אבי לן
צילום: צילום עצמי

פייסבוק עתרה לעליון - 'סטטוסים מצייצים' טרם הוחזר

פייסבוק טוענת כי ניתן לה רק יממה אחת להגיב על החלטת המחוזי, ולכן דורשת עיכוב ביצוע של שבועיים. בנתיים העמוד שהושבת ב-3 השנים האחרונות, עדיין לא איתנו
אלכסנדר כץ | (1)
הרשת החברתית פייסבוק עתרה לפני שעה קלה (יום א') לבית המשפט העליון נגד החלטת המחוזי בתל אביב להחזיר את עמוד סטטוסים מצייצים לאוויר. נכון לשעה זו – 18:18, העמוד טרם הוחזר לאוויר, למרות שהמחוזי קבע כי פייסבוק אמורה לעשות כן עד השעה 18:00. עו"ד גיא אופיר, פרקליטו של אבי לן, בעלי סטטוסים מצייצים, כתב בפייסבוק לפני דקות אחדות: "פייסבוק, לאחר שנדחו הבוקר על ידי בית המשפט המחוזי, רצים בשעה זו אל בית המשפט העליון, למצוא שם שופט תורן שייתן להם עיכוב ביצוע על פסק הדין. אין דרך אחרת לתאר את זה: יש לנו פה תאגיד ענק עם אגו פגוע, שמנצל את מלוא המשאבים שלו, כדי להתיש את אבי לן, שניצח אותו בבית המשפט".   עו"ד אופיר מתכוון להגיש בקשה לביזיון בית המשפט נגד פייסבוק, לאחר שלא עמדה בפסיקת המחוזי להחזיר את העמוד עד היום בשעה 18:00. אופיר יבקש לנקוט ענישה נגד אנשי פייסבוק, בהם המנכ"לית בישראל עדי סופר-תאני. כזכור, עמוד הפייסבוק של 'סטטוסים מצייצים' שהוקם בשנת 2010 ובשיא תהילתו עמד על יותר מ-700 אלף לייקים, הוסר בינואר 2015 בעקבות חשיפת גלובס לפיה קידם בעלי העמוד לן סטטוסים בתשלום, בניגוד לתקנון הרשת החברתית. לן עשה זאת ללא גילוי נאות והודה בכך, בתגובתו לחשיפה, אך לטענתו קידום הסטטוסים בתשלום נעשה במספר מקרים בודדים ולא לאורך השנתיים האחרונות לפעילות העמוד, כפי שנטען בגלובס. בחודש פברואר חזר 'סטטוסים' לאוויר, בדמות אתר אינטרנט.   לן וזוגתו עדי בנטוב סלישי טענו בתביעה כי הם ניסו לפנות אל פייסבוק פעמים רבות, אך פניותיהם לא נענו. בהמשך הגישו תביעה באמצעות עו"ד אופיר, בטענה כי פייסבוק "לא טרחה להתריע בפני התובעים כי הם מפרים לכאורה את תנאי השימוש של האתר, לא טרחו לברר עמם סוגיה זו, וכדי להוסיף חטא על פשע לא ניהלו דיאלוג ישיר עם התובעים אלא באמצעות התקשורת, אשר עודכנה על ידי הנתבעות על סגירת העמוד עוד בטרם הדבר נודע לתובעים עצמם".   לאחר פרק זמן ארוך, קבע בשבוע שעבר השופט רחמים כהן מבית המשפט המחוזי בתל אביב כי פייסבוק תשלם ללן הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין בסך 225 אלף שקלים. הבוקר פנתה פייסבוק למחוזי בבקשה לעיכוב ביצוע, אולם נדחתה.   אחר הצהריים כבר עתרה לעליון בבקשה ל"להורות על עיכוב ביצוע קצר-מועד של ההחלטה וזאת עד למתן הכרעה", וזאת בשל פרק הזמן הקצר שניתן לפייסבוק להגיב על ההחלטה: "פסק הדין נמסר לידי המבקשות, שהינן חברות זרות, ביום חמישי בשעה 15:50, כאשר המועד האחרון לקיום הצו שניתן בפסק הדין הינו כאמור היום  - כך שלמבקשות עמד יום עבודה מלא אחד בלבד לצורך תרגום פסק הדין, למידתו ופנייה לערכאות הערעור".   

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ירון 17/12/2017 19:22
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מי זה סטטוסים מצייצים אבל מה פייסבוק חושבים לעצמם?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״