בית מעריב
צילום: ביגי
פרסום ראשון

פרויקט הניו-מדיה של מעריב יוצא לדרך: יעלה ערוץ יוטיוב, טאלנטים יתחילו לצייץ

קבוצת מעריב חתמה על הסכם עם iSOCIA, שתנהל את פעילות העיתון ברשתות החברתיות, ביוטיוב ועוד. 4 עורכי תוכן יהיו זמינים קבוע לפרויקט
אלכסנדר כץ | (5)

תקציב הניו מדיה של 'מעריב' יטופל בחברת iSOCIA - כך נודע לאייס. במסגרת זו, תהיה אחראית iSOCIA לפעילות העיתון ברשתות החברתיות, באפליקציה הסלולארית, והפעלת ערוץ יוטיוב ייעודי שיסתנכרן עם תכני הווידאו של אתר NRG.

לפני מספר חודשים, התקבלה במעריב החלטה אסטרטגית לחיזוק הנוכחות בסלולר, לחיזוק הסינרגיה בין הפרינט ל-NRG, ולחיזוק תחום הווידאו באתר. נגזרת להחלטה זו, היא חיזוק הנוכחות ברשתות החברתיות, שעד כה בוצעו על-ידי המערכות עצמן.

שיתוף הפעולה בין הצדדים החל בתחילת חודש פברואר, כאשר כבר בשבוע שעבר הועברו כל פרופילי האתר והעיתון בפייסבוק לפורמט טיימליין ושידרוג ויזואלי של הדפים. בגזרת הפייסבוק, תהיה לשונית בפרופיל של 'NRG חדשות' בשם 'הידיעה החמה' "שתמשוך" אוטומטית את התכנים שעולים במדור החדשות של NRG.

בשבוע הבא יחל סנכרון בין תכני הווידאו של NRG, לערוץ יעודי ממותג של NRG מעריב שיכלול קטגוריות נושאיות - חדשות, ספורט, תרבות ועוד. במקביל, בעיתון עובדים על שדרוג אפליקציית המובייל של מעריב, לאחר שאפיון שלו כבר התבצע.

במסגרת ההסכם בין הצדדים, מעמידה iSOCIA לרשות הפרויקט של מעריב 4 אנשי תוכן שונים שיטפלו בתכנים. כמו כן, יתקיימו ישיבות יומיות ושבועיות עם המערכות השונות במעריב וב-NRG. כמו כן נערכה בימים האחרונים פגישה עם הטאלנטים של העיתון, בהם בן כספית ואודטה שוורץ, כדי שאלה יפתחו וינהלו חשבונות בטוויטר.

iSOCIA בבעלותו של קובי גמליאל, הוקמה לפני 3 שנים. היא מתמחה בניהול מותגים ברשתות החברתיות. בין היתר טיפלה במפלגת קדימה; ניהלה את הפעילות החברתית של מטה המאבק של גלעד שליט בשנתיים האחרונות לשביו; קמפיין ההשקה של forever21, מותג הרכב סמארט של כלמוביל, ומותג 'כיף' של קוסמופארם.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחד 14/03/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    נכנסתי לאתר שלהם המזעזע שלהם...זו חברת ניו מדיה? כרגיל במעריב עושים קומבינות ולא עסקים
  • האתר שלהם לא עולה בכרום..חברת אולד מדיה.. (ל"ת)
    מאור 15/03/2012 02:37
    הגב לתגובה זו
  • קובי גמליאל 14/03/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    וגם על הנעליים החדשות שלו אין לו זמן לעבוד...
  • 2.
    מי בכלל יקרא את זה ? (ל"ת)
    שי 14/03/2012 03:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סמי 13/03/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
    את היכולות של הרשתות החברתיות.הגיע הזמן באמת
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.