ליאו ברנט עשה את זה: המשרד זכה באריה ברונזה בקאן
טקס הפרסים הראשון בפסטיבל קאן שנערך לפני שעה קלה, בערב ה-3 של הפסטיבל ממתיק את הכישלון היחסי של המתמודדים מישראל עד כה. מי שעושה זאת הוא משרד הפרסום ליאו ברנט עם זכייה באריה ברונזה בקטגוריית החוצות עם המהלך לסמסונג ישראל עבור השעון החכם.
הערב, בשעה 19:00 שעון צרפת (20:00 בישראל) החל טקס הפרסים הראשון שבו הוענקו הפרסים בקטגוריית החוצות שבה ליאו ברנט התמודדו עם 3 שורטליסטים לסמסונג, ה-PR שבה אדלר חומסקי התמודד עם 2 שורטליסטים לבית השנטי וכן בפרינט, פרומו ו-Glass.
הזכייה של ליאו ברנט היא הישג מכובד ומרשים שמסכם שנת קריאייטיב חלומית למשרד בהנהגתם של אדם פולצ'ק המנכ"ל ועמי אלוש סמנכ"ל הקריאייטיב. המשרד שהיה המרענן הרשמי של תחרות הקקטוס לפני שבוע כשתפס את המקום ה-3 עם 30 נקודות ו-2 פרסי גראנד קקטוס מראה שהפרגון בזירה המקומית הוא לא הבלחה חד פעמית אלא תוצר של עבודה קשה ויסודית שהפכה את פניו של המשרד בתקופה קצרה יחסית וזכתה גם להכרה בינלאומית.
בין השאר אפשר גם לחלוק מחמאות לצוות השיווק של סמסונג ישראל: סמנכ"ל השיווק רונן סלם ומנהלת השיווק אורנית באואר, שהעניק לליאו ברנט רוח גבית בשנה החולפת בכל הקשור לקריאייטיב. בנוסף למהלך השעון החכם היה זה גם מהלך מרתון הגיימינג שגם הוא התברג כשורטליסט וסרט הפרסומת למכונת ADDWASH שהוגש אף הוא לפסטיבל.
- קמפיין חדש של סמסונג: "עשו את זה חכם"
- חוזרים למתכונת מלאה: קמפיין משעשע למרתון סמסונג ת"א
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כפי שפורסם באייס מוקדם יותר היום, ההסתברות הממוצעת לשורטליסט בפסטיבל קאן עומדת על 10% מסך ההגשות ואילו ההסתברות הממוצעת כבר שנים רבות לזכייה באריה (על פי נתוני קאן) עומדת על 3% בלבד. ליאו ברנט שהגיש 24 עבודות היכה את התחזיות עם 3 שורטליסטים מתוך סיכוי ל-2.4 בלבד ויותר מכך הגיע להישג מפתיע עם הזכייה באריה ברונזה כשהסיכוי עמד על 0.72 בלבד.
האריה שיחזור עם פולצ'ק ואלוש לישראל הוא הראשון אי פעם לליאו ברנט ישראל ויהיה גם הראשון של אלוש שלא הצליח לעשות זאת בקדנציה שלו במקאן תל אביב. במקרה של פולצ'ק לא מדובר בפעם הראשונה, שכן הוא למוד ניסיון מתקופת תור הזהב של שלמור אבנון עמיחי ב-2010.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
קרדיטים:
משרד פרסום – ליאו ברנט
במאי – ירון שילון
מפיק אחראי - גלעד שניידר
מפיק בפועל – טמיר וקסלר
מנהל הפקה – יונתן שובלי
מתאמת הפקה – שירה לוי
מפיק מצלמות נסתרות – איתי ברקן
צלם – גרגו אלון
מלהקת – אנה פיינשטיין
מנהל לוקיישן - "המאגר" לוקיישן, גולן חי בטוב ואמיר גלפרין
הלבשה – מיקי אייזמן
איפור שיער – דווי שטרן
הפקת פוסט – הדר לוי | דנה מור | ג'וליה זרוג
עורכים – יובל ארצי ועומר זייטמן
פוסט – אלון סרנגה
סאונד – סאונדהאוס
- 4.אחד מפעם 20/06/2017 11:59הגב לתגובה זוכשמגיע מגיע. סחטיין
- 3.אורלי 20/06/2017 10:14הגב לתגובה זואדם ועמי המלכים
- 2.שיחקתם אותה! (ל"ת)אוה 20/06/2017 02:34הגב לתגובה זו
- 1.מקנא 20/06/2017 01:02הגב לתגובה זואיזו שנה לליאו ברנט, כבוד!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
