זיקר 7X lifestyle 2. קרדיט: זיקרה-Zeekr 7X הושק בארץ, SUV חשמלי עם טעינה של פחות מרבע שעה
גיאו מוביליטי, יבואנית Zeekr, השיקה את ה־7X, רכב SUV חשמלי עם טעינה מ־10% ל־80% ב־13 דקות, טווח נסיעה של מעל 470 ק"מ, מערכות בטיחות חדישות מבית מובילאיי, ומפרט פרימיום
גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית Zeekr בישראל, השיקה הבוקר את ה־7X, רכב SUV חשמלי עם שימושיות גבוהה, עיצוב ייחודי, אביזרי בטיחות מתקדמים ומפרט פרימיום באירוע שנערך באצטדיון בלומפילד, נחשף הרכב המשלב עיצוב סקנדינבי עם תכנון הנדסי מוקפד וחווית משתמש אינטואיטיבית. ה־7X מבוסס על ארכיטקטורת 800V ומציע טעינה מהירה במיוחד, עד 450 קוט"ש שמאפשרת טעינה מ־10% ל־80% תוך 13 עד 16 דקות. כל רמות הגימור תומכות גם בטעינה ביתית של 22 קוט"ש, שהיא פי שניים מהממוצע בשוק. בזכות פלטפורמת SEA של Geely, מתקבל רכב עם יעילות אנרגטית גבוהה, משקל קל יותר ויכולת קישוריות מתקדמת (OTA, אפליקציה ייעודית, שליטה קולית בעברית מלאה ועוד).
ה־7X עוצב בשוודיה תחת פילוסופיית Hidden Energy ומשלב בין פרקטיקה למראה עתידני. הרכב מציע מרחב פנים חסר תקדים, כשמעל 83% מנפח הרכב הפנימי מנוצל,
וכך מתקבל מרווח רגליים אחורי של עד 1.18 מטרים ותא מטען אחורי בנפח של עד 1,978 ליטר. לצד זאת, הוא כולל 36 תאי אחסון חכמים, פתיחה כמעט מלאה של דלתות אחוריות ונגישות יוצאת דופן.
ה־Zeekr 7X מצויד במערכת בטיחות L2+ מתקדמת, מבוססת על הדור החדש של טכנולוגיית
Mobileye הישראלית עם 12 מצלמות ורדאר 360°. היא כוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם מעבר נתיב אוטומטי, סיוע אקטיבי בחניה, מערכת זיהוי רמזורים ומעקב אחר ערנות הנהג. עבור משפחות – יש גם מערכת חכמה לזיהוי ילדים במושב האחורי, כולל התראות אוטומטיות וסירוב לנעול רכב עם ילד
בפנים, בנוסף למצלמה חכמה לצפייה בילדים דרך המסך הראשי.
ה־7X מצויד בשבב הדגל Qualcomm 8295 שמריץ מסך מרכזי מסוג Mini-LED בגודל 16 אינץ' וברזולוציית 3.5K, עם תפעול חלק וממשק בעברית מלאה. המסך משתלב עם לוח מחוונים דיגיטלי, פיקוד קולי ("Hi Zeekr") ותמיכה מלאה באפל קארפלייי ובאנדרואיד אוטו. הממשק משלב בין הדיגיטל לפיזי – שילוב "דיגי־פיזי" ייחודי שמציע גם כפתורים מתוכנתים בהגה ובקונסולה, לטובת בטיחות ושליטה מיידית בזמן נסיעה. כל זה מתעדכן דרך OTA (Over The Air) כך שהמערכות יתעדכנו באופן שוטף, אפילו שנים לאחר הרכישה.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- חודש לאחר שנחת בישראל: ZEEKR מוביל את טבלת המסירות של רכבי הפרמיום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמית הראל, מנכ"ל Zeekr ישראל: "זהו הרגע שבו הנסיעה והנהיגה הופכות לחוויה. ה־7X הוא לא עוד רכב, הוא קפיצת מדרגה טכנולוגית שממחישה מה אפשר להשיג כשמאחדים עיצוב שוודי, הנדסה סינית מתקדמת ודיוק ישראלי.
אנחנו לא רק מביאים רכב, אנחנו מביאים עתיד".
רמות הגימור השונות
ה-Zeekr 7X משווק בישראל בשלוש רמות גימור, כולן מציעות שילוב של ביצועים מרשימים, טכנולוגיה מתקדמת וחוויית נהיגה מוקפדת. רמת הכניסה היא Essence,
שמחירה מתחיל ב-233,990 שקל. היא כוללת הנעה אחורית, הספק של 422 כ"ס, תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, סוללת LFP בקיבולת 75 קוט"ש וטווח נסיעה של 476 ק"מ לפי תקן WLTP. גרסה זו כוללת גם מערך בטיחות מלא, מסך מגע 16 אינץ' באיכות גבוהה, גג פנורמי נפתח, מושבים עם חימום
וזיכרון, וממשק משתמש עשיר בעברית.
רמת הגימור האמצעית, Long Range, זמינה במחיר של החל מ-262,990 שקל ומיועדת לנהגים המחפשים טווח ארוך וחוויית נסיעה עשירה יותר. היא כוללת הנעה אחורית, הספק של 422 כ"ס,
סוללת NCM מתקדמת בקיבולת 100 קוט"ש וטווח נסיעה של 610 ק"מ. לגרסה זו תוספות כמו תצוגת HUD ענקית בגודל 36 אינץ', מערכת שמע עם 21 רמקולים, מושבים עם אוורור, חימום ועיסוי, עיצוב פנים יוקרתי בצבעים ייחודיים, וצבע חיצוני בלעדי.
- ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
- כמה באמת עולה לכם רכב צמוד?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
בראש הסדרה ניצבת גרסת
Krypton, שמחירה מתחיל ב-289,990 שקל, והיא מציעה את חבילת הביצועים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר. הרכב מצויד בהנעה כפולה (AWD), מנוע בהספק של 646 כ"ס, תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות, וטווח נסיעה של 544 ק"מ. תוספות ייחודיות
לגרסה זו כוללות מתלי אוויר אדפטיביים, מצב שטח ייעודי, מושבים אחוריים חשמליים עם יכולת הטיה, ווילונות הצללה חשמליים, חישוקי סגסוגת 20 אינץ' של Michelin, קליפרים יוקרתיים של Akebono ומושבי עור נאפה.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.
