רייטינג

רק תיקו לניימאר במונדיאל - אבל ברזיל הפגיזה ברייטינג

המשחק נגד שווייץ רשם שיא רייטינג עד כה במונדיאל עם 24.1%, מול שידורים חוזרים בקשת ורשת. גם חדשות כאן זינקו מעלה עם 9.2% ועקפו את רשת ועשר
אלכסנדר כץ | (2)

משחק הפתיחה של ברזיל במונדיאל הנוכחי, נגד שוויץ, אמנם אכזב את אוהדיה של הנבחרת הדרום-אמריקאית עם 1:1, אבל ברייטינג הוא הפגיז. מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק שהחל ב-21:00 ושודר בכאן 11, רשם שיא רייטינג של 24.1% במגזר היהודי, ו-635  אלף באוכלוסייה הכללית.

 

מראש צפו בקשת 12 ורשת 13 את המצב, ובחרו בשידורים חוזרים בלב הפריים-טיים: 2 פרקי מה זה השטויות האלה? (קשת 12) הניב 9.3% (198K) ו-7.3% (159K). אף פעם לא מאוחר (רשת 13) הסתפקה ב-4.4% (105K) ואחריה שנות ה-80 (רשת 13) עם 3.5%. בערוץ עשר שידרו בשידור ראשוני את עושות חשבון שהסתפקה אף היא ברייטינג נמוך של 4% (83K). כולם ב-20 (ערוץ 20) גירדה 0.8%.

'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) קיבלה 4.3%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 3.3%, 'נקסט' (קשת 12) 2.2%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 0.8%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם נתון נמוך מאד של 0.4%.

 

עוד במונדיאל:

קוסטה ריקה-סרביה (15:00, כאן 11) – 6.8%

גרמניה-מקסיקו (18:00, כאן 11) – 16.8%

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.7% בלבד.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.5%.

מנגד 'לפני החדשות' (רשת 13) חלשה מאד עם 3.1%,

וכך גם 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.9% בלבד.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם 10.9% (271K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.5% בלבד (160K)

(בחישוב מצרפי: 17.4% ו-431K).

חדשות הערב (כאן 11) עם שיא רייטינג של 9.2% בזכות הרייטינג (229K),

חדשות עשר עקפה את רשת עם 6.8% (195K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.1%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משחקים 90 דקות ובסוף הגרמנים מנצחים ,זה מונדיאלסטנדרטי. (ל"ת)
    בא 18/06/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ח 18/06/2018 10:39
    הגב לתגובה זו
    בשביל 4% להסריח את המסך? ביום שישי בערב הם מביאים יותר רייטינג.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.