מדוע בניית אתרים בוורדפרס הפך לקונצנזוס?
קידום באינטרנט זהו חלק חשוב ובלתי נפרד מכל עבודה שנועדה להביא לאפיקי הכנסה חשובים, כגון מכירת שירותים ומוצרים. בניית אתרים מהווים חלק משמעותי ממכלול זה, ולכן יש לגשת לנושא ברצינות מרבית ולעשות את כל מה שדרוש על מנת שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. בוני אתרים רבים הגיעו למסקנה שהדרך הטובה ביותר להשגת מטרה זו היא בעזרת וורדפרס. הפלטפורמה, שהייתה בתחילת דרכה ממשק לניהול בלוגים בלבד, הלכה והתרחבה למעצמה בינלאומית שחולשת על כל האינטרנט.
מדוע בניית אתרים באמצעות וורדפרס זהו העניין הפשוט ביותר?
לאורך השנים היו אינספור מנגנונים המאפשרים לבנות אתרים – ג'ומלה, דרופל, תכנות ידני של כל האתר ועוד. אך המהפכה המשמעותית ביותר שעשתה וורדפרס בתחום זה מעוגנת בעובדה שמדובר בפלטפורמה פשוטה ביותר לשימוש יומיומי, ובאותה המידה גם עבור עבודה מזדמנת. והעובדה שניתן למצוא הרבה מרכיבים שניתנים בחינם – וורדפרס נותנת התחלה טובה גם לתקציב הנמוך ביותר, שניתן תמיד לשדרג בעזרת תוספים בתשלום, תבניות עיצוביות חדשות ועוד. בסופו של דבר, קידום אורגני זהו הליך המיועד לטווח הארוך, ושימוש בפלטפורמה של וורדפרס זו הדרך הטובה ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר בתחום.
קידום אורגני בעזרת בניית אתר – הכיצד?
על מנת להפיק את מלוא התועלת מהיכולות של וורדפרס במסגרת בניית אתרים, חשוב מאוד לעבוד על ההיבטים של אופטימיזציית אתרים. לוורדפרס יש את התוספים המתאימים לשם כך, למשל AllSSEOone המאפשרים להגדיר את כל המרכיבים של אופטימיזציית האתר עבור כל עמוד בנפרד ועבור האתר כולו באופן כללי. מדובר בנכס שלא יסולא בפז עבור המאמצים של קידום אורגני, וכל מומחה בתחום מנצלת זאת באופן היעיל והמקצועי ביותר. לאחר מכן, יש להיעזר בממשק הפשוט של וורדפרס לבניית עמודי תוכן איכותיים שיסייעו לדרג את האתר באופן הטוב ביותר.
על מה חשוב להקפיד בעת בניית האתר על בסיס פלטפורמת וורדפרס
כאמור, לממשק וורדפרס יש את מלאי הכלים הרחב ביותר שיאפשר להשיג את כל המטרות הרלוונטיות על קידום אורגני וגם של בניית אתרים. חשוב מאוד לבדוק באופן מעמיק ביותר את כל הכלים האלה, זאת על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהבטיח תוצאות שיעשו צדק לכל המאמצים האלה וגם יציגו באופן חיובי ומלבב את הגוף שעומד מאחורי האתר המדובר. מעבר לכך, עבודה ארוכת טווח עם מערכת וורדפרס מאפשרת לראות את עולם האינטרנט המתפתח במהירות, משום שתוספים רבים זוכים לתשומת לב רבה מצד המפתחים, מתעדכנים בהתאם לדרישות של גוגל ובאופן כללי, נותנים ראייה רחבה על מה שמצופה מכל אתר ברחבי הרשת. הקפדה על כל החוקים המקובלים תאפשר ליצור את המוצרים האיכותיים והמניבים ביותר, לדאוג לתנועה ענפה באתר ולהחזיר את ההשקעה ביעילות המרבית ותוך זמן קצר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
