בשבועיים: 15 אלף שיתופים לסרטוני מיכל הקטנה לתמי 4
קמפיין הסרטונים האישיים של מיכל הקטנה עבור תמי 4 מסכם שבועיים של פעילות עם חשיפה מרשימה. הקמפיין שעלה לאוויר ב-16 ביולי ובמסגרתו כוכבת הילדים מיכל הקטנה הקליטה 440 סרטונים אישיים שבכל אחד שם אחר זכה ל-15 אלף שיתופים (של הסרטונים) בוואטסאפ.
מאחורי המהלך שעוד נמצא בעיצומו עומדת סוכנות הסושיאל Blink בבעלותו של שגיא חמץ. בסוכנות מציינים כי בעקבות ההצלחה, בתמי 4 החליטו לשריין יום צילום נוסף שבו יצולמו 200 סרטונים אישיים עם שמות נוספים. בנוסף לחשיפה הויראלית בוואטסאפ אותה ניטרו ב-Blink באמצעות כלי אנליטיקס של גוגל, המהלך רשם גם 10 אלף הורדות של הסרטונים למכשירים ניידים, למעלה מ-7,000 שיתופים בפייסבוק וטראפיק של 100 אלף יוניקים למיני סייט שהוקם לטובת במהלך, כך על פי נתוני חברת הסושיאל.
סרטון אישי ל"משה המתוק"
יוזכר כי כוכב ילדים נוסף, לא פחות מוכר ממיכל הקטנה - יובל המבולבל - כבר פעיל בגזרת הסרטונים האישיים ב-5 השנים האחרונות. יובל המבולבל (יובל שם טוב) הקליט מאות סרטוני ברכות יומולדת אותם ניתן למצוא ביוטיוב כשהוא מכסה את כל ה"אלף בית" באופן נרחב. בערוץ היוטיוב של שם טוב מצורפת גם פנייה לקהל שמזמינה את מי שלא מצא את שמו לפנות אליו: "לא מצאתם את שמכם בין הסרטונים? היכנסו לעמוד הרשמי של יובל המבולבל בפייסבוק וכתבו לנו בהודעה מהו השם שחסר ויובל המבולבל יכין ברכת יומולדת במיוחד בשבילכם".
- ויתר על חידון התנ"ך - אבל קטף קמפיין חדש ל-bit
- סטארט אפ הענן בלינק מגייס 26 מ' ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי שגיא חמץ: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה הפורה עם שטראוס מים. החיבור של תוכן רלוונטי למדיה החברתית עם אסטרטגיית השיווק של החברה מוכיח את עצמו שוב ושוב כאפקטיבי. המהלך עם מיכל הקטנה יצר עניין ועורר שיחה בקרב קהל היעד והניב חשיפה אורגנית רחבה וחיובית".
- 6.נועם 05/08/2017 09:58הגב לתגובה זועם מיליון סרטים ושמות לכל אחד. אחלה עבודה של מישהו אחר שפשוט חיקיתם בלינק, אתם משהו.
- 5.מטורף 03/08/2017 18:37הגב לתגובה זובשקט בשקט הם עושים עבודות פשוט מדהימות בשנה האחרונה, קפיצת מדרגה ענקית
- 4.קמפיין מדויק!!!! (ל"ת)טיטון 03/08/2017 16:31הגב לתגובה זו
- 3.מתן יתותח!!!! (ל"ת)לנ 03/08/2017 14:10הגב לתגובה זו
- 2.איתי 03/08/2017 14:05הגב לתגובה זוהילד שלי צפה בזה והוא באמת רוצה עכשיו לשתות מים ומבקש לראות את זה שוב ושוב
- 1.בלינק 03/08/2017 12:53הגב לתגובה זובלינק אלופים ! תעלו ותצמחו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
