מדוע בניית אתרים בוורדפרס הפך לקונצנזוס?
קידום באינטרנט זהו חלק חשוב ובלתי נפרד מכל עבודה שנועדה להביא לאפיקי הכנסה חשובים, כגון מכירת שירותים ומוצרים. בניית אתרים מהווים חלק משמעותי ממכלול זה, ולכן יש לגשת לנושא ברצינות מרבית ולעשות את כל מה שדרוש על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בוני אתרים רבים הגיעו למסקנה שהדרך הטובה ביותר להשגת מטרה זו היא בעזרת וורדפרס. הפלטפורמה, שהייתה בתחילת דרכה ממשק לניהול בלוגים בלבד, הלכה והתרחבה למעצמה בינלאומית שחולשת על כל האינטרנט.
מדוע בניית אתרים באמצעות וורדפרס זהו העניין הפשוט ביותר?
לאורך השנים היו אינספור מנגנונים המאפשרים לבנות אתרים – ג'ומלה, דרופל, תכנות ידני של כל האתר ועוד. אך המהפכה המשמעותית ביותר שעשתה וורדפרס בתחום זה מעוגנת בעובדה שמדובר בפלטפורמה פשוטה ביותר לשימוש יומיומי, ובאותה המידה גם עבור עבודה מזדמנת. והעובדה שניתן למצוא הרבה מרכיבים שניתנים בחינם – וורדפרס נותנת התחלה טובה גם לתקציב הנמוך ביותר, שניתן תמיד לשדרג בעזרת תוספים בתשלום, תבניות עיצוביות חדשות ועוד. בסופו של דבר, קידום אורגני זהו הליך המיועד לטווח הארוך, ושימוש בפלטפורמה של וורדפרס זו הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר בתחום.
קידום אורגני בעזרת בניית אתר – הכיצד?
על מנת להפיק את מלוא התועלת מהיכולות של וורדפרס במסגרת בניית אתרים, חשוב מאוד לעבוד על ההיבטים של אופטימיזציית אתרים. לוורדפרס יש את התוספים המתאימים לשם כך, למשל AllSSEOone המאפשרים להגדיר את כל המרכיבים של אופטימיזציית האתר עבור כל עמוד בנפרד ועבור האתר כולו באופן כללי. מדובר בנכס שלא יסולא בפז עבור המאמצים של קידום אורגני, וכל מומחה בתחום מנצלת זאת באופן היעיל והמקצועי ביותר. לאחר מכן, יש להיעזר בממשק הפשוט של וורדפרס לבניית עמודי תוכן איכותיים שיסייעו לדרג את האתר באופן הטוב ביותר.
על מה חשוב להקפיד בעת בניית האתר על בסיס פלטפורמת וורדפרס
כאמור, לממשק וורדפרס יש את מלאי הכלים הרחב ביותר שיאפשר להשיג את כל המטרות הרלוונטיות על קידום אורגני וגם של בניית אתרים. חשוב מאוד לבדוק באופן מעמיק ביותר את כל הכלים האלה, זאת על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח תוצאות שיעשו צדק לכל המאמצים האלה וגם יציגו באופן חיובי ומלבב את הגוף שעומד מאחורי האתר המדובר. מעבר לכך, עבודה ארוכת טווח עם מערכת וורדפרס מאפשרת לראות את עולם האינטרנט המתפתח במהירות, משום שתוספים רבים זוכים לתשומת לב רבה מצד המפתחים, מתעדכנים בהתאם לדרישות של גוגל ובאופן כללי, נותנים ראייה רחבה על מה שמצופה מכל אתר ברחבי הרשת. הקפדה על כל החוקים המקובלים תאפשר ליצור את המוצרים האיכותיים והמניבים ביותר, לדאוג לתנועה ענפה באתר ולהחזיר את ההשקעה ביעילות המרבית ותוך זמן קצר.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.