25.3% ל'הישרדות'; שוב ערב חלש מאד למהדורות החדשות
הפרק השני של הישרדות רשם 25.3% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נקודה אחת פחות מפרק ההשקה ביום שבת, ונתון הרייטינג הנמוך ביותר מאז שהתכנית עברה לרשת מערוץ 10. המקור (ערוץ 10) עם נתון נמוך מאד של 5.6%, ואחריה רפי אינטימי (ערוץ 10) עם 4.4%.
משדר טקס יום ירושלים (כאן 11), ששודר בין 20:00 ל-21:00, הניב 3.7%.
התכנית 'פותחים את תיק בחקירה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.9%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 7.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 4.7%, והפרק השני של המשדר '6 ימים - 2 שבטים' (כאן 11) עם רזי ברקאי קיבל 3.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8.4%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.5%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 6.3 ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' ממשיכה לדשדש עם 15.6%, מול הדשדוש של 'חדשות 10' עם 8.6%. מהדורת 'חדשות הערב' (כאן 11) ששודרה ב-21:00 בגלל טקס יום ירושלים, הניבה 5.2%.
- 2.יוסף 27/05/2017 15:06הגב לתגובה זולמה צריך להכניס מקורבים ולמכור להם את הגמר מראש ? למה טוב לזייף את הכל כולל דיאלוגים ? אי אפשר להאמין לשום תחרות ! הכל מכור וגם המתמודדים שיודעים את זה מגיעים ללא אנרגיה אמיתית למשחק למה סצנות הבכי המזוייפת סטייל האח הגדול ? לא יותר פשוט להכניס חבורת אלמונים באמת ללא קשרים ולתת לאינטרקציה אמיתית ותחרות אמיתית לעשות את שלה מה כבר ביקשנו ? תחרות ודרמה אמיתית ... כל כך קשה ?
- 1.יוסף 27/05/2017 14:05הגב לתגובה זולמה צריך להכניס מקורבים ולמכור להם את הגמר מראש ? למה טוב לזייף את הכל כולל דיאלוגים ? אי אפשר להאמין לשום תחרות ! הכל מכור וגם המתמודדים שיודעים את זה מגיעים ללא אנרגיה אמיתית למשחק למה סצנות הבכי המזוייפת סטייל האח הגדול ? לא יותר פשוט להכניס חבורת אלמונים באמת ללא קשרים ולתת לאינטרקציה אמיתית ותחרות אמיתית לעשות את שלה מה כבר ביקשנו ? תחרות ודרמה אמיתית ... כל כך קשה ?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.