ביום עורך כלכלי – בערב מנחה כנס בחירות של מפלגה
כבר לפני יותר משנתיים הצהיר המרצה והפרשן הכלכלי ערן ברטל, כי הוא תומך במפלגת זהות של משה פייגלין, וזאת משום שהוא רואה בה התאמה לערכיו הכלכליים – חופש, הפחתת התערבות המדינה בחיי אזרחיה, ועידוד יזמות אישית.
מאז מונה ברטל לעורך הכלכלי של ישראל היום, לפני כשנה וחצי, כשגם בתפקיד זה הוא בהחלט מביע את דעותיו הליברטריאניות. ואולם, הפוזיציה של עיתונאי פעיל בתפקיד עריכה בכיר, לא מנעה ממנו להנחות בשבוע שעבר כנס של זהות, ולהביע דברי תמיכה במפלגה.
במהלך הכנס אמר ברטל: "זה דבר ענק שקורה פה. כל הכבוד שאתם פה. כל הכבוד למי שהיה את החזון והתעוזה ויש לו עדיין את האמונה שאפשר לעשות את זה בגדול. אני יכול להגיד לכם שלפני שנתיים זו לא הייתה סחורה חמה בשוק, והיום כולם - אתם רואים, כל מי שרוצה לדבר על חופש, קצת, לא הרבה, זה הפך להיות אישיו, וזה כבר ההישג הגדול של הבחירות האלה. אנחנו רוצים לשמוע עוד מאיש החזון, משה פייגלין חברי".
- 2.זהותניק 03/04/2019 22:27הגב לתגובה זועיתונאי כלכלי אמיתי, לא פופוליסט ועם הראש במקום הנכון.
- 1.משה 03/04/2019 21:50הגב לתגובה זולא הבנתי מה מפריע לכם שיש לו דעות משלו מחוץ למסגרת העבודה? מה אתם, המפלגה הקומוניסטית?
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
