לאחר שנתיים וחצי במקאן: רן אלון ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב
שנתיים וחצי לאחר שהצטרף למקאן תל אביב, רן אלון (42) מתקדם למשרת סמנכ"ל קריאייטיב במשרד.
אלון החל את דרכו ביהושע TBWA לפני כ-14 שנים. בתפקידו הראשון הוא שימש כארט-דיירקטור ובהמשך "חצה את הקווים" למשרת קופירייטר בגיתם BBDO בו עבד למשך 8.5 שנים שבמהלכן התנסה גם בכתיבה לטלוויזיה. בתחילת דרכו במקאן שימש אלון כקופי בתקציבי הפרסום של yes, לאומי קארד, איקאה ואסם, ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל קריאייטיב של תנובה, לאומי, פפר, טבע, מקאן טק ויקב טפרברג.
מנהל הקריאייטיב הראשי במשרד, נדב פרסמן, אמר לאייס: "אנחנו גאים ושמחים בדרך שרן אלון עשה במקאן. רן אלון הוא איש קריאייטיב מבריק ומנהל מוכשר. רן הוביל מהלכים גדולים ומשמעותיים, יש בו חשיבה אסטרטגית וללא ספק יש לו חלק נכבד בשינוי של מקאן בשנים האחרונות. אין בנו ספק שהוא ימשיך להוות שחקן משמעותי בנבחרת הקריאייטיב של מקאן בשנים הבאות".
- 12.עוד תתגעגע ללובטון (ל"ת)פרסמן, מאחוריך! 15/05/2019 10:37הגב לתגובה זו
- 11.כל הכבוד, באמת מינוי מכובד (ל"ת)עידו אחר 13/05/2019 12:35הגב לתגובה זו
- 10.רנלון נמר וגם פנתר 12/05/2019 23:35הגב לתגובה זומינוי משובח, האיש מוכשר בערימות.
- 9.בום 12/05/2019 23:30הגב לתגובה זומזמן לא היה כזה מינוי ראוי בענף! בהצלחה גולנצ'יק! ר
- 8.בום 12/05/2019 23:12הגב לתגובה זובהצלחה כפרה עליך
- 7.מיכל 12/05/2019 20:53הגב לתגובה זוזאת ההוכחה שכלומניק שמתמיד בסוף מגיע לפסגה
- מה שהיא אמרה (ל"ת)רווית בכאילו 13/05/2019 12:34הגב לתגובה זו
- מה שהוא אמר (ל"ת)רווית בכאילו 13/05/2019 12:33הגב לתגובה זו
- 6.קליקלאק 12/05/2019 20:10הגב לתגובה זומוכשר, מתוק, אדם טוב. מקאן הרוויחו!
- 5.משה 12/05/2019 19:22הגב לתגובה זואיזה כיף לראות אדם מופלא ומוכשר כמו רן אלון מתקדם בתעשיה המסריחה שלנו!
- 4.עידו 12/05/2019 17:23הגב לתגובה זובהצלחה
- 3.מן המוצדקות (ל"ת)יעל 12/05/2019 17:10הגב לתגובה זו
- 2.מלך, חבר, קריאייטיב-על, בנאדם נדיר. הצליח להם (ל"ת)יא חביבי 12/05/2019 16:46הגב לתגובה זו
- 1.המעריץ מקומה 7 12/05/2019 16:31הגב לתגובה זואין עלייך בעולם רנאלון
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
