משדרגת את החיסון לשימוש ב"אירועים המוניים" והמניה מזנקת 13%

שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברה אמריקנית עשוי להוציא מוצר שמתאים לאירועים המוניים. מודיעה גם השגת אבן דרך מול האיחוד האירופי
ג'וש דוקרקר | (4)

חברת הביוטק ביונדווקס הודיעה היום על חתימת הסכם עם חברת אמריקנית בשם MonoSol Rx לשיתוף פעולה בין טכנולוגיות אשר עשויה להוציא מוצר נגיש יותר לחיסון האוניברסלי נגד שפעת. המניה מזנקת היום כ-13% בתגובה להתפתחויות אלו.

ביונדווקס תבחן את פעילות החיסון האוניברסלי כשהוא ניתן באמצעות טכנולוגיית הדפית המסיסה של החברה האמריקנית. "בתצורה זו החיסון האוניברסאלי M-001 יינתן אוראלית ויהיה זמין לשימוש בטמפרטורת חדר". יתרונות כוללים שימוש קל ונח והתאמה טובה יותר למטופל כחלק מהעובדה שאין צורך בזריקות. כמו כן מציינים בחברה כי הוא קל להפצה ויכול אף להישלח בדואר, יתרונות משמעותיים באירועים של התפשטות המונית.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דני 18/10/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    לא שאני אומר שאין סיכוי טוב שזה ידפק איכשהו. כמו ששאר החברות (שעדיין מאחור) יתמהמהו פחות בשלבי הניסוי.
  • 3.
    עמית 18/10/2012 14:34
    הגב לתגובה זו
    אז יש קצת קונים עכשיו . נסה למכור את הנייר בעוד יומיים ותקבל מנדבושקס
  • 2.
    מדוע טבע לא משתפת פעולה? היכולת להצליח יגדל! (ל"ת)
    בדרך הטבע 18/10/2012 12:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עכשיו זמן להיכנס למניה הזאת ולא לפני כפי רבים עשו (ל"ת)
    דני 18/10/2012 12:48
    הגב לתגובה זו

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".