פרויקט הניו-מדיה של מעריב יוצא לדרך: יעלה ערוץ יוטיוב, טאלנטים יתחילו לצייץ
תקציב הניו מדיה של 'מעריב' יטופל בחברת iSOCIA - כך נודע לאייס. במסגרת זו, תהיה אחראית iSOCIA לפעילות העיתון ברשתות החברתיות, באפליקציה הסלולארית, והפעלת ערוץ יוטיוב ייעודי שיסתנכרן עם תכני הווידאו של אתר NRG.
לפני מספר חודשים, התקבלה במעריב החלטה אסטרטגית לחיזוק הנוכחות בסלולר, לחיזוק הסינרגיה בין הפרינט ל-NRG, ולחיזוק תחום הווידאו באתר. נגזרת להחלטה זו, היא חיזוק הנוכחות ברשתות החברתיות, שעד כה בוצעו על-ידי המערכות עצמן.
שיתוף הפעולה בין הצדדים החל בתחילת חודש פברואר, כאשר כבר בשבוע שעבר הועברו כל פרופילי האתר והעיתון בפייסבוק לפורמט טיימליין ושידרוג ויזואלי של הדפים. בגזרת הפייסבוק, תהיה לשונית בפרופיל של 'NRG חדשות' בשם 'הידיעה החמה' "שתמשוך" אוטומטית את התכנים שעולים במדור החדשות של NRG.
בשבוע הבא יחל סנכרון בין תכני הווידאו של NRG, לערוץ יעודי ממותג של NRG מעריב שיכלול קטגוריות נושאיות - חדשות, ספורט, תרבות ועוד. במקביל, בעיתון עובדים על שדרוג אפליקציית המובייל של מעריב, לאחר שאפיון שלו כבר התבצע.
במסגרת ההסכם בין הצדדים, מעמידה iSOCIA לרשות הפרויקט של מעריב 4 אנשי תוכן שונים שיטפלו בתכנים. כמו כן, יתקיימו ישיבות יומיות ושבועיות עם המערכות השונות במעריב וב-NRG. כמו כן נערכה בימים האחרונים פגישה עם הטאלנטים של העיתון, בהם בן כספית ואודטה שוורץ, כדי שאלה יפתחו וינהלו חשבונות בטוויטר.
iSOCIA בבעלותו של קובי גמליאל, הוקמה לפני 3 שנים. היא מתמחה בניהול מותגים ברשתות החברתיות. בין היתר טיפלה במפלגת קדימה; ניהלה את הפעילות החברתית של מטה המאבק של גלעד שליט בשנתיים האחרונות לשביו; קמפיין ההשקה של forever21, מותג הרכב סמארט של כלמוביל, ומותג 'כיף' של קוסמופארם.
- 3.אחד 14/03/2012 11:26הגב לתגובה זונכנסתי לאתר שלהם המזעזע שלהם...זו חברת ניו מדיה? כרגיל במעריב עושים קומבינות ולא עסקים
- האתר שלהם לא עולה בכרום..חברת אולד מדיה.. (ל"ת)מאור 15/03/2012 02:37הגב לתגובה זו
- קובי גמליאל 14/03/2012 15:21הגב לתגובה זווגם על הנעליים החדשות שלו אין לו זמן לעבוד...
- 2.מי בכלל יקרא את זה ? (ל"ת)שי 14/03/2012 03:14הגב לתגובה זו
- 1.סמי 13/03/2012 18:33הגב לתגובה זואת היכולות של הרשתות החברתיות.הגיע הזמן באמת
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
