אילנה דיין מותקפת מימין בעקבות חשיפת ההקלטה אמש
הביצה התקשורתית, שכבר מזמן איבדה את הרצון והפאסון לשמור על אובייקטיביות, מיהרה להגיב. כל אחד לפי הפוזיציה שלו. אבל בעיקר היו אלה חבריו של סגל מימין, שהיו ראשונים להסתער. קלמן ליבסקינד למשל קונן על היחס לו זוכה סגל מהקולגות שלו בקשת.בלעדי: אילנה דיין ושחר אלתרמן עם הקלטת השיחה בין ראש הממשלה לרב שהקליט את ישראל בכר יועצו של גנץ טרם פרסום ההקלטה. עכשיו במהדורה
— עובדה (@Uvda_tweet) March 1, 2020
שמעון ריקלין פתח במסכת ציוצים היסטרית.לא יודע מה מבאס יותר. חוסר הקולגיאליות של עורכי חדשות 12 כלפי עמית סגל, או הנכונות שלהם לדרוך על הראש של מקצוע העיתונות ולחשוף בשידור את המקור שלו
— קלמן ליבסקינד (@KalmanLiebskind) March 1, 2020
בהמשך הוא גם קרא לסגל לעזוב את החדשות 12 בעקבות האירועים האחרונים.כשמגיעות בחירות. אין בעיה לערוץ 12. להשפיל את עמית סגל. הטלנט הכי גדול שצמח שם. כי למרבה הצער. גם שם קודם כל מדברת האג’נדה. ורק לא ביבי ולהפיל את הימין. ורק אחרי זה עבודה עיתונאית, העיתונאים והמקורות שלהם. והאמת? מאוד מאוד לא רציני
— שמעון ריקלין (@Riklin10) March 1, 2020
אלי ציפורי, עוד אחד שלא ידוע בחיבתו לדיין או לתקשורת המיינסטרים, תרם גם הוא את חלקו בפייסבוק עם מניפסט זועם.ערב טוב לעמית סגל. כשחקן שח אתה לא משהו. אבל כעיתונאי אתה מספר אחת. אין לי מושג מדוע אתה נשאר במערכת 12 שבזה לך ומתנהגת בכפיות טובה לכל הסיפורים הרבים שהבאת. לך הביתה אחי ועזוב אותם לנפשם. הם לא ראויים לך. אני בטוח שתסתדר היטב גם בלעדיהם. תן לאולפן שישי ״לפרשן״ את הבחירות מחר..
— שמעון ריקלין (@Riklin10) March 1, 2020
- חיסכון בקופת גמל להשקעה הציבור מעביר כספים, יש לכך סיבות טובות
- קרן טיטאן תקים קרן גלובלית חדשה בהיקף של 100 מ' ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מחר במהדורה אחשוף מי הקליט את הקלטת ששידרה אילנה דיין ועסקה בשאלה מי העביר לי את הקלטת ששידרתי.
— עמית סגל Amit Segal (@amit_segal) March 1, 2020
אחד היחידים שניסה לשמור על חוש הומור היה חיים לוינסון מהארץ, שאמנם התחיל בציוץ רציני משהו.התקשורת הישראלית 2020 היא חרפה בכל כך הרבה גזרות. עוד יבואו ימים טובים יותר. יחד נביא את היום. pic.twitter.com/3jV68sSHUS
— עמית סגל Amit Segal (@amit_segal) March 1, 2020
אך מיד המשיך בדרכו והטריל את כולם.תזכורת: מקורות עיתונאיים לפעמים הם מפוקפקים ובעלי אינטרס. המבחן הוא החומר. טוב עשה עמית שפירסם (אם כי הייתי מפרסם אחרת) וטוב עשתה אילנה שהראתה איזה נוכל מתמודד כאן בבחירות
קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"— Chaim Levinson לא יהיו עוד בחירות (@chaimlevinson) March 1, 2020
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
אני לא מאמין להקלטה שהביאה אילנה דיין כי נתניהו אמר שלא היה לו קשר לפרסום קלטת ישראל בכר. לא מאמין שיהודי כזה מכובד ישקר ככה במצח נחושה.
— Chaim Levinson לא יהיו עוד בחירות (@chaimlevinson) March 1, 2020
גם הסטנדאפיסט נדב אבקסיס הצטרף לקלחת עם ציוץ משלו ופחות או יותר סיכם את העניין.אגב אשמח מאוד מאוד עם אילנה ועמית יקימו כוח משימה משותף שיחשוף מי הדליף לבועז גולן על שמירת השבת של יערה זרד
— Chaim Levinson לא יהיו עוד בחירות (@chaimlevinson) March 1, 2020
הבוקר, רעש הירי בנגמ"ש של החדשות 12 שכח מעט ופינה את מקומו ליום הבחירות, אבל לא מן הנמנע שהסיפור הזה עוד ימשיך להתגלגל בימים הקרובים. מבטיחים להמשיך לעקוב.ביבי VS גנץ- אאוט עמית VS אילנה- אין
— Nadav Abuksis (@nadavabeksis) March 1, 2020

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
