
הפרסומאים לא בתמונת ה-Marketing Automation של הלקוחות
סקר חדש שנערך במסגרת שיתוף הפעולה בין אייס לאיגוד השיווק הישראלי, בחן את הנעשה בשוק הישראלי בתחומי ה-Marketing Automation - שימוש בכלים אוטומטיים לייעול מהלכי שיווק מבוססי דאטה. האוטומציה השיווקית באה לידי ביטוי, בין השאר, במיקסום "מסעות צרכן" על בסיס לידים ומידע שנאסף וכן עוזרת להניע מהלכי שיווק דיגיטליים עם פחות "ידיים" בצוותי השיווק ושיפור בשורת ה-ROI.
הסקר נערך בשבועיים האחרונים ענו עליו 148 מנהלי שיווק ואנשי שיווק בתפקידים בכירים. מהסקר עולה כי חצי מהחברות בשוק הישראלי אינן נעזרות במשרדי הפרסום שלהם בהנעת תהליכי אוטומציה שיווקית, ואילו 9% בלבד מאנשי השיווק דיווחו כי משרדי הפרסום שלהם מנהלים עבורם את תהליכי האוטומציה במלואם.
עוד נמצא כי 40% מהחברות נמצאות בשלב הטמעת כלי האוטומציה הדיגיטליים ושימוש פעיל בהם. 57% מהנשאלים ציינו כי הדאטה אותו החברה אוספת משמש לדיוק המסרים והתהליכים השיווקיים ו-40% מאנשי השיווק דיווחו כי לא נעזרו באנשי UI/UX בהקמת אתר החברה.
- 1.אחד מהתחום 05/09/2018 23:11הגב לתגובה זוצריך לסגור את האיגוד עם סקר כזה... בזיון