אחרי מותו של נענע10: ערוץ עשר בקמפיין לאתר החדש
בערוץ עשר בונים על קמפיין פרסומי שיקפיץ את האתר החדש והמדשדש שלהם. לאייס נודע כי הערוץ ישיק קמפיין פרומואים על המסך שלו עצמו, כמו גם קמפיין דיגיטלי ברשת ארטימדיה, ynet, אפליקציות נבחרות ברשת, גוגל, פייסבוק ואינסטגרם.
ערוץ עשר "הרג" בשנה האחרונה את המותג הוותיק נענע10, שהתקשה בשנים האחרונות להוות תחרות בשוק הדיגיטל - הן מבחינת ניוז והן מבחינת במת VOD לתכניות הערוץ. לפני חודשיים החליף בהשקה שקטה ומתחת לרדאר את האתר הישן אתר חדש בשם עשרTV, שמהווה פלטפורמה דיגיטלית לכל תכני הערוץ. האתר החדש – בדומה ליישומון – נבנה כדי ליצור זהות מוחלטת עם ערוץ עשר, ראשית לתכניות ערוץ עשר ולמדור ה-VOD, ושנית לקידום תכני חברת החדשות, באמצעות נראות רבה יותר לכתבי חדשות עשר ופרשניה, נראות רחבה יותר לכתבות עצמן, ועוד. גורמים באתר אומרים כי בקרוב הוא יזכה לשדרוגים נוספים ולפיצ'רים חדישים כדי למשוך גם קהלים צעירים יותר ובפלטפורמות רחבות יותר.
על פי חברת סימילרווב, אתר עשר TV זוכה 2.09 מיליון מבקרים בחודש, ירידה ביחס לחודש לינואר - אז מספר מבקרים עמד על 2.3 מיליון איש. עוד עולה כי 50% גולשים אליו ישירות, 205 לאחר חיפוש תכנים בגוגל, וכ-17% באמצעות רשתות חברתיות. לשם השוואה, אתר mako - שמהווה פלטפורמה לתכני ה-VOD של קשת 12 וגם לתכנים של חברת החדשות, נהנה מ-24.7 מיליון מבקרים בחודש. אגב, גם הוא רשם ירידה במספר המבקרים, מ-28.2 מיליון בחודש נובמבר האחרון. באתר רשת, שמהווה בגרסה האחרונה שלו פלטפורה לתכניות של רשת 13, ביקרו 5.28 מיליון איש בחודש האחרון, ירידה מ-6.7 מיליון חודש לפני כן.
- 1.יוני 12/03/2018 11:25הגב לתגובה זוואותו השאירו גרוע, עלוב ועם העיצוב המיושן של נענע. בערוץ 10 לא יודעים לעשות שום דבר מושלם, הכל נראה עני, דל ולא מושקע.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
