אל על תשקיע 1.5 מיליון דולר בקמפיין השקת ה-777

כניסתם של המטוסים החדשים של בואינג לשוק תלווה בקמפיין בטלוויזיה, שילוט, אינטרנט ובפרסום בחו"ל. היו"ר איזי בורוביץ: "זהו שיאה של התכנית האסטרטגית 'אל על 2010'"
שי פאוזנר |

חברת אל על הציגה היום את הקמפיין שילווה את הגעתם של מטוסי הבואינג 777 החדשים של החברה - "השמיים כבר מוכנים", בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר. פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר היום: "מזה כשנתיים אנו פועלים ליישומה של התכנית האסטרטגית 'אל על 2010', להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה. כניסת ה-777 הוא שיאה של ההתחדשות."

חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "אנו פועלים בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית ודגשי ההשקעות שהצבנו לעצמנו. במהלך השנתיים האחרונות השקענו כמיליארד ורבע ₪ בשדרוג צי המטוסים והצטיידות במטוסים חדשים. בנוסף שדרגנו את מערכת המושבים בכל המחלקות, את מערכת הבידור ויצאנו בשורת שיתופי פעולה עם החברות המובילות במשק הישראלי. החלטנו להתמקד בפיתוח השווקים ביעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק, בדגש המגזר העסקי.

"הצלחת הקו ללוס אנג'לס והקווים למזרח, יחד עם הגידול בנתח השוק העסקי באל על מעידים כי אנו בדרך הנכונה. בתום שנתיים של מינוף החברה ופעילות אינטנסיבית בכל תחומי העשייה והשרות, ממריאה היום אל על לגבהים חדשים. שני המטוסים החדשים של אל על הם המטוסים המתקדמים והנוחים ביותר מבין כלל המטוסים הטסים כיום לישראל וממנה ומבין המתקדמים ביותר בעולם התעופה בכלל. הם הסמן הימני לשדרוג והתחדשות הצי כולו. במסגרת זו, אנו גאים להכריז היום לראשונה על עלייתו לאוויר של קמפיין "השמיים כבר מוכנים". אני רוצה להודות לבעלי המניות ולעובדים המסורים, שיותר מכל מכונה או מטוס, הם אלה שעושים את ההבדל ויוצרים את המצוינות שאנו מטפחים."

קמפיין התדמית של אל על, המלווה את נחיתת המטוסים החדשים ואת תהליכי ההתחדשות בחברה, מושק ביום ג', ה- 17 ביולי, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ובתמיכה של מהלכי יחסי ציבור, אירועים, פרסום מגזרי ופרסום לקהלים בינ"ל. המהלך כולל קמפיין טלויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית, קמפיין אינטרנט ופרסום בינלאומי ביעדי אל על השונים. בנוסף ילווה את הקמפיין סרט המתאר את הליך ייצור המטוס במפעלי בואינג בסיאטל.

במרכז קמפיין הטלוויזיה, סרט תדמית באורך של 40 שניות שיוקרן בערוצים 2, 10 , ערוץ 9 ו- 24 ובנוסף גם בטרקליני אל על בארץ ובעולם, במטוסי אל על, באתרי אל על באינטרנט ובערוצי הטלוויזיה לישראלים בארה"ב ואירופה. הרעיון הקריאטיבי של הסרט מבוסס על סיפור "הכנת השמיים". קמפיין חוצות ועיתונות - יתמוך בטלוויזיה עם שילוט חוצות הכולל קירות ענק על בניין אגד בציר איילון, קיר דימול בכניסה לרמת גן, קיר מבנה ההדרכה במשרדי אל על וכן גשרים ושלטי חוצות ברחבי הארץ. בנוסף תפרסם אל על את הקמפיין בעיתונות העסקית והכללית.

אל על, באמצעות משרד הפרסום האינטראקטיבי מקאן דיגיטל, תלווה את הקמפיין הכללי בקמפיין ייחודי באינטרנט. קמפיין הממצה לדברי ראשיה את תכונותיו הייחודיות של המדיום. ציבור הגולשים יוזמן להשתתף בתחרות המגדל האנושי האינטרנטי הגבוה בעולם, כולל בסיכוי לזכות בכרטיס טיסה להונג קונג במטוס החדש וחופשה אקזוטית במקאו. בנוסף, ימים ספורים לפני המראת המטוס הראשון לטיסת הבכורה מניו יורק לישראל יוזמנו הגולשים ללוות ב- Live את ההמראה, הטיסה ואת הנחיתה תוך כדי צפייה במסלול הטיסה, ספירה לאחור וכן ניחוש זמן הנחיתה המדוייק, ברמה של עשירית שנייה.

לצד אלה יעלה גם קמפיין בינלאומי – כאמור, סרטון הטלוויזיה ומרבית פעילות האינטרנט תכלול גם את קהלי אל על בחו"ל. פעילות מורחבת הכוללת אירועים ופעילות יחסי ציבור, תתבצע בנציגויות אל על המייצגות את היעדים הראשונים אליהם יטוסו המטוסים החדשים – ניו יורק, הונג קונג ולונדון. סרטון המתעד את ייצור המטוס- הליך בניית המטוסים החדשים והחידושים המרכזיים שבהם, כפי שצולם במפעלי בואינג בסיאטל, יוקרן בבתי הקולנוע, באתר אל על ובאתרי האינטרנט בארץ ובעולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה