ישראל היום
צילום: לוגו

יעל נשיא תהיה מנהלת הדסק הדיגיטלי של ישראל היום

פרסום ראשון: אחרי 6 שנים בדיגיטל של ישראל היום, מונתה נשיא למנהלת הדיגיטל במקומו של יואב פרידמן, שעוזב לשמש מנהל תחום תקשורת במכון הרטמן
אלכסנדר כץ |

שינויים בדסק הדיגיטלי של ישראל היום. לאייס נודע כי סגנית מנהל הדסק יעל נשיא מונתה למנהלת הדסק ותחליף את יואב פרידמן, שעוזב למכון הרטמן בירושלים, שם יהיה מנהל תחום תקשורת.

 

נשיא (33) התחילה את דרכה בישראל היום בשנת 2013 כעורכת חדשות בדסק הדיגיטלי ובהמשך כראש דסק. עם המיזוג של אתר ישראל היום ו-NRG ב-2017, מונתה לסגנית מנהל הדסק הדיגיטלי בה היא עד כיום.

 

פרידמן (42) החל דרכו המקצועית בשנת 2002 בידיעות תקשורת ושימש בהמשך כראש דסק ב-ynet והיה ממקימי ערוץ היהדות באתר. ב-2012 עבר לשמש כעורך תרבות במעריב ושנה לאחר מכן מונה לסגן עורך NRG ובהמשך לעורך האתר. ב-2017, עם המיזוג עם ישראל היום מונה למנהל הדסק הדיגיטלי.

 

עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר ומקצועי במגוון תחומים. התחום הדיגטלי שלנו בתנופה בשנים האחרונות ואין לי ספק שיעל נשיא היא האישה הנכונה בזמן הנכון. קידומה הינו טבעי כמי שהתחילה את דרכה בדסק החדשות, מביאה מודל לחיקוי לבאים אחריה והיא תוביל בגאון את המערכת הדיגיטלי של ישראל היום' לטובים ביותר. אני מודה ליואב פרידמן, על תקופה יוצאת מן הכלל שעלה את האתר וביישומון של "ישראל היום" הן בתכנים חדשים והן בהישגים גדולים וטובים. מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

 

נשיא מסרה: "אני מודה לעורך הראשי בועז ביסמוט, סגן העורך אריאל שמידברג וליואב פרידמן על האמון. נמשיך בעבודה הקשה והאיכותית לעבר שיאים והישגים נוספים". 

 

פרידמן אמר: "אני מודה ל'ישראל היום', ובמיוחד לעורך הראשי בועז ביסמוט ולסגנו אריאל שמידברג, על האמון שהם נתנו בי כשמינו אותי למנהל הדסק הדיגיטלי. נהניתי לעבוד עם חבורה נהדרת של אנשים מלאי מוטיבציה וכישרון, ואני בטוח שהשינויים הגדולים שעשינו באתר הם רק ההתחלה של משהו גדול הרבה יותר. לעת עתה, אני לוקח פסק זמן מהעיתונות ומאחל המון הצלחה למחליפתי יעל נשיא".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.