פרק 'קובי מימון' של המקור עם 9.7% ; עובדה בשפל
פרק סיום העונה של תכנית התחקירים של ערוץ 10 'המקור' שודר אמש והניב 9.7% נאים. הפרק שעסק באיל הנפט והגז קובי מימון תוכנן לשידור בשבוע שעבר אך נדחה לאחר שבסביבתו של מימון נטען כי המידע המוצג בהקלטות "בושל" ואינו אמין. 'המקור' התקרבה מאוד ל'עובדה' של אילנה דיין בה שודר אמש "היומן של אלכס" שהניב 10.3% - צניחה משמעותית לעומת 15.1% בשבוע שעבר ושפל מאז הפיצול.
'יצאת צדיק' ממשיכה את הערב הקשה של קשת 12 עם 12.6% ומנגד 'המירוץ למיליון' חוזרת לעניינים לאחר פרק הלקט בשבוע עבר, מניבה 19.2% נאים ועומדת בראש טבלת הרייטינג אמש. 'חדל להיות תושב' בכאן 11 עם 1.7%.'הצנרת' ברשת 13 עם 7.5%, 'לילה טוב ישראל' (רשת 13) עם 4%, 'הצינור' עם טל ברמן (עשר) עם 5%, 'הרדאר' (עשר) עם 3.6%, 'היום שהיה' (עשר) עם 3.1%, 'מועדון תרבות' שצפויה לרדת מהאוויר עם 2.2% בכאן 11 - הגבוה ביותר מאז הפיצול, 'היום בלילה' עם גורי (קשת 12) עם 7.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 4.5%, 'נקסט' (קשת 12) עם 3.2% ופינס (ש.ח, קשת 12) עם 2.7%.
בגזרת הבוקר
'העולם הבוקר' ברשת 13 מובילה את הרצועה המוקדמת עם 3.5%
- המקור של חדשות 13 עוקף את החדשות - 10.8% רייטינג
- הישג למקור: חזרה אחרי חודשיים הפסקה - ורשמה כמעט 10%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'אורלי וגיא' בערוץ עשר עם 3.3%
'חדשות הבוקר' בקשת 12 עם 2.9%
ראש בראש בפרה פריים
'ערב טוב' עם גיא פינס בקשת 12 עם 9.4% ואחריה 'התכנית הכלכלית' עם 9.7%
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
'הכל כלול בשבע' בערוץ עשר 6.4%, 'מהדורת שבע' עם 7.3% בערוץ עשר
'לפני החדשות' ברשת 13 עם 6%,
'העולם היום' עם מואב ורדי בכאן 11 עם 1.2%
בגזרת החדשות
מהדורת החדשות' בקשת 12 עם 12%
חדשות עשר' עם 10.3%
חדשות רשת 13 עם 9%
חדשות הערב בכאן 11 עם 3.8%
- 1.מקווה שישחררו אותנו הקרוב מעוכרת ישראל אילנה דיין (ל"ת)ישראלי 01/02/2018 12:21הגב לתגובה זו
- שהליכוד ילך לכל הרוחות סגר את הבילויים בשבת (ל"ת)הליכוד זה חמאס 03/02/2018 14:54הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.