'האיש הירוק' עשתה "בלגן" - הקדימון של התכנית מועמד לפרס בתחרות בינ"ל
למרות שהורדה מהאוויר בערוץ 2 ופרק שלה הוסר מערוץ הבריאות בעקבות חשש לתוכן שיווקי סמוי, קדימון ל'האיש הירוק' עם גדי סוקניק, מועמד בתחרות הפרומונים 'פרומקס PROMAX BDA' שתתקיים ב-27 במארס בברצלונה.
כזכור, עמותת 'רוצים לחיות בלי מכרות', המאגדת תושבים מאזור ערד, פנתה לרגולטורים נגד חברת כימיקלים לישראל, וטענה כי
בעקבות הפנייה, החליטה הרשות השנייה לאסור על 'רשת' לשדר את התכנית, ואילו מועצת הכבלים והלוויין החליטה הורתה ל'ענני תקשורת' שלא לשדר את הפרק על כימיקלים לישראל, שיועד לשידור בערוץ הבריאות.
כעת הקדימון לתכנית שמשודרת בערוץ הבריאות והטיולים אותם מפעילה 'ענני תקשורת', הוכרז כמועמד ישראלי יחיד בגמר תחרות הפרומאים היוקרתית. בפרומו, שביים עמית קרסני, צילם עידו ברלד וערך גיא רפאל מטעם בית הפוסט 'פוסט אופיס פוסט פרודקשן', נראה צוללן אמודאי כשהוא עובר דרך מפעלים מזהמים ומפגעים סביבתיים אחרים, עד לרגע ההתפכחות שבו פחית שפוגעת בראשו גורמת לו להוריד את קסדתו. בשלב זה נחשף גדי סוקניק שאומר: "די, כמה אפשר להיות מנותק מהסביבה?".
יחד עם פוסט אופיס פוסט פרוקדשן, מועמדים באותה קטגוריה של פרומואים לתכניות לייף סטייל 2 תכניות של רשת דיסקברי, פרומו לתכנית בוקר ספרדית ברשת CIELO, תכנית לייף סטייל של רשת SKY הבריטית וכן פרומו לעונה החדשה של 'פרוייקט מסלול' הבריטית.
- 1.גדי סוקניק 07/03/2012 21:36הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=4zxYcvwhdck

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.