spotify
צילום: unsplash

דוחות ספוטיפיי: צמיחה ל-271 מיליון מנויים רשומים

מלבד עלייה במספר המנויים, מדווחת ענקית הסטרימינג המוזיקלי גם על רווחים נאים ובצידם רכישת רשת הפודקאסטים The Ringer בבעלות פרשן הספורט ביל סימונס
אייס |

מדוחות ספוטיפיי שפורסמו אמש (יום ד') לרבעון הרביעי, נחשף כי ענקית המוזיקה רשמה לא פחות מ-271 משתמשים פעילים חודשיים (MAU), ועלתה מ-248 מיליון משתמשים ברבעון השלישי של 2019, המהווים גידול של 9.3% לרבעון. מדובר בצמיחה של כמעט 31% מהרבעון המקביל ב-2018, ז עמדו מספר המנויים על 207 מיליון משתמשים.

בפילוח נתוני המאזינים, 124 מיליון מהם הינם לקוחות פרימיום המשלמים עבור השירות, המהווים צמיחה של 29% מהשנה הקודמת, ו-153 מיליון נמצאים על מנוי חינמי המבוסס פרסומות. יחד עם זאת, סכום זה מסתכם ב-277 מיליון ויש להניח כי הפער ל-271 מיליון נובע מכך ש-6 מיליון משתמשים אינם פעילים על בסיס חודשי.

מבחינה פיננסית ספוטיפיי ייצרה קרוב ל-2 מיליארד דולר רווח ברבעון המהווים עלייה של 24% לעומת הרבעון הרביעי ב-2018. מאידך נרשמה ירידה ברווח התפעולי ל-77 מיליון דולר בלבד לעומת 94 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-54 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. בצד פרסום הדוחות, הודיעה ספוטיפיי על רכישת רשת הפודקאסטים The Ringer שבבעלותו של ביל סימונס, פרשן ESPN לשעבר. הרשת עוסקת בספורט ובתרבות הפופ בארה"ב ורווחיה ב-2018 עמדו על 15 מיליון דולר. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה