פרטנר עם שירות תמיכה ייחודי ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה

השירות בארבע שפות, מוצע לאורך כל שעות היממה, כחלק משיתוף פעולה עם הסטארט-אפ Sign Now. במסגרתו מגשרים מתורגמנים בווידאו בין הלקוח לבין שירות הלקוחות
ביז מדיה |

קבוצת פרטנר 1.26% תציע שירות ותמיכה ללקוחותיה החירשים וכבדי השמיעה 24 שעות ביממה, ללא תשלום נוסף. פרטנר חברה לסטארט-אפ Sign Now שהקים ומנהל תומר לוי, ומציעה מזה מספר חודשים את השירות מספר שעות ביממה. לאור הביקוש הגובר לשירות בקרב קהילת החירשים וכבדי השמיעה, פרטנר תרחיב את שעות הפעילות של השירות בכלל קווי המוצר של החברה - טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.

 

פרטנר היא קבוצת התקשורת הראשונה בישראל שהשיקה שירות מונגש ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה, כאשר בחברה אומרים כי המהלך הוא "חלק מתפיסה ארגונית לקידום שיווין הזדמנויות בחברה. מתחילת שיתוף הפעולה נהנו מהשירות הייחודי מאות לקוחות".

 

השירות ניתן ללא תשלום באמצעות אפליקציה חדשנית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות באמצעות מתורגמן בשיחת וידאו בזמן אמת. המתורגמן הוא שפונה בשיחה טלפונית אל מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה בפרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר. השירות ניתן בשפות העברית, הערבית, האנגלית והרוסית - לצד תמלול בזמן אמת של השיחה. 

על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה, ועל פי הערכה, כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים.

 

גלית שקאלו אופנברג, סמנכ"ל שירות פרטנר מסרה: "אנו פועלים ללא הרף בכדי למצוא את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר כדי להעניק לכל לקוחותינו באשר הם, שירות שוויוני, הוגן וזמין. נמשיך ונעשה הכל כדי להוביל את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.