אילנה דיין בנימין נתניהו
צילום: מתוך עמוד הטוויטר של כאן 11, חיים צח לע''מ
בחירות 2020

אילנה דיין מותקפת מימין בעקבות חשיפת ההקלטה אמש

ירי בתוך הנגמ"ש בהחדשות 12: אילנה דיין חשפה את מעורבתו של רה"מ נתניהו בהדלפת ההקלטה של יועצו הבכיר של גנץ, שפירסם חברה לערוץ, עמית סגל. חבריו של סגל במחנה הימין נרתמו לעזרתו ותקפו אותה ברשתות החברתיות
רביב שכטר |
רגע לפני פתיחת הקלפיות האווירה בכל מקרה לוהטת, אבל אם היה צריך עוד זרד שילבה את המדורה, בטח מהצד התקשורתי שלה, הגיעה אמש (א') אילנה דיין וחשפה בחדשות 12 כיצד רה"מ בנימין נתניהו היה מעורב לכאורה בהדלפת השיחה של ישראל בכר, יועצו הבכיר של בני גנץ, שפורסמה באותו ערוץ ממש ביום חמישי על ידי עמית סגל והביכה מאוד את ראש מפלגת כחול לבן. בעצם החשיפה הזו דיין ועורך "עובדה" שחר אלתרמן שחתום איתה על הסקופ, לא רק חושפים את נתניהו כשקרן, אחרי שהכחיש בראיונות בכל הסופ"ש כי ידע על הקלטת, אלא בעיקר את המקורות של הקולגה שלהם עמית סגל, ומציגים אותו כסוג של בובה של נתניהו.   הביצה התקשורתית, שכבר מזמן איבדה את הרצון והפאסון לשמור על אובייקטיביות, מיהרה להגיב. כל אחד לפי הפוזיציה שלו. אבל בעיקר היו אלה חבריו של סגל מימין, שהיו ראשונים להסתער. קלמן ליבסקינד למשל קונן על היחס לו זוכה סגל מהקולגות שלו בקשת.   שמעון ריקלין פתח במסכת ציוצים היסטרית.   בהמשך הוא גם קרא לסגל לעזוב את החדשות 12 בעקבות האירועים האחרונים.   אלי ציפורי, עוד אחד שלא ידוע בחיבתו לדיין או לתקשורת המיינסטרים, תרם גם הוא את חלקו בפייסבוק עם מניפסט זועם.    
סגל עצמו ניסה לשמור על קור רוח, לפני שעבר גם הוא לשתף אייטמים על בכירה בגלי צה"ל שקראה לחבריה להצביע רק לא ביבי.    אחד היחידים שניסה לשמור על חוש הומור היה חיים לוינסון מהארץ, שאמנם התחיל בציוץ רציני משהו.   אך מיד המשיך בדרכו והטריל את כולם.    גם הסטנדאפיסט נדב אבקסיס הצטרף לקלחת עם ציוץ משלו ופחות או יותר סיכם את העניין.   הבוקר, רעש  הירי בנגמ"ש של החדשות 12 שכח מעט ופינה את מקומו ליום הבחירות, אבל לא מן הנמנע שהסיפור הזה עוד ימשיך להתגלגל בימים הקרובים. מבטיחים להמשיך לעקוב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״