הסוף להבטחות בעל פה של הוט ו-YES: מועצת הכבלים והלווין תדרוש הסכמים חתומים

מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוווין מעוניין לשים סוף להבטחות הלא מקויימות של החברות. לא סיפקו לכם ערוצים? אולי זה יפסיק מעתה והלאה. יגאל לוי: "כל עוד אין חוזה חתום - צד הלקוח יגבר"
משה בנימין |

מועצת הכבלים והלוויין הורתה להוט ויס שלא להסתפק בהבטחות בעל פה ללקוחות ולערוך עימם הסכם חתום. מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יגאל לוי, החליט לשים סוף להבטחות אשר לא תמיד מקויימות וכתוצאה מכך נוצרים חילוקי דיעות בין הלקוחות לחברות, בנוגע לשירות שהובטח, ביחס לזה שסופק בפועל.

בביקורת שערכה המועצה נמצא לגבי הוט, שנציגי החברה אינם מחתימים על הסכמי מנוי ועל הסכמי מבצע; לגבי יס נמצא שנציגי החברה מחתימים על הסכמי מבצע, אך לא על הסכמי מנוי.

לוי הורה להוט וליס שלא להסתפק בהבטחות בעל פה ולערוך עם הלקוחות הסכם חתום, שבו יפורט השירות שיסופק ע"י החברה וההתחייבויות שלקחו על עצמם הלקוחות.

לוי ציין, כי עיקר הבעייה התעוררה בנוגע להיקף הערוצים שהובטח כי ייכללו במסגרת השירות ובפועל לא סופקו, וכן בנוגע לקנס שלקוח יידרש לשלם, במקרה של סיום מוקדם של ההתקשרות; סוגייה שלא תמיד מובהרת ללקוח בעת ההצטרפות לשירות.

יגאל לוי: "ההסכמים שבין החברות ללקוחותיהן, מאושרים ע"י המועצה מתוך ראייה צרכנית. בהיעדר הסכם חתום, לא תוכל החברה להסתמך עליו במקרה של חילוקי דעות, וגרסת הלקוח תיגבר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה