רק תיקו לניימאר במונדיאל - אבל ברזיל הפגיזה ברייטינג
משחק הפתיחה של ברזיל במונדיאל הנוכחי, נגד שוויץ, אמנם אכזב את אוהדיה של הנבחרת הדרום-אמריקאית עם 1:1, אבל ברייטינג הוא הפגיז. מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק שהחל ב-21:00 ושודר בכאן 11, רשם שיא רייטינג של 24.1% במגזר היהודי, ו-635 אלף באוכלוסייה הכללית.
מראש צפו בקשת 12 ורשת 13 את המצב, ובחרו בשידורים חוזרים בלב הפריים-טיים: 2 פרקי מה זה השטויות האלה? (קשת 12) הניב 9.3% (198K) ו-7.3% (159K). אף פעם לא מאוחר (רשת 13) הסתפקה ב-4.4% (105K) ואחריה שנות ה-80 (רשת 13) עם 3.5%. בערוץ עשר שידרו בשידור ראשוני את עושות חשבון שהסתפקה אף היא ברייטינג נמוך של 4% (83K). כולם ב-20 (ערוץ 20) גירדה 0.8%.
'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) קיבלה 4.3%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 3.3%, 'נקסט' (קשת 12) 2.2%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 0.8%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם נתון נמוך מאד של 0.4%.
עוד במונדיאל:
קוסטה ריקה-סרביה (15:00, כאן 11) – 6.8%
גרמניה-מקסיקו (18:00, כאן 11) – 16.8%
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4%
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.7% בלבד.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.5%.
מנגד 'לפני החדשות' (רשת 13) חלשה מאד עם 3.1%,
וכך גם 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.9% בלבד.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת עם 10.9% (271K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 6.5% בלבד (160K)
(בחישוב מצרפי: 17.4% ו-431K).
חדשות הערב (כאן 11) עם שיא רייטינג של 9.2% בזכות הרייטינג (229K),
חדשות עשר עקפה את רשת עם 6.8% (195K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.1%.
- 2.משחקים 90 דקות ובסוף הגרמנים מנצחים ,זה מונדיאלסטנדרטי. (ל"ת)בא 18/06/2018 11:20הגב לתגובה זו
- 1.ח 18/06/2018 10:39הגב לתגובה זובשביל 4% להסריח את המסך? ביום שישי בערב הם מביאים יותר רייטינג.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
