אגרגציה? לא בבית ספרנו: BigDeal יצא מאתרי האגרגציה עקב חוסר שביעות רצון
אתר הדילים היומיים BigDeal מבית ynet ביצע מהלך של יציאה מאתרי האגרגציה ואף שיגר דרישה למנהליהם כי יסירו אותו מרשימות הדילים שלהם כך נודע לאייס היום (יום ג'). עוד נודע כי BigDeal אינו היחיד במערכה המדוברת וכי אתרים אחרים הציבו דרישה דומה.
הסיבה לדרישה, מתברר, נובעת מתהליך הגידול שעבר על האתר, מה שייתר את הצורך שלו בעזרה מבחוץ, ולא פחות מכך - מחוסר שביעות רצונם של מנהלי האתר מפעילות האגרגציה. אלה, כך טוענים המנהלים, מעלים לעתים אינדקס רחב של אתרי דילים קטנים יותר, שמציגים דילים בהנחות לא משמעותיות ומוצרים שברובם אינם אטרקטיביים.
יוזכר כי אתרי האגרגציה התחילו להופיע מעט אחרי אתרי הקופונים וכי הם פועלים כאינדקסים שמאגדים את כל הדילים של כל אתרי הקופונים במקום אחד. עם הזמן החלו האתרים להציג עשרות דילים ואתרי קופונים, מהם גדולים יותר וקטנים יותר, ותוך כך יצרו אינפלציה בדילים, שיש האומרים כי היא מבלבלת את הגולשים ואף מזיקה לתחום.
- 4.ישראל ישראלי 25/03/2012 22:28הגב לתגובה זורכשתי שילמתי, ואין כלום מבלד זילזול !!!
- 3.יון פדר 07/12/2011 13:23הגב לתגובה זוהאתר כל כך גדול שהם כבר לא צריכים עזרה מאף אחד. הם לא עומדים בקצב המכירות,הם שוחים בכסף, או שהם פשוט ביקשו שיעשו להם הנחה בעמלה וחשבו שהם נורא גדולים וחשובים עד שכל האגרגטורים פשוט העיפו אותם והכתבה היחצ"נית הזו היא הנקמה הקטנה והעלובה שלהם.
- 2.בהצלחה :-) (ל"ת)אבי 07/12/2011 10:50הגב לתגובה זו
- 1.מה זה אגרגציה? האם יש לזה מילה בעברית? (ל"ת)אליעזר ב.י. 06/12/2011 18:09הגב לתגובה זו
- מצרף (ל"ת)בלשן 27/10/2013 11:27הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל
החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.
