ישראל היום
צילום: יח"צ

עוד שינוי בישראל היום: סמנכ"ל השיווק והסחר איתן סגל פורש

סגל הגיע לעיתון עם הקמתו לפני יותר מעשור. בעבר פורסם כי ב-7 השנים הראשונות לפעילות החינמון, הוא הפסיד 730 מיליון ש'. סגל לעובדים: "ברצוני לפנות לאפיקים חדשים ומאתגרים"
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה ישראל היום

איתן סגל, סמנכ"ל הסחר והשיווק של ישראל היום הודיע על עזיבתו והוא יסיים את תפקידו בתחילת 2018. סגל משמש בתפקיד מאז הוקם העיתון בקיץ 2007.  במכתב שהעביר לעובדים, כתב" "ברצוני לפנות לאפיקים חדשים ומאתגרים", לאחר שסיים את גיבוש תוכניות העבודה לשנה הקרובה". לדבריו, "הצטרפתי למייסדי 'ישראל היום' מתוך כוונה לשנות את פניה של העיתונות בישראל. יצרנו ערוץ תקשורת מוביל ומשפיע. החלטתי לקחת פסק זמן ולבחון אתגרים מקצועיים חדשים". בעבר היה סגל המנהל המסחרי של הארץ, סמנכ"ל הסחר והמכירות של מעריב ומנכ"ל רשת מקומוני זמן מעריב. עם הצטרפותו לישראל היום, היה אחד ממובילי העיתון שהציע מחירי פרסום נמוכים במיוחד, שפגעו בין היתר במתחרים - מה שהוביל לביקורת קשה בשוק התקשורת על החינמון, בכל הנוגע לפעילותו המסחרית. ב'הארץ' פורסם כי הוא הפסיד 730 מיליון שקלים ב-7 שנות פעילותו הראשונות. דבר זה הוכיח כי הוא פעל לא על פי פרמטרים של תחרויותיות, אלא נעזר בכיסיו העמוקים דיו של בעליו שלדון אדלסון.  עם מינויו של העורך החדש בועז ביסמוט, הצהיר ביסמוט כי הוא רוצה לפעול לפי קריטריונים מסחריים כדי להפסיק ליצור הפסדים. בין היתר הופסקה עבודתם של דן מרגלית ומרדכי גילת, לטענת ביסמוט בשל עלותם הגבוהה מאד על המערכת. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    אהרוני 24/10/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עמי ק 24/10/2017 09:40
    הגב לתגובה זו
    איתן יודע שהפרינט הולך לקטסטרופה בשנים הבאות ..אז עדיף לפרוש בשיא
  • 2.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    פרסומאי 23/10/2017 20:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלירן 23/10/2017 17:38
    הגב לתגובה זו
    האיש אגדה! אדם ישר, אמין, מקצוען, תותח על. שיודע להיות לא רק איש סחר מהטובים בישראל - אלא לעשות את זה בצורה נעימה, טובה ולייצר מערכות יחסים אמתיות! מאמין שהוא ימצא את מקומו הבא בקרוב מאוד. בהצלחה!
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.