רייטינג

השר לשעבר שלמה בניזרי "פותח פה" על כולם - רייטינג של כמעט 31% ל'עובדה'

באיחור של שעות, התקבלו בדקות האחרונות נתוני הרייטינג הראשוניים. 'האח הגדול' עם הדחה כפולה, זכתה ל-38%, ערוץ 10 נמחק אמש כמעט כליל
אלכסנדר כץ | (2)

אחרי שעות של המתנה בשל תקלה במערכת העברת הנתונים של אורנג', הגיעו בדקות האחרונות (יום ד') נתוני הרייטינג הראשוניים. 'עובדה' (קשת, ערוץ 2), עם העבריין המורשע והשר לשעבר שלמה בניזרי, ש"פתח" פה על כולם, וסיפר על השהות בתא המשותף עם משה קצב, הניב 30.8%, בין היתר בזכות המשדר אחרי זה - 'האח הגדול'.

'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2), עם הדחה כפולה של עינב ואיתם, זכתה ל-38%. מנגד, 'המקור' (ערוץ 10) התקשתה מאד מול 'עובדה' ו'האח', והתחקיר כל כך שאיש הפרסום ראובן אדלר הפעיל לכאורה לחצים כדי לגבות 10 מיליון שקלים מקדימה, הניב 6.4%. שאר הפריים טיים של ערוץ 10 נעלם: 'לה לה לנד' עם 2%, מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' קיבלה 1.7%, ו'היום שהיה' הניבה 3% בלבד.

'איך עושים את האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) הניבה לא פחות מ-25.1% אחרי השעה 23:00 בלילה, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.1%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'חיסכון חיסכון' (חדשות 2) זכתה ל-15.1%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 9.3%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 8.7%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בזכות יעל גולן (ל"ת)
    ד 07/03/2012 21:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אמר דברים גועלים (ל"ת)
    בניזרי מתועב 07/03/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.