בשבועיים: 15 אלף שיתופים לסרטוני מיכל הקטנה לתמי 4
קמפיין הסרטונים האישיים של מיכל הקטנה עבור תמי 4 מסכם שבועיים של פעילות עם חשיפה מרשימה. הקמפיין שעלה לאוויר ב-16 ביולי ובמסגרתו כוכבת הילדים מיכל הקטנה הקליטה 440 סרטונים אישיים שבכל אחד שם אחר זכה ל-15 אלף שיתופים (של הסרטונים) בוואטסאפ.
מאחורי המהלך שעוד נמצא בעיצומו עומדת סוכנות הסושיאל Blink בבעלותו של שגיא חמץ. בסוכנות מציינים כי בעקבות ההצלחה, בתמי 4 החליטו לשריין יום צילום נוסף שבו יצולמו 200 סרטונים אישיים עם שמות נוספים. בנוסף לחשיפה הויראלית בוואטסאפ אותה ניטרו ב-Blink באמצעות כלי אנליטיקס של גוגל, המהלך רשם גם 10 אלף הורדות של הסרטונים למכשירים ניידים, למעלה מ-7,000 שיתופים בפייסבוק וטראפיק של 100 אלף יוניקים למיני סייט שהוקם לטובת במהלך, כך על פי נתוני חברת הסושיאל.
סרטון אישי ל"משה המתוק"
יוזכר כי כוכב ילדים נוסף, לא פחות מוכר ממיכל הקטנה - יובל המבולבל - כבר פעיל בגזרת הסרטונים האישיים ב-5 השנים האחרונות. יובל המבולבל (יובל שם טוב) הקליט מאות סרטוני ברכות יומולדת אותם ניתן למצוא ביוטיוב כשהוא מכסה את כל ה"אלף בית" באופן נרחב. בערוץ היוטיוב של שם טוב מצורפת גם פנייה לקהל שמזמינה את מי שלא מצא את שמו לפנות אליו: "לא מצאתם את שמכם בין הסרטונים? היכנסו לעמוד הרשמי של יובל המבולבל בפייסבוק וכתבו לנו בהודעה מהו השם שחסר ויובל המבולבל יכין ברכת יומולדת במיוחד בשבילכם".
- ויתר על חידון התנ"ך - אבל קטף קמפיין חדש ל-bit
- סטארט אפ הענן בלינק מגייס 26 מ' ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שגיא חמץ: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה הפורה עם שטראוס מים. החיבור של תוכן רלוונטי למדיה החברתית עם אסטרטגיית השיווק של החברה מוכיח את עצמו שוב ושוב כאפקטיבי. המהלך עם מיכל הקטנה יצר עניין ועורר שיחה בקרב קהל היעד והניב חשיפה אורגנית רחבה וחיובית".
- 6.נועם 05/08/2017 09:58הגב לתגובה זועם מיליון סרטים ושמות לכל אחד. אחלה עבודה של מישהו אחר שפשוט חיקיתם בלינק, אתם משהו.
- 5.מטורף 03/08/2017 18:37הגב לתגובה זובשקט בשקט הם עושים עבודות פשוט מדהימות בשנה האחרונה, קפיצת מדרגה ענקית
- 4.קמפיין מדויק!!!! (ל"ת)טיטון 03/08/2017 16:31הגב לתגובה זו
- 3.מתן יתותח!!!! (ל"ת)לנ 03/08/2017 14:10הגב לתגובה זו
- 2.איתי 03/08/2017 14:05הגב לתגובה זוהילד שלי צפה בזה והוא באמת רוצה עכשיו לשתות מים ומבקש לראות את זה שוב ושוב
- 1.בלינק 03/08/2017 12:53הגב לתגובה זובלינק אלופים ! תעלו ותצמחו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.