אחרי מותו של נענע10: ערוץ עשר בקמפיין לאתר החדש
בערוץ עשר בונים על קמפיין פרסומי שיקפיץ את האתר החדש והמדשדש שלהם. לאייס נודע כי הערוץ ישיק קמפיין פרומואים על המסך שלו עצמו, כמו גם קמפיין דיגיטלי ברשת ארטימדיה, ynet, אפליקציות נבחרות ברשת, גוגל, פייסבוק ואינסטגרם.
ערוץ עשר "הרג" בשנה האחרונה את המותג הוותיק נענע10, שהתקשה בשנים האחרונות להוות תחרות בשוק הדיגיטל - הן מבחינת ניוז והן מבחינת במת VOD לתכניות הערוץ. לפני חודשיים החליף בהשקה שקטה ומתחת לרדאר את האתר הישן אתר חדש בשם עשרTV, שמהווה פלטפורמה דיגיטלית לכל תכני הערוץ. האתר החדש – בדומה ליישומון – נבנה כדי ליצור זהות מוחלטת עם ערוץ עשר, ראשית לתכניות ערוץ עשר ולמדור ה-VOD, ושנית לקידום תכני חברת החדשות, באמצעות נראות רבה יותר לכתבי חדשות עשר ופרשניה, נראות רחבה יותר לכתבות עצמן, ועוד. גורמים באתר אומרים כי בקרוב הוא יזכה לשדרוגים נוספים ולפיצ'רים חדישים כדי למשוך גם קהלים צעירים יותר ובפלטפורמות רחבות יותר.
על פי חברת סימילרווב, אתר עשר TV זוכה 2.09 מיליון מבקרים בחודש, ירידה ביחס לחודש לינואר - אז מספר מבקרים עמד על 2.3 מיליון איש. עוד עולה כי 50% גולשים אליו ישירות, 205 לאחר חיפוש תכנים בגוגל, וכ-17% באמצעות רשתות חברתיות. לשם השוואה, אתר mako - שמהווה פלטפורמה לתכני ה-VOD של קשת 12 וגם לתכנים של חברת החדשות, נהנה מ-24.7 מיליון מבקרים בחודש. אגב, גם הוא רשם ירידה במספר המבקרים, מ-28.2 מיליון בחודש נובמבר האחרון. באתר רשת, שמהווה בגרסה האחרונה שלו פלטפורה לתכניות של רשת 13, ביקרו 5.28 מיליון איש בחודש האחרון, ירידה מ-6.7 מיליון חודש לפני כן.
- 1.יוני 12/03/2018 11:25הגב לתגובה זוואותו השאירו גרוע, עלוב ועם העיצוב המיושן של נענע. בערוץ 10 לא יודעים לעשות שום דבר מושלם, הכל נראה עני, דל ולא מושקע.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
