רייטינג

רק תיקו לניימאר במונדיאל - אבל ברזיל הפגיזה ברייטינג

המשחק נגד שווייץ רשם שיא רייטינג עד כה במונדיאל עם 24.1%, מול שידורים חוזרים בקשת ורשת. גם חדשות כאן זינקו מעלה עם 9.2% ועקפו את רשת ועשר
אלכסנדר כץ | (2)

משחק הפתיחה של ברזיל במונדיאל הנוכחי, נגד שוויץ, אמנם אכזב את אוהדיה של הנבחרת הדרום-אמריקאית עם 1:1, אבל ברייטינג הוא הפגיז. מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק שהחל ב-21:00 ושודר בכאן 11, רשם שיא רייטינג של 24.1% במגזר היהודי, ו-635  אלף באוכלוסייה הכללית.

 

מראש צפו בקשת 12 ורשת 13 את המצב, ובחרו בשידורים חוזרים בלב הפריים-טיים: 2 פרקי מה זה השטויות האלה? (קשת 12) הניב 9.3% (198K) ו-7.3% (159K). אף פעם לא מאוחר (רשת 13) הסתפקה ב-4.4% (105K) ואחריה שנות ה-80 (רשת 13) עם 3.5%. בערוץ עשר שידרו בשידור ראשוני את עושות חשבון שהסתפקה אף היא ברייטינג נמוך של 4% (83K). כולם ב-20 (ערוץ 20) גירדה 0.8%.

'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) קיבלה 4.3%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 3.3%, 'נקסט' (קשת 12) 2.2%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 0.8%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם נתון נמוך מאד של 0.4%.

 

עוד במונדיאל:

קוסטה ריקה-סרביה (15:00, כאן 11) – 6.8%

גרמניה-מקסיקו (18:00, כאן 11) – 16.8%

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.7% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.5%.

מנגד 'לפני החדשות' (רשת 13) חלשה מאד עם 3.1%,

וכך גם 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.9% בלבד.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם 10.9% (271K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.5% בלבד (160K)

(בחישוב מצרפי: 17.4% ו-431K).

חדשות הערב (כאן 11) עם שיא רייטינג של 9.2% בזכות הרייטינג (229K),

חדשות עשר עקפה את רשת עם 6.8% (195K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.1%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משחקים 90 דקות ובסוף הגרמנים מנצחים ,זה מונדיאלסטנדרטי. (ל"ת)
    בא 18/06/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ח 18/06/2018 10:39
    הגב לתגובה זו
    בשביל 4% להסריח את המסך? ביום שישי בערב הם מביאים יותר רייטינג.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.51%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.51%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״