טלדור תמשיך לייצג את סיבל בעקבות המכירה לאורקל

מנכ"ל טלדור, דורון ספיר: "תחום ה-CRM הוא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של טלדור. מחקרים מראים, כי המידע הנצבר בארגונים הגדולים לגבי לקוחותיהם גדל ב-50% בכל שנה"
סיון איזסקו |

טלדור מדווחת היום, כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח עם ענקית התוכנה אורקל. במסגרת ההסכם תמשיך טלדור לשווק ולתמוך בפתרונות סיבל (Siebel) בישראל ותשמש כנציגת אורקל בישראל. סיבל הינו מוצר הדגל בשוק ה-CRM הישראלי ומוערך בעשרות מיליוני דולרים בכל שנה.

ההסכם שנחתם בין החברות מסדיר את מערכת היחסים בכל הנוגע לשיווק ותמיכה בחבילת ה-CRM מבית סיבל לאחר רכישת חברת סיבל בידי אורקל בשנה האחרונה.

כאמור, לפי ההסכם תמשיך טלדור לתמוך בלקוחות הקיימים, ולהציע את מגוון הפתרונות מבוססי סיבל, ולהיות חלק ממערך התמיכה העולמית של אורקל. בפועל תהיה טלדור נציגת אורקל לתחום סיבל בישראל. ההסכם ממנף את מערכת היחסים של אורקל וטלדור ומרחיב באופן משמעותי את סל השירותים שהחברות יציעו במשותף ללקוחות בישראל לרבות, יישומי אורקל לארגונים, BI, BPM ועוד.

דורון ספיר, מנכ"ל טלדור אמר, כי "תחום ה-CRM הוא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של טלדור. מחקרים מראים, כי המידע הנצבר בארגונים הגדולים לגבי לקוחותיהם גדל ב-50% בכל שנה".

משה חורב, מנכ"ל אורל ישראל ציין, כי "CRM הוא התחום המתפתח ביותר באורקל וסיבל הוא מוצר דגל של תחום זה. טלדור הינה שותף אסטרטגי של אורקל בישראל להמשך ההצלחה של סיבל בשוק הישראלי. אין לי ספק ששותפות זו תתרחב לתחומים נוספים שמשיקים לפעילות ה- CRM באורקל".

אריה רימיני, מנהל חטיבת מערכות בטלדור, מסר כי "אחד היעדים של טלדור לשנת 2007 בתחום ה-CRM הוא פתרונות BI אנליטי מבוססי סיבל. אלו פתרונות CRM אשר מספקים תובנה לגבי התמהיל העסקי של הארגון, ומטרתו לתת למנהלים כלי לניתוח איכותי של הנתונים שנאספו, באיכות המקובלת בחברות המובילות בעולם".

לפי סקר של STKI לשנת 2006 מדורגת סיבל כפתרון המוביל ללקוחות הגדולים, אשר נתמך ע"י ספק מקומי. על לקוחות תכנת סיבל בישראל נמנים גופים מובילים כגון בנק הפועלים, בנק לאומי, טבע, שרותי בריאות כללית ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה