שינויים בהנהלת ישראל היום: מונו 3 סמנכ"לים חדשים
שינויים במבנה הנהלת קבוצת ישראל היום. המנכ"ל עמיר פינקלשטיין, מינה 3 סמנכ"לים חדשים בתפקידים שעד כה לא נוהלו בדרך סמנכ"ל. המנויים הלו מצטרפים וזו של המשנה למנכ"ל ריקי רוב ולסמנכ"ל המסחר, גלי גוטליב. המטרה היא חיזוק השדרה הניהולית של הקבוצה, שנערך ל-2020 מבחינת הפרינט והדיגיטל.
המינויים הם של טל הורוביץ לסמנכ"ל שירות והפצה, ניר ויטלם לסמנכ"ל טכנולוגיות ומירב פרנט לסמנכ"ל משאבי אנוש. הורוביץ (40) הצטרפה לעיתון עם הקמתו ב-2007 כמנהלת שירות, ובין היתר הייתה אחראית על הקמה, אפיון ופיתוח תשתיות השירות והמכירה של קבוצת ישראל היום. בשנה האחרונה ניהלה את מערך השירות וההפצה של הקבוצה. ויטלם (44) משמש בשנים האחרונות כ-CIO של קבוצת ישראל היום, אשר במהלך תפקידו שידרג את תשתיות המידע בקבוצה תוך ביצוע קונסולידציה, הקמה והחלפה של מערכות שונות. ואילו פרנט (42) היא בעלת ניסיון ניהולי והובלת תהליכי תכנון אסטרטגי במגוון חברות, ובשנים האחרונות בישראל היום.
המנכ"ל פינקלשטיין היה לפני מינויו סמנכ"ל טיפול והפצה, כשהטכנולוגיות היו תחתיו. כעת הורוביץ ו-ויטלם יחליפו אותו. רוב הייתה סמנכ"לית הכספים, ותחתיה הייתה מחלקת משאבי אנוש – שיקבלו כעת תפקיד סמנכ"ל – פרנט.
עמיר פינקלשטיין מסר: "בחודשים האחרונים עברנו תהליך אסטרטגי שמטרתו הייתה התאמת הארגון ל-2020. אנו בטוחים שהצוות הניהולי הבכיר ימשיך להוביל ולהשפיע בזירת התקשורת".
- עמית סגל עובר לכתוב טור קבוע ב-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
- "נתניהו נתן הנחיה ברורה לעצור את חוק 'ישראל היום' בוועדת הכנסת"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
