שינויים בישראל היום: שלזינגר יהיה כתב פוליטי, טוכפלד יפרשן
העיתון ישראל היום הודיע הבוקר (יום א') על סדרת מינויים חדשה בשדרת הכתבים שלו. הכתב הפוליטי מתי טוכפלד ישודרג לפרשן הפוליטי, ויוחלף על ידי יהודה שלזינגר, שימשיך לשמש כתב דתות. תחום סיקור אחר של שלזינגר, תל אביב וגוש דן, יופקד בידיה של דניאל רוט-אבנרי.
מתי טוכפלד (41) התחיל את דרכו העיתונאית ברדיו קול חי, מקומון מלאבס של רשת שוקן, מקור ראשון ושימש ככתב פוליטי של ישראל היום מהקמת העיתון ועד היום. בשנים האחרונות התחזק רוחנית, ולאחרונה עבר את בחינת ההסמכה לרבנות הראשית. כעת הוא יעבור מתפקיד הכתב השוטף של המערכת הפוליטית, לשמש כפרשן תחום זה.
שלזינגר (35) שימש כראש דסק תקשורת דתית בדובר צה"ל, לאחר מכן שימש כרכז כתבים בעיתון ישראלי המנוח. מ-2013 הוא משמש ככתב הדתות של ישראל היום ויו"ר תא כתבי הדתות. בשבוע שעבר חשף את הקלטת סא"ל עמנואל מורנו ז"ל.
רוט-אבנרי (32), לשעבר אלופת ישראל במשך 8 שנים בקליעה, החלה את דרכה העיתונאית ב-2010 ככתבת ספורט במעריב ואתר NRG. כמו-כן הפיקה את מדור הספורט של העיתון. לאחר-מכן מונתה לראש הדסק האולימפי בערוץ הספורט ושידרה בין היתר אליפויות ארציות ובינ"ל. באותה שנה הצטרפה לישראל היום כמגישה ועורכת ערוץ הווידאו החדשותי. ב-2015 מונתה לעורכת בדסק החדשות של ישראל היום. באותה השנה הצטרפה לצוות הכותבים של מגזין הביטחון 'ישראל -דיפנס'.
העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט מסר: "אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר, מקצועי וצעיר במגוון תחומים. מתי טוכפלד, יהודה שלזינגר ודניאל רוט-אבנרי הם דוגמאות חיות לכך ולכן קידומם מגיע בצורה טבעית לעיתון. אני בטוח שמינויים אלה ישדרגו ויביאו את העיתון להישגים נוספים".
- 1.הדס 12/08/2018 12:46הגב לתגובה זוילקק ויתחנף לנתניהו. שום דבר לא ישתנה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.