טלי ברזילי זוננפלד מונתה לעורכת הראשית של SBC
טלי ברזילי-זוננפלד מונתה לעורכת הראשית של רשת המגזינים SBC, המוציאה לאור 21 מגזינים, ביניהם מותגים בינלאומיים כגון פורבס, קוסמופוליטן, PC מגזין, מאונטן בייק ומגזינים ישראליים מובילים, כמו הורים וילדים, רכב, דרך האוכל, נישה, מסע עולמי ועוד.
ברזילי-זוננפלד תחליף את לאה קנטור-מטרסו אשר הודיעה בשבוע שעבר על עזיבתה את התפקיד ואת החברה לאחר שמונה שנים.
בעברה המקצועי שימשה ברזילי-זוננפלד במשך 9 שנים ככתבת כלכלה בכירה במעריב וכ-4 שנים כמנהלת מועדון הלקוחות ביי&בונוס. בשנה וחצי האחרונות שימשה ברזילי זוננפלד כעורכת 2 מגזיני העיצוב- נישה ו-DO בקבוצת SBC.
ישראל בטיטו, סמנכ"ל רשת המגזינים SBC: "מינויה של טלי ברזילי זוננפלד כעורכת הראשית של רשת SBC הינו חלק מרה-ארגון במערכת, לקראת השקתם של 3 מגזינים בינלאומיים חדשים והרחבת רשת השיווק וההפצה של הרשת".
ברזילי זוננפלד מציינת, כי בכוונת רשת SBC להוביל את ענף המגזינים בישראל לצמיחה נוספת, תוך כניסה לתחומי עניין נוספים והרחבת מותגי המגזינים הבינלאומיים ברשת.
תוצאות סקר TGI שהתפרסמו לפני מספר ימים מצביעות על גידול וצמיחה בענף המגזינים- תוצאות המקבילות למגמה הבינלאומית, הרושמת בשלוש השנים האחרונות גידול שנתי ממוצע של כ-10%. מחקר שוק שבוצע על ידי רשת SBC מראה, כי מחזור הפעילות של ענף המגזינים בשנת 2005 בישראל היה כ-540 מיליון שקל והצפי לשנת 2006 הוא גידול של כ-12% במחזור המכירות. עוד עולה מהמחקר, כי בישראל יוצאים לאור כ-101 מגזינים שונים, מתוכם כ-85% בשפה העברית וכ-15% בשפות זרות.