רולדין
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

רולדין משיקה קטגוריית לחמים ומעלה קמפיין עם "מרי אנטואנט"

הרשת משיקה סדרת לחמי מחמצת בעבודת יד שתלווה בקמפיין באמצעות M&C Saatchi תל אביב
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה M&C Saatchi רולדין

רשת הקונדיטוריות רולדין מרחיבה את קטגוריית הלחם ומשיקה סדרת לחמי מחמצת בעבודת יד וללא חומרים משמרים. המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים תחת הסלוגן "מהיום תאכלו עוגות וגם לחם של רולדין". הקמפיין, באמצעות M&C Saatchi תל אביב חוזר לדמות ההיסטורית המזוהה יותר מכל עם לחם - מרי אנטואנט - שעל פי האגדה חתומה על המשפט המפורסם "אם אין לחם תאכלו עוגות". 

 

נעה בכר, מנכ"לית רשת רולדין: "הצרכן הישראלי עובר בהתמדה מלחם רגיל למיוחד, ומחפש חידושים. הרחבת קטגוריית הלחם ופיתוח לחמי המחמצת דרשו מאיתנו השקעות גדולות ורכישת ציוד במיליוני שקלים כדי להפוך לרשת לחמים גדולה. הלחם המיוחד שניתן היה לרכוש עד כה רק בחנויות בוטיק מגיע עד לצרכן ופוגש אותו בכל 65 סניפי רולדין ברחבי הארץ".

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    היש טחון מזה ? (ל"ת)
    מירב 21/05/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה ממש מזכיר את ר׳ ג׳קוב (ל"ת)
    המבין 18/05/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.