יעל נשיא תהיה מנהלת הדסק הדיגיטלי של ישראל היום
שינויים בדסק הדיגיטלי של ישראל היום. לאייס נודע כי סגנית מנהל הדסק יעל נשיא מונתה למנהלת הדסק ותחליף את יואב פרידמן, שעוזב למכון הרטמן בירושלים, שם יהיה מנהל תחום תקשורת.
נשיא (33) התחילה את דרכה בישראל היום בשנת 2013 כעורכת חדשות בדסק הדיגיטלי ובהמשך כראש דסק. עם המיזוג של אתר ישראל היום ו-NRG ב-2017, מונתה לסגנית מנהל הדסק הדיגיטלי בה היא עד כיום.
פרידמן (42) החל דרכו המקצועית בשנת 2002 בידיעות תקשורת ושימש בהמשך כראש דסק ב-ynet והיה ממקימי ערוץ היהדות באתר. ב-2012 עבר לשמש כעורך תרבות במעריב ושנה לאחר מכן מונה לסגן עורך NRG ובהמשך לעורך האתר. ב-2017, עם המיזוג עם ישראל היום מונה למנהל הדסק הדיגיטלי.
עורך 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר ומקצועי במגוון תחומים. התחום הדיגטלי שלנו בתנופה בשנים האחרונות ואין לי ספק שיעל נשיא היא האישה הנכונה בזמן הנכון. קידומה הינו טבעי כמי שהתחילה את דרכה בדסק החדשות, מביאה מודל לחיקוי לבאים אחריה והיא תוביל בגאון את המערכת הדיגיטלי של ישראל היום' לטובים ביותר. אני מודה ליואב פרידמן, על תקופה יוצאת מן הכלל שעלה את האתר וביישומון של "ישראל היום" הן בתכנים חדשים והן בהישגים גדולים וטובים. מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
נשיא מסרה: "אני מודה לעורך הראשי בועז ביסמוט, סגן העורך אריאל שמידברג וליואב פרידמן על האמון. נמשיך בעבודה הקשה והאיכותית לעבר שיאים והישגים נוספים".
פרידמן אמר: "אני מודה ל'ישראל היום', ובמיוחד לעורך הראשי בועז ביסמוט ולסגנו אריאל שמידברג, על האמון שהם נתנו בי כשמינו אותי למנהל הדסק הדיגיטלי. נהניתי לעבוד עם חבורה נהדרת של אנשים מלאי מוטיבציה וכישרון, ואני בטוח שהשינויים הגדולים שעשינו באתר הם רק ההתחלה של משהו גדול הרבה יותר. לעת עתה, אני לוקח פסק זמן מהעיתונות ומאחל המון הצלחה למחליפתי יעל נשיא".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.