תכינו את קורות החיים: אחרי חצי שנה בלי כיסוי האזור, ערוץ 1 מחפש כתב לצפון
רשות השידור מחפשת אחר כתב שיסקר את אזור הצפון - כך נודע לאייס. מאז אוגוסט 2011,
בניגוד להחלטה קודמת, כעת ייבחר העיתונאי שיכסה את האזור, שלא באמצעות מכרז, אלא על ידי בכירי רשות השידור וערוץ 1, על פי קורות חיים וניסיון מקצועי. ומה צריך כדי לזכות בתפקיד? כדי לעבוד בתפקידי עיתונות ברשות השידור, צריך תואר ראשון. לתפקיד הנוכחי צריך גם ניסיון בעבודה עיתונאית של 3 שנים לפחות בתחום השידור הטלוויזיוני. כמו כן נדרשת הבנה בתחום החדשות, ידיעת עברית על בוריה, וידיעת אנגלית. את ההצעות ניתן יהיה לשלוח עד 22 במארס.
כזכור, בחודש אוגוסט פוטר קראוס מתפקידו. חודש וחצי לאחר מכן פנו
בינתיים סיקרו את אזור הצפון, הכולל את הגליל, אמצע הגליל ורמת הגולן, כתבים מתחלפים בהתאם להתרחשויות באזור, כאשר לערוץ 1 יש כתב קבוע אחד בחלקה הצפוני של ישראל אלירן טל, שמכסה את גזרת חיפה.
- 5.רק שיביאו כתב ברמה גבוהה יותר מקראוס (ל"ת)מני 07/03/2012 22:22הגב לתגובה זו
- 4.נועה ברק!!! (ל"ת)נונו 07/03/2012 19:03הגב לתגובה זו
- 3.רוממאי 07/03/2012 17:18הגב לתגובה זואחרי שסילקו את קראוס כי היה דתי והיה לדעתם מזוהה עם שקלאר עכשיו הם הולכים למנות מקורב משלהם וגם אותו הבאים יפטרו כשגילת וחבריו ירדו מכס השלטון. תסתכלו איפה יורם כהן היום. הכל גלגל מסתובב בבניין הזה. פיטרו כתב מוכשר שנתן את כל כולו בתנאים מופרעים כמו אלו שאנחנו עובדים כאן העיקר שיצר הנקמנות של גילת יבוא על סיפוקו.
- 2.חגי 07/03/2012 15:28הגב לתגובה זואם אני לא טועה אלירן טל לא מכסה רק את אזור חיפה אלא את כל הצפון!!!
- 1.מי שיבחר הוא מקורב, או לשרה או לזליג (ל"ת)אפשר גם בלי לימודים 07/03/2012 14:56הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.