מדוע בניית אתרים בוורדפרס הפך לקונצנזוס?
קידום באינטרנט זהו חלק חשוב ובלתי נפרד מכל עבודה שנועדה להביא לאפיקי הכנסה חשובים, כגון מכירת שירותים ומוצרים. בניית אתרים מהווים חלק משמעותי ממכלול זה, ולכן יש לגשת לנושא ברצינות מרבית ולעשות את כל מה שדרוש על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בוני אתרים רבים הגיעו למסקנה שהדרך הטובה ביותר להשגת מטרה זו היא בעזרת וורדפרס. הפלטפורמה, שהייתה בתחילת דרכה ממשק לניהול בלוגים בלבד, הלכה והתרחבה למעצמה בינלאומית שחולשת על כל האינטרנט.
מדוע בניית אתרים באמצעות וורדפרס זהו העניין הפשוט ביותר?
לאורך השנים היו אינספור מנגנונים המאפשרים לבנות אתרים – ג'ומלה, דרופל, תכנות ידני של כל האתר ועוד. אך המהפכה המשמעותית ביותר שעשתה וורדפרס בתחום זה מעוגנת בעובדה שמדובר בפלטפורמה פשוטה ביותר לשימוש יומיומי, ובאותה המידה גם עבור עבודה מזדמנת. והעובדה שניתן למצוא הרבה מרכיבים שניתנים בחינם – וורדפרס נותנת התחלה טובה גם לתקציב הנמוך ביותר, שניתן תמיד לשדרג בעזרת תוספים בתשלום, תבניות עיצוביות חדשות ועוד. בסופו של דבר, קידום אורגני זהו הליך המיועד לטווח הארוך, ושימוש בפלטפורמה של וורדפרס זו הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר בתחום.
קידום אורגני בעזרת בניית אתר – הכיצד?
על מנת להפיק את מלוא התועלת מהיכולות של וורדפרס במסגרת בניית אתרים, חשוב מאוד לעבוד על ההיבטים של אופטימיזציית אתרים. לוורדפרס יש את התוספים המתאימים לשם כך, למשל AllSSEOone המאפשרים להגדיר את כל המרכיבים של אופטימיזציית האתר עבור כל עמוד בנפרד ועבור האתר כולו באופן כללי. מדובר בנכס שלא יסולא בפז עבור המאמצים של קידום אורגני, וכל מומחה בתחום מנצלת זאת באופן היעיל והמקצועי ביותר. לאחר מכן, יש להיעזר בממשק הפשוט של וורדפרס לבניית עמודי תוכן איכותיים שיסייעו לדרג את האתר באופן הטוב ביותר.
על מה חשוב להקפיד בעת בניית האתר על בסיס פלטפורמת וורדפרס
כאמור, לממשק וורדפרס יש את מלאי הכלים הרחב ביותר שיאפשר להשיג את כל המטרות הרלוונטיות על קידום אורגני וגם של בניית אתרים. חשוב מאוד לבדוק באופן מעמיק ביותר את כל הכלים האלה, זאת על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח תוצאות שיעשו צדק לכל המאמצים האלה וגם יציגו באופן חיובי ומלבב את הגוף שעומד מאחורי האתר המדובר. מעבר לכך, עבודה ארוכת טווח עם מערכת וורדפרס מאפשרת לראות את עולם האינטרנט המתפתח במהירות, משום שתוספים רבים זוכים לתשומת לב רבה מצד המפתחים, מתעדכנים בהתאם לדרישות של גוגל ובאופן כללי, נותנים ראייה רחבה על מה שמצופה מכל אתר ברחבי הרשת. הקפדה על כל החוקים המקובלים תאפשר ליצור את המוצרים האיכותיים והמניבים ביותר, לדאוג לתנועה ענפה באתר ולהחזיר את ההשקעה ביעילות המרבית ותוך זמן קצר.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
