידיו 4 תקציבי יח"צ חדשים. התיקים שייכים לרשת רשת הבורגר BBB, לרשת מלונות הבוטיק ATLAS, לתערוכות ה'בטחוניות' COMBAT ו-SECURITY ISRAEL ולמרפאת מדיסנור.

תאכלו: Burgus Burger Bar - BBB היא רשת מסעדות בורגר בסגנון דיינר אמריקאי שפועלת בישראל כ-10 שנים ומונה 18 סניפים במקומות שונים בארץ.

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

תנוחו: רשת ATLAS נמצאת בבעלותם של דני ליפמן ולסלי אדלר ומונה 10 מלונות בוטיק, שכל אחד מהם מביא קונספט בפני עצמו. הרשת, שנמצאת בתהליך צמיחה, תפתח 2 סניפים חדשים בקרוב.

תצפו: תערוכות COMBAT ו- SECURITY ISRAEL הן התכנסויות מקצועיות שמדי שנה משמשות את אנשי מערכת הביטחון בארץ ובעולם למטרות היכרות עם אמצעי לחימה חדשים והצטיידות לקראת משברים ומצבי חירום.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ירון 06/06/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    על ידי אותו אדם. בחייכם, זה כל כך שקוף.
  • 5.
    בהצלחה רבה לגילי ניצן ולשותפתו (ל"ת)
    חנן זיסו 06/06/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מרשים (ל"ת)
    . 05/06/2012 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אור 05/06/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד להם! עלו והצליחו.
  • 2.
    בהחלט תנוחו! (ל"ת)
    אחת שמבינה 05/06/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שלהבת 05/06/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.