פרויקט הניו-מדיה של מעריב יוצא לדרך: יעלה ערוץ יוטיוב, טאלנטים יתחילו לצייץ
תקציב הניו מדיה של 'מעריב' יטופל בחברת iSOCIA - כך נודע לאייס. במסגרת זו, תהיה אחראית iSOCIA לפעילות העיתון ברשתות החברתיות, באפליקציה הסלולארית, והפעלת ערוץ יוטיוב ייעודי שיסתנכרן עם תכני הווידאו של אתר NRG.
לפני מספר חודשים, התקבלה במעריב החלטה אסטרטגית לחיזוק הנוכחות בסלולר, לחיזוק הסינרגיה בין הפרינט ל-NRG, ולחיזוק תחום הווידאו באתר. נגזרת להחלטה זו, היא חיזוק הנוכחות ברשתות החברתיות, שעד כה בוצעו על-ידי המערכות עצמן.
שיתוף הפעולה בין הצדדים החל בתחילת חודש פברואר, כאשר כבר בשבוע שעבר הועברו כל פרופילי האתר והעיתון בפייסבוק לפורמט טיימליין ושידרוג ויזואלי של הדפים. בגזרת הפייסבוק, תהיה לשונית בפרופיל של 'NRG חדשות' בשם 'הידיעה החמה' "שתמשוך" אוטומטית את התכנים שעולים במדור החדשות של NRG.
בשבוע הבא יחל סנכרון בין תכני הווידאו של NRG, לערוץ יעודי ממותג של NRG מעריב שיכלול קטגוריות נושאיות - חדשות, ספורט, תרבות ועוד. במקביל, בעיתון עובדים על שדרוג אפליקציית המובייל של מעריב, לאחר שאפיון שלו כבר התבצע.
במסגרת ההסכם בין הצדדים, מעמידה iSOCIA לרשות הפרויקט של מעריב 4 אנשי תוכן שונים שיטפלו בתכנים. כמו כן, יתקיימו ישיבות יומיות ושבועיות עם המערכות השונות במעריב וב-NRG. כמו כן נערכה בימים האחרונים פגישה עם הטאלנטים של העיתון, בהם בן כספית ואודטה שוורץ, כדי שאלה יפתחו וינהלו חשבונות בטוויטר.
iSOCIA בבעלותו של קובי גמליאל, הוקמה לפני 3 שנים. היא מתמחה בניהול מותגים ברשתות החברתיות. בין היתר טיפלה במפלגת קדימה; ניהלה את הפעילות החברתית של מטה המאבק של גלעד שליט בשנתיים האחרונות לשביו; קמפיין ההשקה של forever21, מותג הרכב סמארט של כלמוביל, ומותג 'כיף' של קוסמופארם.
- 3.אחד 14/03/2012 11:26הגב לתגובה זונכנסתי לאתר שלהם המזעזע שלהם...זו חברת ניו מדיה? כרגיל במעריב עושים קומבינות ולא עסקים
- האתר שלהם לא עולה בכרום..חברת אולד מדיה.. (ל"ת)מאור 15/03/2012 02:37הגב לתגובה זו
- קובי גמליאל 14/03/2012 15:21הגב לתגובה זווגם על הנעליים החדשות שלו אין לו זמן לעבוד...
- 2.מי בכלל יקרא את זה ? (ל"ת)שי 14/03/2012 03:14הגב לתגובה זו
- 1.סמי 13/03/2012 18:33הגב לתגובה זואת היכולות של הרשתות החברתיות.הגיע הזמן באמת
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
